Strona 34 z 151
: 11 lip 2013, 15:33
autor: Wolfchen
rskarzycki pisze:1. Dlaczego istnieć muszą obiegi Czeremcha-WWO-Tłuszcz (VT-628; 2/3 trasy to kopcenie drutów), Sierpc-WG-Tłuszcz (VT-627, o ile się nie mylę; pod drutem połowa trasy)?
Spaliniaki mają szopę w Tłuszczu, więc muszą tam jakoś dojechać. A skoro i tak muszą jechać technicznie, to lepiej, żeby to było w roskład wpisane
rskarzycki pisze:2. Dlaczego do Ostrołęki kursują spaliniaki, skoro cała linia jest zelektryfikowana?
Brak niskopojemnego taboru elektrycznego.
rskarzycki pisze:4. Dlaczego ww. relacje są zorganizowane w takich, bądź co bądź, słabych godzinach?
Patrz punkt pierwszy.
: 11 lip 2013, 16:41
autor: fik
rskarzycki pisze:Dlaczego ww. relacje są zorganizowane w takich, bądź co bądź, słabych godzinach? Np. bezpośredni kurs z Warszawy do Czeremchy zdecydowanie bardziej przydałby się późnym popołudniem / wieczorem niż w środku dnia (obecnie odjazd 12:19 z WWO).
W tym kursie i tak brak miejsc siedzących, życzysz sobie, żeby podróżni jadący do Siedlec rozwalili te motoraki w drebiezgi?
Na pocieszenie dodam, że od przyszłego roku pociągów bezpośrednich w tej relacji nie będzie.
: 11 lip 2013, 16:57
autor: Wolfchen
Pojadą przez Rembertów, Pragę, Legionowo i Radzymin?
: 11 lip 2013, 17:02
autor: fik
Wolfchen pisze:Pojadą przez Rembertów, Pragę, Legionowo i Radzymin?
Przez zamkniętą linię nr 10? Niespecjalnie.
: 11 lip 2013, 17:39
autor: Wolfchen
A do kiedy będą robić dziesiątkę? Tamtędy miał iść przecież objazd modernizowanej szóstki...
: 11 lip 2013, 17:59
autor: rskarzycki
Wolfchen pisze:Spaliniaki mają szopę w Tłuszczu, więc muszą tam jakoś dojechać. A skoro i tak muszą jechać technicznie, to lepiej, żeby to było w roskład wpisane
Ale to codziennie muszą zajeżdżać do szopy? Przecież i tak reszta nocuje na rubieżach.
: 11 lip 2013, 18:09
autor: Wolfchen
Gdzieś muszą zostać zatankowane, nieprawdaż?
: 11 lip 2013, 18:56
autor: Blotny
Wg
TEGO artykułu, przez 9 miesięcy od 3 lipca - wychodzi początek kwietnia 2014.
: 13 lip 2013, 13:53
autor: VLnt7
Jeżeli ktoś chce spróbować zidentyfikować numer 11 z mapki SKM, to właśnie pomyka pociągiem 50340/1.
: 13 lip 2013, 14:30
autor: alojz
VLnt7 pisze:Jeżeli ktoś chce spróbować zidentyfikować numer 11 z mapki SKM, to właśnie pomyka pociągiem 50340/1.
To 1622.
: 14 lip 2013, 8:19
autor: rufio198
Wolfchen pisze:Gdzieś muszą zostać zatankowane, nieprawdaż?
Zawsze może cysterna przyjechać i zatankować, ewentualnie maszynista poleci na CPN i z kanisterka będzie tankował ( obie formy tankowania były już przeprowadzane)
: 14 lip 2013, 8:23
autor: Glonojad
Na ile kilometrów szynobusa starczy taki kanisterek? 10?
: 14 lip 2013, 11:48
autor: przewoz
Glonojad pisze:Na ile kilometrów
Biorąc pod uwagę, że na godzinę silnik takiego potworka potrafi w stanie jałowym spalić 10 litrów.... to raczej za daleko nie zajedzie
: 14 lip 2013, 14:20
autor: rufio198
Glonojad pisze:Na ile kilometrów szynobusa starczy taki kanisterek? 10?
Był przypadek tankowania z kanisterka w Rembertowie i między Studziankami a Brodami Warszawskimi. W obu przypadkach wlano 3 czy 4 kanistry po 20 litrów- do Tłuszcza starczyło.
: 14 lip 2013, 15:22
autor: AAdamq
przewoz pisze:Glonojad pisze:Na ile kilometrów
Biorąc pod uwagę, że na godzinę silnik takiego potworka potrafi w stanie jałowym spalić 10 litrów.... to raczej za daleko nie zajedzie
VT627 oraz każdy wagon VT628 posiadają zbiornik paliwa o pojemności 800l. Zużycie paliwa to 26l na 100km. SA135 - zużycie paliwa 30l na 100km a pojemności zbiornika nie pamiętam