Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
: 11 lip 2023, 15:40
Najlepszy dowód,że potrzebujemy więcej zadań dla MZA.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Oj, Michalczewski to chyba nie ma dużo zwolenników patrząc na to jak niski ma plan i jak olbrzymie braki kadrowe.fraktal pisze: ↑11 lip 2023, 15:14Możliwe..Natomiast fakty są jakie są, niestety. Ja słyszałem też " ciekawe" rzeczy o Arrivie od kierowcy, który mówił, dlaczego nigdy tam nie będzie pracował. Co prawda, było to zaraz po starcie kontraktu na Scanie, ale to, że jedna i druga firma ma swoich zwolenników i zagorzałych przeciwników to wiadomo nie od dziś.
Zarówno szarpaki jak i Scanie jeżdżą w barwach warszawskiego WTP, więc jak najbardziej można je ze sobą oorównywać, zwłaszcza że obsługują podobne tereny miasta. Aha, i Scanie z Grodzia przejeżdziły 10 lat i ponad 10, więc Scanie Michasia mają jeszcze dużo przed sobą, jeśli chcą dorównać tym pierwszym.ZielonyJamnik pisze: ↑11 lip 2023, 17:15Rozwala mnie jak się wypowiada człowiek, który nie ma pojęcia o komunikacji od kuchni. Który porównuje 5 letnie Scanie do 16 letnich Szarpaków, który chciałby żeby MZA odkupiło wozy, które nie są serwisowane i od strony technicznej, zbliżają się do Scanii z Grodzia i który porównuje wypadek z wiaduktu do sytuacji kadrowej w Michasiu...
Ja też nie jestem zwolennikiem tej firmy, ale jasno trzeba powiedzieć, że wozy kupili dobre. A czy można byłoby je łatwo zastąpić, to też trudno powiedzieć, bo skąd pewność, że kierowcy nie przeszliby do turystyki albo przewozów prywatnych?ashir pisze: ↑11 lip 2023, 16:33Oj, Michalczewski to chyba nie ma dużo zwolenników patrząc na to jak niski ma plan i jak olbrzymie braki kadrowe.fraktal pisze: ↑11 lip 2023, 15:14Możliwe..Natomiast fakty są jakie są, niestety. Ja słyszałem też " ciekawe" rzeczy o Arrivie od kierowcy, który mówił, dlaczego nigdy tam nie będzie pracował. Co prawda, było to zaraz po starcie kontraktu na Scanie, ale to, że jedna i druga firma ma swoich zwolenników i zagorzałych przeciwników to wiadomo nie od dziś.
Jeśli już tak by było, to mogli by spróbować chociaż odkupić te autobusy od Mobilisu. Moim zdaniem są w bardzo dobrym stanie jak na 7letnie wozy, do tego komplet wyposażenia wg współczesnych standardów (klimatyzacja, elektrodechy). Jedynie to nie mają białych wyświetlaczy tylko żółte, ale moim zdaniem to naprawdę żaden problem.konri pisze: ↑15 cze 2023, 23:55Wniosek z tego jest taki, że najlepszą i najtańszą opcją jest podnoszenie planu MZA. Autobusy się znajdą (wstrzymanie kasacji 88xx po dostawach Autosanów). Z ludźmi jest trochę gorzej, bo na pewno część z Mobilisu ma zamknięta drogę w MZA, a inna część obleje test z cofania przegubem po łuku.
No, to by było słabe wizerunkowo po tym jak odtrąbiono pozbycie się wozów bez klimatyzacji.
Wiadomo że nie jestem. Oceniam po wyglądzie, to co może zobaczyć pasażer. Wizualnie wciąż wyglądają praktycznie jak nowe.ZielonyJamnik pisze: ↑02 sie 2023, 21:40@michael112 Ale to jesteś mechanikiem lub chociaż kierowcą Mobilisu, czy oceniasz po lakierze stan 98xx?
Mogą sobie trzymać, jak bez kierowców to nic nie da