Absurdy rozkładowe
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Przede wszystkim tam jest zła organizacja ruchu jeśli tyle autobusów z przedostatniego przystanku Metro Młociny próbuje się przebić na lewy pas by na światłach skręcić w lewo. Dziwię się że od lat nikt nie porusza tego tematu tylko przyzwyczailiśmy się do bylejakości.
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Nie rozumiem czemu autobusy jadące na pętlę, nie mogą skręcać z Kasprowicza w lewo i wjeżdżać na nią od stronę lasu. Nie dość że na Kasprowicza zazwyczaj jest kolejka do skrętu w prawo (a w lewo nie), to jeszcze to patologiczne przebijanie się do lewoskrętu, blokowanie się nawzajem autobusów w niezbyt długiej zatoczce i bałagan pod galerią Młociny. Ale widać komuś się tak wpisało do excela ileś lat temu, jakoś to działa i problemu właściwie nie ma, prawda?
No nie powiedziałbym, że nikt:
https://bip.warszawa.pl/Menu_podmiotowe ... ja=3&srh=1
Marek Szolc - interpelacja nr 3310 w sprawie układu komunikacyjnego w obrębie węzła Metro Młociny.
@Autobus Czerwon odpowiedź na twoje pytanie jest w odpowiedzi na interpelacje.
https://bip.warszawa.pl/Menu_podmiotowe ... ja=3&srh=1
Marek Szolc - interpelacja nr 3310 w sprawie układu komunikacyjnego w obrębie węzła Metro Młociny.
@Autobus Czerwon odpowiedź na twoje pytanie jest w odpowiedzi na interpelacje.
Właśnie Z12 tak jeździ.Autobus Czerwon pisze: ↑20 kwie 2023, 13:40Nie rozumiem czemu autobusy jadące na pętlę, nie mogą skręcać z Kasprowicza w lewo i wjeżdżać na nią od stronę lasu. Nie dość że na Kasprowicza zazwyczaj jest kolejka do skrętu w prawo (a w lewo nie), to jeszcze to patologiczne przebijanie się do lewoskrętu, blokowanie się nawzajem autobusów w niezbyt długiej zatoczce i bałagan pod galerią Młociny. Ale widać komuś się tak wpisało do excela ileś lat temu, jakoś to działa i problemu właściwie nie ma, prawda?
No tak, ale jeśli przejazd między przystankami wynosi od 2 do 5 minut w zależności od pory dnia, to dlaczego w rozkładzie są 2 minuty przez cały dzień? Postoje na Młocinach po południu dla 184 są krótkie, ale boję się, że prośba o wydłużenie skończy się tak jak 172.
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Szkoda że tylko Z12 : >ashir pisze: ↑20 kwie 2023, 14:10Właśnie Z12 tak jeździ.Autobus Czerwon pisze: ↑20 kwie 2023, 13:40Nie rozumiem czemu autobusy jadące na pętlę, nie mogą skręcać z Kasprowicza w lewo i wjeżdżać na nią od stronę lasu. Nie dość że na Kasprowicza zazwyczaj jest kolejka do skrętu w prawo (a w lewo nie), to jeszcze to patologiczne przebijanie się do lewoskrętu, blokowanie się nawzajem autobusów w niezbyt długiej zatoczce i bałagan pod galerią Młociny. Ale widać komuś się tak wpisało do excela ileś lat temu, jakoś to działa i problemu właściwie nie ma, prawda?
Ktoś kto układał RJ dla linii 156 powinien dostać medal , bo to jest śmiech na sali. Godziny szczytu i przerwy na Metro Młociny 7min, potem 9min.
Wczoraj znajomy jeździł 5 brygadę i był przyjazd na -22 na Metro Młociny (4 brygada -28), odjazd ponad -30.
Tryb SB od 07:30 od brygady 2 i potem ekspedytor z Młocin musiał kombinować i robić PTRy żeby brygady weszły w swój czas. Po prostu gratulacje dla twórcy rozkładu i postojów na tej linii.
Wczoraj znajomy jeździł 5 brygadę i był przyjazd na -22 na Metro Młociny (4 brygada -28), odjazd ponad -30.
Tryb SB od 07:30 od brygady 2 i potem ekspedytor z Młocin musiał kombinować i robić PTRy żeby brygady weszły w swój czas. Po prostu gratulacje dla twórcy rozkładu i postojów na tej linii.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Medal powinien dostać też pomysłodawca 156 istniejącego w obecnej formie
Nie narzekajcie na rozkład 184, bo skończy się tak jak na 172, gdzie w popołudniowym szczycie zrobiono częstotliwość świąteczną.Georg pisze: ↑20 kwie 2023, 14:11No tak, ale jeśli przejazd między przystankami wynosi od 2 do 5 minut w zależności od pory dnia, to dlaczego w rozkładzie są 2 minuty przez cały dzień? Postoje na Młocinach po południu dla 184 są krótkie, ale boję się, że prośba o wydłużenie skończy się tak jak 172.
Właśnie o tym mówiłem.
W szczycie na 184 do rozdysponowania jest 26 min. postoju na kurs. Nie jest to aż tak mało. Można zwiększyć postój na Młocinach kosztem Szczęśliwic.
Nie wiem, jak jest teraz, ale jak jeździłem w zeszłym roku w popołudniowym szczycie 184 to 26 minut można było złapać tylko w stronę Młocin. Najbardziej zapamiętałem korki koło Zachodniego, na Księcia Janusza, od Nowego Bemowa do Maczka i koło pętli Młociny. Jeszcze doszedł tramwaj na Kasprzaka.
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Skoro w Warszawie już i tak panuje wschodnia szkoła organizacji transportu, to trzeba po prostu zmniejszyć częstotliwość żeby wydłużyć postoje, najlepiej do jakiejś śmiesznej, np. co 37 minut. Pasażerom i tak dużej różnicy to nie zrobi, bo obecnie autobusy i tak jeżdżą w jakichś losowych godzinach, mimo że zapewne ludzie i tak wychodzą na konkretny kurs, zaś przynajmniej może nie trzeba będzie robić PTRów żeby brygady wróciły w swój czas.Walas pisze: ↑20 kwie 2023, 14:58Ktoś kto układał RJ dla linii 156 powinien dostać medal , bo to jest śmiech na sali. Godziny szczytu i przerwy na Metro Młociny 7min, potem 9min.
Wczoraj znajomy jeździł 5 brygadę i był przyjazd na -22 na Metro Młociny (4 brygada -28), odjazd ponad -30.
Tryb SB od 07:30 od brygady 2 i potem ekspedytor z Młocin musiał kombinować i robić PTRy żeby brygady weszły w swój czas. Po prostu gratulacje dla twórcy rozkładu i postojów na tej linii.
Ale jakie postoje dzięki temu są na Stegnach, każdy postój ponad 30 minut.man1956 pisze: ↑20 kwie 2023, 16:12Nie narzekajcie na rozkład 184, bo skończy się tak jak na 172, gdzie w popołudniowym szczycie zrobiono częstotliwość świąteczną.Georg pisze: ↑20 kwie 2023, 14:11No tak, ale jeśli przejazd między przystankami wynosi od 2 do 5 minut w zależności od pory dnia, to dlaczego w rozkładzie są 2 minuty przez cały dzień? Postoje na Młocinach po południu dla 184 są krótkie, ale boję się, że prośba o wydłużenie skończy się tak jak 172.
Kierowcy są pewnie zadowoleni, pasażerowie raczej mniej.