ostatnio w weekend czas przejazdu linii 167 w związku z objazdem Al. Prymasa Tysiąclecia był wydłużony o 7 minut, to kierowcy ITS odjeżdżali z Siekierek "+7" bo tak im kazał dyspozytorSzeregowy_Równoległy pisze:Tak zapytam: ostatnio, podczas objazdu rozkopanej 11 Listopada wg zlecenia czas przejazdu 174 był wydłużony o 1 minutę. Czy w takim układzie powinienem jeździć od objazdu do krańca na permanentnym -1?
Objazdy i inne okresowe zmiany tras
Moderator: Wiliam
-
- (tygrys)
- Posty: 3178
- Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
- Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Dobre A pytanie było poważne. Czy jeśli organizator przewozów w oficjalnym piśmie każe jechać minutę dłużej (pomijając to, że ta minuta była dodana najzupełniej niepotrzebnie), to czy znaczy to, że na pierwszym przystanku po objeździe mam być na rozkładowe -1? Czy jeśli wg rozkładu będę na +1, to tak naprawdę będę na +2, bo zlecenie kazało jechać później? I czy nie powinno być tak, że pasażerów się jakoś informuje o wydłużeniu czasu przejazdu rzędu 7 minut? Przesiadki w takim układzie idą się paść, rozkłady przystankowe można nad WC powiesić.
Ja bym założył wyciągnięcie dopuszczalnej odchyłki w jedną stronę, a nie jej równoległe przesunięcie. Ale to mój zdrowy rozum, a nie oficjalna regulacja.Szeregowy_Równoległy pisze:A pytanie było poważne. Czy jeśli organizator przewozów w oficjalnym piśmie każe jechać minutę dłużej (pomijając to, że ta minuta była dodana najzupełniej niepotrzebnie), to czy znaczy to, że na pierwszym przystanku po objeździe mam być na rozkładowe -1? Czy jeśli wg rozkładu będę na +1, to tak naprawdę będę na +2, bo zlecenie kazało jechać później?
Teoretycznie tak. Ale wszystkich objazdów rozkładowo obrobić się nie da.Szeregowy_Równoległy pisze:I czy nie powinno być tak, że pasażerów się jakoś informuje o wydłużeniu czasu przejazdu rzędu 7 minut? Przesiadki w takim układzie idą się paść, rozkłady przystankowe można nad WC powiesić.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- (tygrys)
- Posty: 3178
- Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
- Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
Czasmi jest tak że zlecenie nakazuję przyśpieszyć/opóźnić odjazdy z krańców, i to było kiedyś publikowane w komunikatachpawcio pisze:Ja bym założył wyciągnięcie dopuszczalnej odchyłki w jedną stronę, a nie jej równoległe przesunięcie. Ale to mój zdrowy rozum, a nie oficjalna regulacja.Szeregowy_Równoległy pisze:A pytanie było poważne. Czy jeśli organizator przewozów w oficjalnym piśmie każe jechać minutę dłużej (pomijając to, że ta minuta była dodana najzupełniej niepotrzebnie), to czy znaczy to, że na pierwszym przystanku po objeździe mam być na rozkładowe -1? Czy jeśli wg rozkładu będę na +1, to tak naprawdę będę na +2, bo zlecenie kazało jechać później?Teoretycznie tak. Ale wszystkich objazdów rozkładowo obrobić się nie da.Szeregowy_Równoległy pisze:I czy nie powinno być tak, że pasażerów się jakoś informuje o wydłużeniu czasu przejazdu rzędu 7 minut? Przesiadki w takim układzie idą się paść, rozkłady przystankowe można nad WC powiesić.
Np:
W związku z robotami drogowymi od dnia 10.08.2001 od ok. godz. 2300 do odwołania (na okres około 3 tygodni) wyłączona zostanie z ruchu wschodnia jezdnia ul.Puławskiej od ul.Rakowieckiej do pl.Unii Lubelskiej oraz ul.Goworka.
(...)
Zwiększa się o 3 minuty czas przejazdu odcinka:
DWORKOWA 02 - LITEWSKA 02 -- dla linii 117 i 607;
DWORKOWA 02 - PL.NA ROZDROŻU -- dla linii 122;
DWORKOWA 02 - OLEANDRÓW 02 -- dla linii 138.
Zwiększa się o 2 minuty czas przejazdu odcinka:
DWORKOWA 02 - PL.KONSTYTUCJI 02 -- dla linii 505 i 524.
Zwiększa się o 1 minutę czas przejazdu odcinka:
METRO POLITECHNIKA 05 - SPACEROWA 03 -- dla linii 131, 406, 407, 410, 419, 519, 522 i 611.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ja nie mówię o wszystkich. Ale np. o takich z odchyłkami, przekraczającymi +1/-3. Po jasną cholerę śliczne rozkłady na stronie, przecudnej urody i praktyczności wyszukiwarka połączeń, skoro w wypadku planowego objazdu i tak nie ma za bardzo sensu z niej korzystać, jeśli interesuje nas linia jeżdżąca objazdem? Czy w komunikatach dla pasażerów, tych o objazdach. te różnice w czasie przejazdu nie mogłyby być podawane?
Pewnie można by i OIDP chyba kiedyś zdarzało się, że były. Tylko że jeśli wyszukiwarka o tym nie wie, bo nie poprawiono tego w systemie, to i tak będzie ona o kant tyłka potłuc, bo wyszuka niespasowaną przesiadkę.Szeregowy_Równoległy pisze:Czy w komunikatach dla pasażerów, tych o objazdach. te różnice w czasie przejazdu nie mogłyby być podawane?
http://powiat-legionowski.pl/index.php? ... =671&lang=powiat-legionowski.pl pisze:ZTM wróci na Sobieskiego
Informujemy, że od dnia 5 sierpnia br. przywrócone zostaną stałe trasy linii autobusowych ZTM w Legionowie, które na czas przebudowy drogi powiatowej ul. Sobieskiego, skierowane zostały na trasy objazdowe.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Najlepiej byłoby zmienić trasę 303, wycofując ze zbędnego kryterium przez Krasińskiego do pl. Wilsona, gdzie jest wybitnym dublerem. Może kiedyś radni Żoliborza to zrozumieją. 303 widziałbym przez Broniewskiego, Matysiakówny, Rydygiera, Felińskiego, gen. Zajączka, Kokarda do nowej zawrotki przy płn. wyjściu z Dworca Gdańskiego. Oczywiście pojawił się problem z budową tej zawrotki, bo autobusy rzekomo nie mogą się zatrzymywać pod linią wysokiego napięcia.JacekM pisze:Jak zostaną oddane okoliczne osiedla, to jakaś linia mogłaby tam zawitać. W sumie w pobliżu jest 2 kandydatów do zakręcenia - 205 i 303.
O matko, a to czemu tak? Już jeżeli, to przez środek tego zadupia, a nie opłotkami, czyli po trasie 122: -Krasińskiego - (Przasnyska/Burakowska - tu można podyskutować) - Rydygiera -...osa pisze:303 widziałbym przez Broniewskiego, Matysiakówny, Rydygiera, Felińskiego, gen. Zajączka, Kokarda do nowej zawrotki przy płn. wyjściu z Dworca Gdańskiego.
tylko czy wysyłanie jej na zatylcze Gdańskiego ma sens? Zwłaszcza, że raczej zawotnej częstotliwości to to by nie miało, bo i po cóż? Lepiej chyba zaoferować skomasowaną podaż z Wilsona, gdzie części potencjalnych pasażerów przypasi także 114 czy 122, jak dziś. Tylko wtedy trzeba by puścić to to zupełnie w zamian za 122, czyli Krasińskiego - Burakowska - Rydygiera - Duchnicka - Powązkowska - Rudnickiego - Perzyńskiego - .... (jak obecnie)osa pisze: wycofując ze zbędnego kryterium przez Krasińskiego do pl. Wilsona, gdzie jest wybitnym dublerem. Może kiedyś radni Żoliborza to zrozumieją.
Albo odgiąć od Wilsona 205 po trasie z akapitu powyżej, tylko że traci się wtedy dojazd do Arkadii...
... a całe te dywagacje i tak tylko pod warunkiem ominięcia tego, khem, problemu. Kto w ogóle taką opinię wydał?osa pisze:Oczywiście pojawił się problem z budową tej zawrotki, bo autobusy rzekomo nie mogą się zatrzymywać pod linią wysokiego napięcia.
-
- Posty: 12144
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
To ja zacząłem bo pytałem czy 122 wróci na pętelkę przez Rydygiera po remoncie Powązkowskiej. Dlatego taki temat tutaj.
Wtedy trzeba byłoby wybudować nowy przystanek za skrętem w Rydygiera, a zlikwidować (zawiesić) obecnie istniejący (tymczasowo zawieszony/przeznaczony do likwidacji). Poza tym Rydygiera chyba mało osób by jeździło. Tam było wykorzystanie ledwo w DP (ludzie wracali z okolicznych zakładów z pracy). W DŚ to tylko czasem jacyś emeryci jechali ze spaceru Przasnyską przystanek dalej.Ja bym jednak widział 205 na trasie: Gwiaździsta - ... - al. Wojska Polskiego - Matysiakówny - Rydygiera - Przasnyska - Duchnicka - Powązkowska - Okopowa - Słomińskiego - CH Arkadia.