Tabor Kolei Mazowieckich
: 27 cze 2015, 17:16
Co do braku podejścia systemowego to się zgodzę, ale z Vmax przez całą drogę to nawet samoloty się nie poruszają Ta nadwyżka prędkości maksymalnej to raczej IMHO umowne oznaczenie jakiegoś standardu taboru, komfortu podróżowania, żeby przy przekroczeniu 100 km/h nie zaczynał wydawać niepokojących dźwięków.
Za powstawanie przystanków typu Mińsk Mazowiecki Anielina, Siedlce Zachodnie, Nowe Dębe Wielkie nie obarczałbym winą KM, raczej zapotrzebowanie ze strony mieszkańców. Zresztą KM są w założeniu koleją regionalną, która służy zaspokajaniu potrzeb publicznych (co oznacza m.in. możliwość dostania się do pracy/szkoły także z zapadłych dziur, a nie tylko miast powiatowych) i może nie powinny się aż tak bardzo bawić w robienie konkurencji dla IC, bo to już robią Przewozy Regionalne - z jakim skutkiem, wiadomo.
Za powstawanie przystanków typu Mińsk Mazowiecki Anielina, Siedlce Zachodnie, Nowe Dębe Wielkie nie obarczałbym winą KM, raczej zapotrzebowanie ze strony mieszkańców. Zresztą KM są w założeniu koleją regionalną, która służy zaspokajaniu potrzeb publicznych (co oznacza m.in. możliwość dostania się do pracy/szkoły także z zapadłych dziur, a nie tylko miast powiatowych) i może nie powinny się aż tak bardzo bawić w robienie konkurencji dla IC, bo to już robią Przewozy Regionalne - z jakim skutkiem, wiadomo.