Staje, nie opowiadaj głupot.MichalJ pisze:Na Elbląska 02 się nie zatrzymuje bo nie.
Komunikacja miejska na Żoliborzu
Moderator: Wiliam
YPB?MichalJ pisze:YPB?
Na Elbląska 03 się nie zatrzymuje, bo raz, przystanku fizycznie nie ma, dwa, jedzie inną drogą.
Na Elbląska 02 się nie zatrzymuje bo nie. Przejechał obok. Nie wykluczam, że jechał sam kierowca.
Ok, mój błąd że olałem sprawdzenie numerów przystanków. Co gorsza komunikat ZTM nie mówi o zatrzymywaniu się na napotkanych na zmienionej trasie przystankach, co wydało mi się oczywiste.
To jak w końcu? Może zwykle się zatrzymuje tylko ten jeden raz się nie zatrzymał. A numer linii na przystanku jest umieszczony?ashir pisze:Staje, nie opowiadaj głupot.MichalJ pisze:Na Elbląska 02 się nie zatrzymuje bo nie.
Oczywiście. 221 ma przystanek stały Elbląska 02, a dalej na żądanie Powązki-Cm. Wojskowy 02, Gen. Maczka 01, Powązki-Cm. Wojskowy 01 i krańcowy Powązki-Cm. Wojskowy 03.
Może i ma, ale się nie zatrzymał. Jak nie jeździsz wszystkimi kursami, to tego wiedzieć nie możesz.
To miej pretensje do kierowcy, ale nie opowiadaj głupot, że 221 nie zalicza przystanku Elbląska, bo zalicza.
Tak się zastanawiam, czy nie byłoby sensowne wydłużenie tego 221 następująco:
DW. GDAŃSKI (RYDYGIERA) - ... - Rydygiera - Przasnyska - Duchnicka - Powązkowska - Dzika - RONDO BABKA (postój na Dzikiej, powrót przez Jana Pawła, Stawki i Okopową)
albo 2 wersja: - ... - Rydygiera - Przasnyska - Krasińskiego - Powązkowska - ... i dalej jak w 1 wersji
Wariant 2 ma tą zaletę że zachowana jest obsługa przystanków Przasnyska i Elbląska (i przy okazji wygodniejsze przesiadki do 103, bo na Duchnickiej nie za bardzo jest gdzie zrobić przystanki blisko Powązkowskiej). Za to w wersji 1 byłby krótszy czas przejazdu (a Przasnyska i Elbląska niby mają 122 do metra).
W ten sposób byłaby to bardziej sensowna dowozówka z obu stron, tzn. nie tylko do metra ale też do tramwajów na Okopowej i Jana Pawła. A pętla przy Cm. Wojskowym to jednak trochę odludzie (a obecny objazd przez rondo nad trasą AK jednak chwilę zabiera, jakby miało tak zostać na zawsze to trochę bez sensu).
Nie wiem czy to ma sens ? Pytanie jak teraz wyglądają poranne korki na Powązkowskiej przed Okopową ? Czy to byłoby bardziej korzystne czasowo niż przesiadki przy Placu Grunwaldzkim ? (tam do tramwaju od przystanków 221 jednak trzeba kawałek przejść, poza tym przy Rondzie Babka jednak tych tramwajów jest trochę więcej)...
DW. GDAŃSKI (RYDYGIERA) - ... - Rydygiera - Przasnyska - Duchnicka - Powązkowska - Dzika - RONDO BABKA (postój na Dzikiej, powrót przez Jana Pawła, Stawki i Okopową)
albo 2 wersja: - ... - Rydygiera - Przasnyska - Krasińskiego - Powązkowska - ... i dalej jak w 1 wersji
Wariant 2 ma tą zaletę że zachowana jest obsługa przystanków Przasnyska i Elbląska (i przy okazji wygodniejsze przesiadki do 103, bo na Duchnickiej nie za bardzo jest gdzie zrobić przystanki blisko Powązkowskiej). Za to w wersji 1 byłby krótszy czas przejazdu (a Przasnyska i Elbląska niby mają 122 do metra).
W ten sposób byłaby to bardziej sensowna dowozówka z obu stron, tzn. nie tylko do metra ale też do tramwajów na Okopowej i Jana Pawła. A pętla przy Cm. Wojskowym to jednak trochę odludzie (a obecny objazd przez rondo nad trasą AK jednak chwilę zabiera, jakby miało tak zostać na zawsze to trochę bez sensu).
Nie wiem czy to ma sens ? Pytanie jak teraz wyglądają poranne korki na Powązkowskiej przed Okopową ? Czy to byłoby bardziej korzystne czasowo niż przesiadki przy Placu Grunwaldzkim ? (tam do tramwaju od przystanków 221 jednak trzeba kawałek przejść, poza tym przy Rondzie Babka jednak tych tramwajów jest trochę więcej)...
Dojazd do Elbląskiej musi być. Wariant 2 jednak odpada - nie zmieściłby się w 2 brygadach. A o większej ilości przy obecnych niedoborach można zapomnieć.mb112 pisze:Tak się zastanawiam, czy nie byłoby sensowne wydłużenie tego 221 następująco:
DW. GDAŃSKI (RYDYGIERA) - ... - Rydygiera - Przasnyska - Duchnicka - Powązkowska - Dzika - RONDO BABKA (postój na Dzikiej, powrót przez Jana Pawła, Stawki i Okopową)
albo 2 wersja: - ... - Rydygiera - Przasnyska - Krasińskiego - Powązkowska - ... i dalej jak w 1 wersji
Wariant 2 ma tą zaletę że zachowana jest obsługa przystanków Przasnyska i Elbląska (i przy okazji wygodniejsze przesiadki do 103, bo na Duchnickiej nie za bardzo jest gdzie zrobić przystanki blisko Powązkowskiej). Za to w wersji 1 byłby krótszy czas przejazdu (a Przasnyska i Elbląska niby mają 122 do metra).
W ten sposób byłaby to bardziej sensowna dowozówka z obu stron, tzn. nie tylko do metra ale też do tramwajów na Okopowej i Jana Pawła. A pętla przy Cm. Wojskowym to jednak trochę odludzie (a obecny objazd przez rondo nad trasą AK jednak chwilę zabiera, jakby miało tak zostać na zawsze to trochę bez sensu).
Nie wiem czy to ma sens ? Pytanie jak teraz wyglądają poranne korki na Powązkowskiej przed Okopową ? Czy to byłoby bardziej korzystne czasowo niż przesiadki przy Placu Grunwaldzkim ? (tam do tramwaju od przystanków 221 jednak trzeba kawałek przejść, poza tym przy Rondzie Babka jednak tych tramwajów jest trochę więcej)...
Dlaczego musi być do Elbląskiej ?
A to są tylko 2 brygady ? To jak to się wyrabia biorąc pod uwagę objazd przez rondo, chyba w ogóle zerowe postoje wychodzą ?
A to są tylko 2 brygady ? To jak to się wyrabia biorąc pod uwagę objazd przez rondo, chyba w ogóle zerowe postoje wychodzą ?
Postoje jak najbardziej są.
Zgadza się. Postoje są tylko na krańcu Powązki - Cm. Wojskowy. W szczycie wynoszą 7 minut, a w międzyszczycie - 17 minut.
Teoretycznie 7 minut, tylko ciekawe jak w praktyce dają radę, skoro w rozkładzie nie jest uwzględniony objazd przez rondo. Czas przejazdu reszty trasy nie wygląda na szczególnie rozwleczony, więc w praktyce pewnie wychodzi praktycznie bez postojów (lub prawie). No przy ewentualnym wydłużaniu na pewno by trzeba w takim razie dodać 1 brygadę.
Akurat te 7 i 17 minut to jest z uwzględnieniem czasu na przejazd objazdem. Dodałem od siebie gratis Może nawet przesadziłem, bo odcinek Powązki-Cm. Wojskowy (ostatni przystanek) - pętla można zrobić w tej samej minucie, co Gen. Maczka-Powązki. Czyli 4 minuty zamiast 5. Ale wziąłem stare czasy przejazdu 180, które na odcinek Elbląska-Powązki miało 5 minut.mb112 pisze:Teoretycznie 7 minut, tylko ciekawe jak w praktyce dają radę, skoro w rozkładzie nie jest uwzględniony objazd przez rondo. Czas przejazdu reszty trasy nie wygląda na szczególnie rozwleczony, więc w praktyce pewnie wychodzi praktycznie bez postojów (lub prawie).
Zapomnij.mb112 pisze:No przy ewentualnym wydłużaniu na pewno by trzeba w takim razie dodać 1 brygadę.
Aha, ok, źle spojrzałem, faktycznie jest 10 minut bez objazdu, nie 7.
Ja nie mówię, żeby to wydłużać od jutra, teraz wiadomo że jest mnóstwo zetek, zastępst za EEC, więc rozumiem że każdą jedną brygadę ciężko zorganizować, ale docelowo można to chyba rozważyć.
Ja nie mówię, żeby to wydłużać od jutra, teraz wiadomo że jest mnóstwo zetek, zastępst za EEC, więc rozumiem że każdą jedną brygadę ciężko zorganizować, ale docelowo można to chyba rozważyć.
Poranne korki to raczej rzadkość na tym odcinku Okopowej, popołudniowe to pewnik, który rozwali rozkład. Moim zdaniem gra niewarta świeczki.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.