Strona 335 z 409
: 21 wrz 2013, 11:10
autor: ness
Do stegien to nie ma co myslec tylko wreszcie ta gowniana koncowke 187 skasowac.
187 na ec, 159 na siekierki sankt 108 w gore do metro rakowiecka po trasie 167, 167 najepiej byloby zapetlic na obecna chwile na nehru i poczekac az zbuduja sie te wszystkie rezydencje, ucywilizuje bluszczaska wtedy tamtedy na siekerki, a w takiej opcji 108 skrocic do sielc.
: 21 wrz 2013, 11:29
autor: MichalJ
I w ramach naprawy Ursusa odcinamy Bartycką od Rakowieckiej. Już lepiej zostawcie to 517.
: 21 wrz 2013, 12:33
autor: Emyl
pawcio pisze:Musisz wdepnąć w trójcę 182/188/523 i jeszcze coś wymyślić dla Stegien. Miłego kombinowania.
Wdepnąć, czyli wybrać jeden z nich do połączenia...? Dobrze rozumiem?
ness pisze:Do stegien to nie ma co myslec tylko wreszcie ta gowniana koncowke 187 skasowac.
Myknąć na Stegny 162, o wiele lepiej by się tam nadało.
MichalJ pisze: Jedyne rozwiązanie to wzmocnienie 517 i przedłużenie 191 na Dworzec Wschodni.
Święta racja! Tak. Dzień zapowiadał się kijowo, ale dzięki temu stwierdzeniu zacząłem się uśmiechać
: 21 wrz 2013, 12:48
autor: fik
A jakby tak S1 przemianować na 517?
: 21 wrz 2013, 12:51
autor: Emyl
fik pisze:A jakby tak S1 przemianować na 517?
Pod warunkiem, że zbudują stację przy Tesco na Stalowej i będzie tam dojeżdżać.
: 21 wrz 2013, 14:29
autor: Vilén
emyl pisze:fik pisze:A jakby tak S1 przemianować na 517?
Pod warunkiem, że zbudują stację przy Tesco na Stalowej i będzie tam dojeżdżać.
No ale wtedy musiałby pociąg jeździć po linii obwodowej, żeby zahaczyć o Przasnyską.
: 21 wrz 2013, 16:29
autor: pawcio
emyl pisze:pawcio pisze:Musisz wdepnąć w trójcę 182/188/523 i jeszcze coś wymyślić dla Stegien. Miłego kombinowania.
Wdepnąć, czyli wybrać jeden z nich do połączenia...? Dobrze rozumiem?
Gdyby to było takie proste, nie użyłbym czasownika "wdepnąć".
: 21 wrz 2013, 19:52
autor: reserved
A ja dalej będę forsował mój projekt, przypomnę:
107 ESPERANTO - [...] Chełmska - Bobrowiecka - Al. Witosa - Czerniakowska - Powsińska - Św. Bonifacego - STEGNY
Częstotliwość: bez zmian
Cel: Zastąpienie linii 187 na wschodnim odcinku, co prawda dojazd do metra będzie tam utrudniony ale przecież jest 131 a takie 107 przez większość centrum przejeżdża.
187 Likwidacja linii, połączenie z linią 517
517 Połączenie z linią 187, skierowanie linii na trasę:
URSUS - NIEDŹWIADEK - trasa 187 lub 517 - Grzymały-Sokołowskiego - Kopińska - Wawelska - Trasa Łazienkowska - METRO POLITECHNIKA (lub kraniec w pobliżu)
Częstotliwość: 7,5/10/15
Cel: Stworzenie szybkiej i bezkorkowej linii, która dowiezie Ursus i Ochotę do metra i innych dzielnic Warszawy. Wykorzystanie buspasa i wiaduktów w Al. Jerozolimskich do szybszego przemieszczenia się przez Warszawę. A jednocześnie brak dubla kolei. Do centrum oprócz pociągów Ursus miałby 191 (w pewnym sensie) oraz z Beresteckiej 127 i 158.
Możliwa koordynacja z linią 523 (jeśli się da w godzinach kiedy częstotliwości będą podobne) na odcinku Metro Politechnika - Dw. Zachodni.
Sam Ursus oddaję pod pomysły innych gdyż nie znam tamtych ulic.
: 21 wrz 2013, 20:55
autor: KwZ
MichalJ pisze: i przedłużenie 191 na Dworzec Wschodni.
Cóż, wynika z tego, że mimo wszystko nasze dyskusje stoją wyżej, niż te komentarze
emyl pisze:Święta racja! Tak. Dzień zapowiadał się kijowo, ale dzięki temu stwierdzeniu zacząłem się uśmiechać
Czujesz się kijowo, wydłuż coś na Kijowską
: 21 wrz 2013, 21:30
autor: Emyl
reserved pisze:A ja dalej będę forsował mój projekt, przypomnę:
Lepiej 107 na Siekierki, a 162 na Stegny...
KwZ pisze:Czujesz się kijowo, wydłuż coś na Kijowską
Właśnie zastanawiałem się, czy nie napisać "kijow(sk)o", ale stwierdziłem, że wystarczy tej wesołej twórczości, bo zaraz bana dostaniemy
: 21 wrz 2013, 21:40
autor: MichalJ
KwZ pisze:MichalJ pisze: i przedłużenie 191 na Dworzec Wschodni.
Cóż, wynika z tego, że mimo wszystko nasze dyskusje stoją wyżej, niż te komentarze
To już była moja ekstrapolacja. Ale daleko nie odbiegłem...
: 21 wrz 2013, 21:46
autor: reserved
emyl pisze:Lepiej 107 na Siekierki, a 162 na Stegny...
Tylko czy będzie miejsce? 162 jest jednak trochę częstszą linią niż 187. Ja ze 107 kierowałem się tym, że to będzie niewielkie wydłużenie a 107 może bardziej zastąpić 187 w dojeździe do centrum i do metra. A generalnie frekwencja w obecnym 187 na Czerniakowie moim zdaniem jest słaba i w sam raz na solówki na 107. Ja bym 162 nie ruszał.
: 21 wrz 2013, 22:07
autor: KwZ
reserved pisze: Tylko czy będzie miejsce? 162 jest jednak trochę częstszą linią niż 187. Ja ze 107 kierowałem się tym, że to będzie niewielkie wydłużenie a 107 może bardziej zastąpić 187 w dojeździe do centrum i do metra. A generalnie frekwencja w obecnym 187 na Czerniakowie moim zdaniem jest słaba i w sam raz na solówki na 107. Ja bym 162 nie ruszał.
Stegny? To bardzo duża pętla, zdjęcia satelitarne pokazują ok. 90 m peronu. Zresztą przed chwilą kończyło tam też 317. Ludzie na forum mówią, że powoli wzmacniane 162 lepiej niż na os. Bernardyńska czułoby się na Stegnach, które są trochę gęściej zaludnione. Ja większego kłopotu spodziewam się na Kierbedzia, któremu zabierze się linię do centrum, zostawiając jedynie 119.
Frekwencja w 187 na Powsińskiej - Czerniakowskiej powalająca być nie może, bo gdzie ci ludzie mieliby jechać? Do metra mają 131. Natomiast 162 do M2 i na Pragę może być ciekawe.
Sygnalizuję możliwą koordynację 159 [12/15/20] ze 107 [15/15/20], które mają wspólną trasę od elektrociepłowni do Kruczej. I może jeszcze 162 ze 185.
: 21 wrz 2013, 23:41
autor: bepe
reserved pisze:Tylko czy będzie miejsce?
Na Stegnach krańcują teraz dwie linie - 187 i 501. Ile jest więc maksymalnie równocześnie autobusów na pętli? Cztery? W tej chwili ta pętla się marnuje, miejsca w cholerę.
: 22 wrz 2013, 0:17
autor: Emyl
Poza tym, to 187 przecież by wyleciało