Absurdy rozkładowe

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

reserved
Posty: 14771
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 20 kwie 2023, 13:36

Przede wszystkim tam jest zła organizacja ruchu jeśli tyle autobusów z przedostatniego przystanku Metro Młociny próbuje się przebić na lewy pas by na światłach skręcić w lewo. Dziwię się że od lat nikt nie porusza tego tematu tylko przyzwyczailiśmy się do bylejakości.

Autobus Czerwon
Posty: 4344
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 20 kwie 2023, 13:40

Nie rozumiem czemu autobusy jadące na pętlę, nie mogą skręcać z Kasprowicza w lewo i wjeżdżać na nią od stronę lasu. Nie dość że na Kasprowicza zazwyczaj jest kolejka do skrętu w prawo (a w lewo nie), to jeszcze to patologiczne przebijanie się do lewoskrętu, blokowanie się nawzajem autobusów w niezbyt długiej zatoczce i bałagan pod galerią Młociny. Ale widać komuś się tak wpisało do excela ileś lat temu, jakoś to działa i problemu właściwie nie ma, prawda?

BrdzJkb
Posty: 291
Rejestracja: 26 kwie 2022, 18:34

Post autor: BrdzJkb » 20 kwie 2023, 13:40

No nie powiedziałbym, że nikt:
https://bip.warszawa.pl/Menu_podmiotowe ... ja=3&srh=1
Marek Szolc - interpelacja nr 3310 w sprawie układu komunikacyjnego w obrębie węzła Metro Młociny.

@Autobus Czerwon odpowiedź na twoje pytanie jest w odpowiedzi na interpelacje.

ashir
Posty: 28031
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 kwie 2023, 14:10

Autobus Czerwon pisze:
20 kwie 2023, 13:40
Nie rozumiem czemu autobusy jadące na pętlę, nie mogą skręcać z Kasprowicza w lewo i wjeżdżać na nią od stronę lasu. Nie dość że na Kasprowicza zazwyczaj jest kolejka do skrętu w prawo (a w lewo nie), to jeszcze to patologiczne przebijanie się do lewoskrętu, blokowanie się nawzajem autobusów w niezbyt długiej zatoczce i bałagan pod galerią Młociny. Ale widać komuś się tak wpisało do excela ileś lat temu, jakoś to działa i problemu właściwie nie ma, prawda?
Właśnie Z12 tak jeździ. :-)

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 20 kwie 2023, 14:11

No tak, ale jeśli przejazd między przystankami wynosi od 2 do 5 minut w zależności od pory dnia, to dlaczego w rozkładzie są 2 minuty przez cały dzień? Postoje na Młocinach po południu dla 184 są krótkie, ale boję się, że prośba o wydłużenie skończy się tak jak 172.

Autobus Czerwon
Posty: 4344
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 20 kwie 2023, 14:38

ashir pisze:
20 kwie 2023, 14:10
Autobus Czerwon pisze:
20 kwie 2023, 13:40
Nie rozumiem czemu autobusy jadące na pętlę, nie mogą skręcać z Kasprowicza w lewo i wjeżdżać na nią od stronę lasu. Nie dość że na Kasprowicza zazwyczaj jest kolejka do skrętu w prawo (a w lewo nie), to jeszcze to patologiczne przebijanie się do lewoskrętu, blokowanie się nawzajem autobusów w niezbyt długiej zatoczce i bałagan pod galerią Młociny. Ale widać komuś się tak wpisało do excela ileś lat temu, jakoś to działa i problemu właściwie nie ma, prawda?
Właśnie Z12 tak jeździ. :-)
Szkoda że tylko Z12 : >

Walas
Posty: 17256
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 20 kwie 2023, 14:58

Ktoś kto układał RJ dla linii 156 powinien dostać medal , bo to jest śmiech na sali. Godziny szczytu i przerwy na Metro Młociny 7min, potem 9min.
Wczoraj znajomy jeździł 5 brygadę i był przyjazd na -22 na Metro Młociny (4 brygada -28), odjazd ponad -30.
Tryb SB od 07:30 od brygady 2 i potem ekspedytor z Młocin musiał kombinować i robić PTRy żeby brygady weszły w swój czas. Po prostu gratulacje dla twórcy rozkładu i postojów na tej linii.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4119
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 20 kwie 2023, 15:20

Medal powinien dostać też pomysłodawca 156 istniejącego w obecnej formie :term:

man1956
Posty: 1694
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 20 kwie 2023, 16:12

Georg pisze:
20 kwie 2023, 14:11
No tak, ale jeśli przejazd między przystankami wynosi od 2 do 5 minut w zależności od pory dnia, to dlaczego w rozkładzie są 2 minuty przez cały dzień? Postoje na Młocinach po południu dla 184 są krótkie, ale boję się, że prośba o wydłużenie skończy się tak jak 172.
Nie narzekajcie na rozkład 184, bo skończy się tak jak na 172, gdzie w popołudniowym szczycie zrobiono częstotliwość świąteczną.

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 20 kwie 2023, 16:30

Właśnie o tym mówiłem.

man1956
Posty: 1694
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 20 kwie 2023, 16:51

W szczycie na 184 do rozdysponowania jest 26 min. postoju na kurs. Nie jest to aż tak mało. Można zwiększyć postój na Młocinach kosztem Szczęśliwic.

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 20 kwie 2023, 16:57

man1956 pisze:
20 kwie 2023, 16:51
W szczycie na 184 do rozdysponowania jest 26 min. postoju na kurs. Nie jest to aż tak mało. Można zwiększyć postój na Młocinach kosztem Szczęśliwic.
Nie wiem, jak jest teraz, ale jak jeździłem w zeszłym roku w popołudniowym szczycie 184 to 26 minut można było złapać tylko w stronę Młocin. Najbardziej zapamiętałem korki koło Zachodniego, na Księcia Janusza, od Nowego Bemowa do Maczka i koło pętli Młociny. Jeszcze doszedł tramwaj na Kasprzaka.

Autobus Czerwon
Posty: 4344
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 20 kwie 2023, 17:12

Walas pisze:
20 kwie 2023, 14:58
Ktoś kto układał RJ dla linii 156 powinien dostać medal , bo to jest śmiech na sali. Godziny szczytu i przerwy na Metro Młociny 7min, potem 9min.
Wczoraj znajomy jeździł 5 brygadę i był przyjazd na -22 na Metro Młociny (4 brygada -28), odjazd ponad -30.
Tryb SB od 07:30 od brygady 2 i potem ekspedytor z Młocin musiał kombinować i robić PTRy żeby brygady weszły w swój czas. Po prostu gratulacje dla twórcy rozkładu i postojów na tej linii.
Skoro w Warszawie już i tak panuje wschodnia szkoła organizacji transportu, to trzeba po prostu zmniejszyć częstotliwość żeby wydłużyć postoje, najlepiej do jakiejś śmiesznej, np. co 37 minut. Pasażerom i tak dużej różnicy to nie zrobi, bo obecnie autobusy i tak jeżdżą w jakichś losowych godzinach, mimo że zapewne ludzie i tak wychodzą na konkretny kurs, zaś przynajmniej może nie trzeba będzie robić PTRów żeby brygady wróciły w swój czas.

Flash8222
Posty: 7834
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 20 kwie 2023, 17:21

man1956 pisze:
20 kwie 2023, 16:12
Georg pisze:
20 kwie 2023, 14:11
No tak, ale jeśli przejazd między przystankami wynosi od 2 do 5 minut w zależności od pory dnia, to dlaczego w rozkładzie są 2 minuty przez cały dzień? Postoje na Młocinach po południu dla 184 są krótkie, ale boję się, że prośba o wydłużenie skończy się tak jak 172.
Nie narzekajcie na rozkład 184, bo skończy się tak jak na 172, gdzie w popołudniowym szczycie zrobiono częstotliwość świąteczną.
Ale jakie postoje dzięki temu są na Stegnach, każdy postój ponad 30 minut.

man1956
Posty: 1694
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 20 kwie 2023, 17:34

Kierowcy są pewnie zadowoleni, pasażerowie raczej mniej.

ODPOWIEDZ