TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

Moderatorzy: JacekM, Dantte

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 29 lis 2011, 11:03

W zamian za 3197 poleciał kolejny skład 13N z R4. W ruchu już tylko 65 składów i teoretycznie jedna solówka.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7696
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 29 lis 2011, 16:44

beni pisze:W zamian za 3197 poleciał kolejny skład 13N z R4.
#274+#272.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4926
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 29 lis 2011, 16:49

Tramwar pisze:Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N 584+798
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Pingwin
(2525)
Posty: 662
Rejestracja: 23 sty 2006, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pingwin » 29 lis 2011, 17:38

MisiekK pisze:
beni pisze:W zamian za 3197 poleciał kolejny skład 13N z R4.
#274+#272.
Brzmi jak losowanie totolotka, już nawet zaplecze zaczęło twierdzić że kasowanie wozów jest z przypadku... ](*,)

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36686
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 29 lis 2011, 18:56

Przecież i tak do lamusa idą wszystkie...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Pingwin
(2525)
Posty: 662
Rejestracja: 23 sty 2006, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pingwin » 29 lis 2011, 20:11

Bastian pisze:Przecież i tak do lamusa idą wszystkie...
No ale puki jeszcze nie poszły i motorowi muszą nimi jeździć to chyba lepiej "najlepsze" kasować na końcu :)

Chyba że moja logika mi źle podpowiada :)

Stary Pingwin
Posty: 5836
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 29 lis 2011, 21:21

Może ktoś z góry typuje do kasacji wozy z dużym przebiegiem? A potem okazuje się, że wozy z małym przebiegiem stoją od roku pod płotem na awarie, dlatego mają mało kilometrów.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 29 lis 2011, 21:27

Stary Pingwin pisze:Może ktoś z góry typuje do kasacji wozy z dużym przebiegiem? A potem okazuje się, że wozy z małym przebiegiem stoją od roku pod płotem na awarie, dlatego mają mało kilometrów.
A jaki mają przebieg te kasowane 13N ? Serio pytam ?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Stary Pingwin
Posty: 5836
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 29 lis 2011, 21:31

To wie chyba tylko osoba prowadząca ewidencje przebiegu, planująca przeglądy itp. (technolog ?)
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 29 lis 2011, 21:35

A ile kilometrów robi średnio tramwaj dziennie , miesięcznie , rocznie ? ( do wyboru ) .
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Stary Pingwin
Posty: 5836
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 29 lis 2011, 21:38

Dziennie ok. 300.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 29 lis 2011, 21:47

Dzięki , wyszło mi około 4 milionów , przy założeniu 25 dni roboczych , reszta na remonty itd.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Stary Pingwin
Posty: 5836
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 29 lis 2011, 21:50

Ale wagony nie jeżdżą codziennie. Te z dużym przebiegiem miesięcznym są odstawiane na weekendy.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 lis 2011, 22:16

A przebiegów to się nie zeruje na NG? Ktoś w ogóle liczy przebieg od wpisu na stan (w przypadku wagonów klasycznych, bez elektronicznego sterownika w każdym razie)?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

mkm101
Posty: 997
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 29 lis 2011, 23:45

Właśnie liczba wysokopodłogowców osiągnęła 700.
Bastian pisze:Przecież i tak do lamusa idą wszystkie...
Ale ma znaczenie czy najpierw wagony lepsze czy gorsze?
R-4 skreśliło dotychczas 18 spośród 28 posiadanych "guzikowców", 3 składy po NG w 2009r i 4 składy po NG w 2008r, a pozostawiło sobie 25 wagonów po NG w 2006r. - znacznie bardziej rupieciastych. Nie widać w tym logiki

[ Dodano: |29 Lis 2011|, 2011 23:47 ]
Stary Pingwin pisze:Może ktoś z góry typuje do kasacji wozy z dużym przebiegiem? A potem okazuje się, że wozy z małym przebiegiem stoją od roku pod płotem na awarie, dlatego mają mało kilometrów.
Na R-3 - tak, więc na złom idą wagony najbardziej zużyte, na R-4 jest wybór spod "dużego palca"

[ Dodano: |29 Lis 2011|, 2011 23:51 ]
Nordyk110 pisze:A ile kilometrów robi średnio tramwaj dziennie , miesięcznie , rocznie ? ( do wyboru ).
180tys. km wychodziło co ok 3 lata, 300 tys km co ok. 5-6 lat - rocznie wypada ok 50-60 tys km w zależności od typu i zajezdni

[ Dodano: |29 Lis 2011|, 2011 23:53 ]
Glonojad pisze:A przebiegów to się nie zeruje na NG?
Powinno się zerować
Glonojad pisze: Ktoś w ogóle liczy przebieg od wpisu na stan (w przypadku wagonów klasycznych, bez elektronicznego sterownika w każdym razie)?
Kiedyś ktoś liczył, więc pewnie teraz liczą jego następcy na stanowisku

ODPOWIEDZ