Strona 338 z 396

: 30 lip 2010, 22:42
autor: NR
Szeregowy_Równoległy pisze:Tak zapytam: ostatnio, podczas objazdu rozkopanej 11 Listopada wg zlecenia czas przejazdu 174 był wydłużony o 1 minutę. Czy w takim układzie powinienem jeździć od objazdu do krańca na permanentnym -1?
ostatnio w weekend czas przejazdu linii 167 w związku z objazdem Al. Prymasa Tysiąclecia był wydłużony o 7 minut, to kierowcy ITS odjeżdżali z Siekierek "+7" bo tak im kazał dyspozytor :D

: 30 lip 2010, 22:43
autor: pawcio
Odważna decyzja, jeżeli w zleceniu nic o tym nie było. A nie sądzę, by było.

: 30 lip 2010, 22:45
autor: Szeregowy_Równoległy
Dobre :D A pytanie było poważne. Czy jeśli organizator przewozów w oficjalnym piśmie każe jechać minutę dłużej (pomijając to, że ta minuta była dodana najzupełniej niepotrzebnie), to czy znaczy to, że na pierwszym przystanku po objeździe mam być na rozkładowe -1? Czy jeśli wg rozkładu będę na +1, to tak naprawdę będę na +2, bo zlecenie kazało jechać później? I czy nie powinno być tak, że pasażerów się jakoś informuje o wydłużeniu czasu przejazdu rzędu 7 minut? Przesiadki w takim układzie idą się paść, rozkłady przystankowe można nad WC powiesić.

: 30 lip 2010, 22:46
autor: NR
właśnie, NIE BYŁO.
Ale dyspozytor ITS stwierdził (tzn. źle zinterpretował zlecenie) iż ma takie dyspozycje z ZTM-u

: 30 lip 2010, 22:49
autor: pawcio
Szeregowy_Równoległy pisze:A pytanie było poważne. Czy jeśli organizator przewozów w oficjalnym piśmie każe jechać minutę dłużej (pomijając to, że ta minuta była dodana najzupełniej niepotrzebnie), to czy znaczy to, że na pierwszym przystanku po objeździe mam być na rozkładowe -1? Czy jeśli wg rozkładu będę na +1, to tak naprawdę będę na +2, bo zlecenie kazało jechać później?
Ja bym założył wyciągnięcie dopuszczalnej odchyłki w jedną stronę, a nie jej równoległe przesunięcie. Ale to mój zdrowy rozum, a nie oficjalna regulacja.
Szeregowy_Równoległy pisze:I czy nie powinno być tak, że pasażerów się jakoś informuje o wydłużeniu czasu przejazdu rzędu 7 minut? Przesiadki w takim układzie idą się paść, rozkłady przystankowe można nad WC powiesić.
Teoretycznie tak. Ale wszystkich objazdów rozkładowo obrobić się nie da.

: 30 lip 2010, 22:54
autor: NR
pawcio pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:A pytanie było poważne. Czy jeśli organizator przewozów w oficjalnym piśmie każe jechać minutę dłużej (pomijając to, że ta minuta była dodana najzupełniej niepotrzebnie), to czy znaczy to, że na pierwszym przystanku po objeździe mam być na rozkładowe -1? Czy jeśli wg rozkładu będę na +1, to tak naprawdę będę na +2, bo zlecenie kazało jechać później?
Ja bym założył wyciągnięcie dopuszczalnej odchyłki w jedną stronę, a nie jej równoległe przesunięcie. Ale to mój zdrowy rozum, a nie oficjalna regulacja.
Szeregowy_Równoległy pisze:I czy nie powinno być tak, że pasażerów się jakoś informuje o wydłużeniu czasu przejazdu rzędu 7 minut? Przesiadki w takim układzie idą się paść, rozkłady przystankowe można nad WC powiesić.
Teoretycznie tak. Ale wszystkich objazdów rozkładowo obrobić się nie da.
Czasmi jest tak że zlecenie nakazuję przyśpieszyć/opóźnić odjazdy z krańców, i to było kiedyś publikowane w komunikatach

Np:
W związku z robotami drogowymi od dnia 10.08.2001 od ok. godz. 2300 do odwołania (na okres około 3 tygodni) wyłączona zostanie z ruchu wschodnia jezdnia ul.Puławskiej od ul.Rakowieckiej do pl.Unii Lubelskiej oraz ul.Goworka.
(...)
Zwiększa się o 3 minuty czas przejazdu odcinka:

DWORKOWA 02 - LITEWSKA 02 -- dla linii 117 i 607;

DWORKOWA 02 - PL.NA ROZDROŻU -- dla linii 122;

DWORKOWA 02 - OLEANDRÓW 02 -- dla linii 138.

Zwiększa się o 2 minuty czas przejazdu odcinka:

DWORKOWA 02 - PL.KONSTYTUCJI 02 -- dla linii 505 i 524.

Zwiększa się o 1 minutę czas przejazdu odcinka:

METRO POLITECHNIKA 05 - SPACEROWA 03 -- dla linii 131, 406, 407, 410, 419, 519, 522 i 611.

: 30 lip 2010, 22:56
autor: Szeregowy_Równoległy
Ja nie mówię o wszystkich. Ale np. o takich z odchyłkami, przekraczającymi +1/-3. Po jasną cholerę śliczne rozkłady na stronie, przecudnej urody i praktyczności wyszukiwarka połączeń, skoro w wypadku planowego objazdu i tak nie ma za bardzo sensu z niej korzystać, jeśli interesuje nas linia jeżdżąca objazdem? Czy w komunikatach dla pasażerów, tych o objazdach. te różnice w czasie przejazdu nie mogłyby być podawane?

: 30 lip 2010, 23:01
autor: drja
Szeregowy_Równoległy pisze:Czy w komunikatach dla pasażerów, tych o objazdach. te różnice w czasie przejazdu nie mogłyby być podawane?
Pewnie można by i OIDP chyba kiedyś zdarzało się, że były. Tylko że jeśli wyszukiwarka o tym nie wie, bo nie poprawiono tego w systemie, to i tak będzie ona o kant tyłka potłuc, bo wyszuka niespasowaną przesiadkę.

: 30 lip 2010, 23:05
autor: NR
Gorzej jest jak czas przejazdu jest skrócony
Np linia 117 w powodu zmian w rejonie Pl. Konstytucji przyjeżdżała w sylwestra na Wilge sporo przed czasem

: 30 lip 2010, 23:48
autor: Bernard
powiat-legionowski.pl pisze:ZTM wróci na Sobieskiego

Informujemy, że od dnia 5 sierpnia br. przywrócone zostaną stałe trasy linii autobusowych ZTM w Legionowie, które na czas przebudowy drogi powiatowej ul. Sobieskiego, skierowane zostały na trasy objazdowe.
http://powiat-legionowski.pl/index.php? ... =671&lang=

: 31 lip 2010, 16:41
autor: osa
JacekM pisze:Jak zostaną oddane okoliczne osiedla, to jakaś linia mogłaby tam zawitać. W sumie w pobliżu jest 2 kandydatów do zakręcenia - 205 i 303.
Najlepiej byłoby zmienić trasę 303, wycofując ze zbędnego kryterium przez Krasińskiego do pl. Wilsona, gdzie jest wybitnym dublerem. Może kiedyś radni Żoliborza to zrozumieją. 303 widziałbym przez Broniewskiego, Matysiakówny, Rydygiera, Felińskiego, gen. Zajączka, Kokarda do nowej zawrotki przy płn. wyjściu z Dworca Gdańskiego. Oczywiście pojawił się problem z budową tej zawrotki, bo autobusy rzekomo nie mogą się zatrzymywać pod linią wysokiego napięcia.

: 31 lip 2010, 17:25
autor: drja
osa pisze:303 widziałbym przez Broniewskiego, Matysiakówny, Rydygiera, Felińskiego, gen. Zajączka, Kokarda do nowej zawrotki przy płn. wyjściu z Dworca Gdańskiego.
O matko, a to czemu tak? Już jeżeli, to przez środek tego zadupia, a nie opłotkami, czyli po trasie 122: -Krasińskiego - (Przasnyska/Burakowska - tu można podyskutować) - Rydygiera -...
osa pisze: wycofując ze zbędnego kryterium przez Krasińskiego do pl. Wilsona, gdzie jest wybitnym dublerem. Może kiedyś radni Żoliborza to zrozumieją.
tylko czy wysyłanie jej na zatylcze Gdańskiego ma sens? Zwłaszcza, że raczej zawotnej częstotliwości to to by nie miało, bo i po cóż? Lepiej chyba zaoferować skomasowaną podaż z Wilsona, gdzie części potencjalnych pasażerów przypasi także 114 czy 122, jak dziś. Tylko wtedy trzeba by puścić to to zupełnie w zamian za 122, czyli Krasińskiego - Burakowska - Rydygiera - Duchnicka - Powązkowska - Rudnickiego - Perzyńskiego - .... (jak obecnie) :-k

Albo odgiąć od Wilsona 205 po trasie z akapitu powyżej, tylko że traci się wtedy dojazd do Arkadii...
osa pisze:Oczywiście pojawił się problem z budową tej zawrotki, bo autobusy rzekomo nie mogą się zatrzymywać pod linią wysokiego napięcia.
... a całe te dywagacje i tak tylko pod warunkiem ominięcia tego, khem, problemu. Kto w ogóle taką opinię wydał?

: 31 lip 2010, 21:27
autor: JacekM
Ja bym jednak widział 205 na trasie: Gwiaździsta - ... - al. Wojska Polskiego - Matysiakówny - Rydygiera - Przasnyska - Duchnicka - Powązkowska - Okopowa - Słomińskiego - CH Arkadia.

: 31 lip 2010, 21:49
autor: bartoni722
Ale czemu o tym gadacie w temacie o objazdach?

: 31 lip 2010, 22:00
autor: Georg
To ja zacząłem bo pytałem czy 122 wróci na pętelkę przez Rydygiera po remoncie Powązkowskiej. Dlatego taki temat tutaj.
Ja bym jednak widział 205 na trasie: Gwiaździsta - ... - al. Wojska Polskiego - Matysiakówny - Rydygiera - Przasnyska - Duchnicka - Powązkowska - Okopowa - Słomińskiego - CH Arkadia.
Wtedy trzeba byłoby wybudować nowy przystanek za skrętem w Rydygiera, a zlikwidować (zawiesić) obecnie istniejący (tymczasowo zawieszony/przeznaczony do likwidacji). Poza tym Rydygiera chyba mało osób by jeździło. Tam było wykorzystanie ledwo w DP (ludzie wracali z okolicznych zakładów z pracy). W DŚ to tylko czasem jacyś emeryci jechali ze spaceru Przasnyską przystanek dalej.