Strona 332 z 356

O Kolejach Mazowieckich - KM

: 18 sty 2016, 21:45
autor: Wolfchen
No właśnie, na Śródmieściu bramki da się zrobić, ale już np. na tamim Okęciu czy dajmy na to Aninie ciut ciężej.

O Kolejach Mazowieckich - KM

: 18 sty 2016, 23:29
autor: Premo
A skąd bramka będzie wiedzieć że kupując bilet do Wschodniego nie będę chciał czasem jechać do Siedlec?

O Kolejach Mazowieckich - KM

: 19 sty 2016, 0:02
autor: Wolfchen
Na terenie miasta to już w ogóle średni sens, bo na WKMkę może delikwent wejść na peron, a jechać np. do Sierpca.

O Kolejach Mazowieckich - KM

: 19 sty 2016, 7:02
autor: JacekM
Premo pisze:A skąd bramka będzie wiedzieć że kupując bilet do Wschodniego nie będę chciał czasem jechać do Siedlec?
Bo Cię nie wypuści w Siedlcach.

O Kolejach Mazowieckich - KM

: 19 sty 2016, 12:12
autor: Premo
Skąd bramka będzie wiedziała że przysługuje mi ulga?

O Kolejach Mazowieckich - KM

: 19 sty 2016, 19:07
autor: rufio198
Jak oszukasz to Cię wyrywkowa kontrola ujawni i wręczy ,,nagrodę". System bramek działa aż za dobrze w Holandii. Tylko że tam bilety są kodowane na karcie. Problem mają takie misie jak ja gdy zamiast karty mają Fipa

O Kolejach Mazowieckich - KM

: 19 sty 2016, 23:12
autor: Premo
Zmierzam do tego że bramki są do niczego niepotrzebne. Jedynie utrudniają a nie uniemożliwiają jazdę bez biletu.

O Kolejach Mazowieckich - KM

: 20 sty 2016, 0:28
autor: MichalJ
A w metrze?

O Kolejach Mazowieckich - KM

: 20 sty 2016, 7:48
autor: Wolfchen
W metrze są windy, wejściówki, a czasem i "sportowcy" przez nie skaczący. Żeby nie wspomnieć o wyjściach ewakuacyjnych.

O Kolejach Mazowieckich - KM

: 20 sty 2016, 9:55
autor: person
Premo pisze:Zmierzam do tego że bramki są do niczego niepotrzebne. Jedynie utrudniają a nie uniemożliwiają jazdę bez biletu.
Na tej zasadzie jakakolwiek kontrola jest niepotrzebna. Jedynie utrudnia podróż i nie daje 100% pewności, że uniemożliwi jazdę bez biletu.

O Kolejach Mazowieckich - KM

: 20 sty 2016, 22:32
autor: Premo
Gdyby bramki były takie skuteczne to nie potrzebne byłyby kontrole. Tylko akurat w metrze kontrolerzy mają największe łowy. Zwłaszcza w godzinach późnowieczornych. Montowanie bramek na wszystkich stacjach to niepotrzebny wydatek. Zwłaszcza że w wielu miejscach nie ma nawet normalnego peronu

O Kolejach Mazowieckich - KM

: 28 sty 2016, 22:22
autor: Glonojad
Wolfchen pisze:W metrze są windy, wejściówki, a czasem i "sportowcy" przez nie skaczący. Żeby nie wspomnieć o wyjściach ewakuacyjnych.
I wszystko to da się odpowiednio rozwiązać w dobrym systemie bramek. Na M2 jest z tym dużo lepiej.

O Kolejach Mazowieckich - KM

: 28 sty 2016, 22:57
autor: fik
Jest dokładnie tak samo, bramki awaryjne otwarte nonstop niemal.

O Kolejach Mazowieckich - KM

: 29 sty 2016, 6:02
autor: Glonojad
Lepiej w sensie rozwiązań technicznych. Przy tym, co się organizacyjnie na metrze u nas wyprawia bramki są niegospodarnością chwilowo. No ale może przyjdzie #dobrazmiana.

O Kolejach Mazowieckich - KM

: 29 sty 2016, 9:36
autor: MichalJ
Bramki otwierane wejściówką nie pełnią roli niewpuszczania bez biletu.

Bramki jako takie nie sprawdzają uprawnień do ulgi ani tego, czy bilet nie jest cudzy.

W jakim sensie jest to 'chwilowo'?