Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 lip 2013, 15:33

rskarzycki pisze:1. Dlaczego istnieć muszą obiegi Czeremcha-WWO-Tłuszcz (VT-628; 2/3 trasy to kopcenie drutów), Sierpc-WG-Tłuszcz (VT-627, o ile się nie mylę; pod drutem połowa trasy)?
Spaliniaki mają szopę w Tłuszczu, więc muszą tam jakoś dojechać. A skoro i tak muszą jechać technicznie, to lepiej, żeby to było w roskład wpisane ;)
rskarzycki pisze:2. Dlaczego do Ostrołęki kursują spaliniaki, skoro cała linia jest zelektryfikowana?
Brak niskopojemnego taboru elektrycznego.
rskarzycki pisze:4. Dlaczego ww. relacje są zorganizowane w takich, bądź co bądź, słabych godzinach?
Patrz punkt pierwszy.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27445
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 lip 2013, 16:41

rskarzycki pisze:Dlaczego ww. relacje są zorganizowane w takich, bądź co bądź, słabych godzinach? Np. bezpośredni kurs z Warszawy do Czeremchy zdecydowanie bardziej przydałby się późnym popołudniem / wieczorem niż w środku dnia (obecnie odjazd 12:19 z WWO).
W tym kursie i tak brak miejsc siedzących, życzysz sobie, żeby podróżni jadący do Siedlec rozwalili te motoraki w drebiezgi?

Na pocieszenie dodam, że od przyszłego roku pociągów bezpośrednich w tej relacji nie będzie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 lip 2013, 16:57

Pojadą przez Rembertów, Pragę, Legionowo i Radzymin? :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27445
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 lip 2013, 17:02

Wolfchen pisze:Pojadą przez Rembertów, Pragę, Legionowo i Radzymin?
Przez zamkniętą linię nr 10? Niespecjalnie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 lip 2013, 17:39

A do kiedy będą robić dziesiątkę? Tamtędy miał iść przecież objazd modernizowanej szóstki...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

rskarzycki
Posty: 14
Rejestracja: 06 maja 2012, 19:10

Post autor: rskarzycki » 11 lip 2013, 17:59

Wolfchen pisze:Spaliniaki mają szopę w Tłuszczu, więc muszą tam jakoś dojechać. A skoro i tak muszą jechać technicznie, to lepiej, żeby to było w roskład wpisane ;)
Ale to codziennie muszą zajeżdżać do szopy? Przecież i tak reszta nocuje na rubieżach.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 lip 2013, 18:09

Gdzieś muszą zostać zatankowane, nieprawdaż? :>
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 11 lip 2013, 18:56

Wg TEGO artykułu, przez 9 miesięcy od 3 lipca - wychodzi początek kwietnia 2014.

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 13 lip 2013, 13:53

Jeżeli ktoś chce spróbować zidentyfikować numer 11 z mapki SKM, to właśnie pomyka pociągiem 50340/1.

alojz
Posty: 2668
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 13 lip 2013, 14:30

VLnt7 pisze:Jeżeli ktoś chce spróbować zidentyfikować numer 11 z mapki SKM, to właśnie pomyka pociągiem 50340/1.
To 1622.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 14 lip 2013, 8:19

Wolfchen pisze:Gdzieś muszą zostać zatankowane, nieprawdaż? :>
Zawsze może cysterna przyjechać i zatankować, ewentualnie maszynista poleci na CPN i z kanisterka będzie tankował ( obie formy tankowania były już przeprowadzane) :D
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 lip 2013, 8:23

Na ile kilometrów szynobusa starczy taki kanisterek? 10? :D
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 14 lip 2013, 11:48

Glonojad pisze:Na ile kilometrów
Biorąc pod uwagę, że na godzinę silnik takiego potworka potrafi w stanie jałowym spalić 10 litrów.... to raczej za daleko nie zajedzie ;-)

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 14 lip 2013, 14:20

Glonojad pisze:Na ile kilometrów szynobusa starczy taki kanisterek? 10? :D
Był przypadek tankowania z kanisterka w Rembertowie i między Studziankami a Brodami Warszawskimi. W obu przypadkach wlano 3 czy 4 kanistry po 20 litrów- do Tłuszcza starczyło.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 14 lip 2013, 15:22

przewoz pisze:
Glonojad pisze:Na ile kilometrów
Biorąc pod uwagę, że na godzinę silnik takiego potworka potrafi w stanie jałowym spalić 10 litrów.... to raczej za daleko nie zajedzie ;-)
VT627 oraz każdy wagon VT628 posiadają zbiornik paliwa o pojemności 800l. Zużycie paliwa to 26l na 100km. SA135 - zużycie paliwa 30l na 100km a pojemności zbiornika nie pamiętam :-#

ODPOWIEDZ