Strona 35 z 87

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 08 sty 2020, 22:27
autor: Wiliam
Jak się czyta o 102 jako o "wygodnym połączeniu z prawobrzeżną stroną Warszawy" to od razu wiadomo że burmistrz przynajmniej w takiej relacji nagminnie się zbiorkomem nie porusza.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 09 sty 2020, 7:20
autor: Nordyk110
A pisałem o 171 na Legię.... :P

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 09 sty 2020, 8:27
autor: Autobus Czerwon
Jak wiadomo, wszyscy codziennie jeżdżą na legię, dlatego jest to niezbędne połączenie. O reszcie bzdur też szkoda pisać.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 22 sty 2020, 16:37
autor: Bon Jovi
No to w nocy z piątku na sobotę z 24/25 stycznia 2020, żegnamy zespół przystankowy Ciołka, który będzie się nazywał Jana Olbrachta. Na ul. Ciołka wraca linia 129 oraz 197, która zostaje przesunięta z ul. Deotymy, jadąc ul. Reutową i Jana Olbrachta. Na ul. Redutową i Jana Olbrachta wraca również linia 154.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 22 sty 2020, 20:21
autor: Glonojad
Autobus Czerwon pisze:
09 sty 2020, 8:27
Jak wiadomo, wszyscy codziennie jeżdżą na legię, dlatego jest to niezbędne połączenie. O reszcie bzdur też szkoda pisać.
Ale może jednak warto. 102 na starcie z Młynowa 5 min spoznione. podjechałem 11 do Daszyńskiego, 105 (spoznione z sześć minut) uciekło 2 min w wcześniej ale i tak je przy Wroniej dogonilem. Takie to wspaniale linie broni burmistrz Strzalkowski.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 sty 2020, 0:20
autor: lublin42
Żeby rzeczywiście dla Bemowa był lepszy dojazd do metra(i do tramwajów też), to 171 powinno z Wrocławskiej jechać Dywizjonu/Obozową i Księcia Janusza. Na prawdę na odcinku Bemowo Ratusz-MKJ ta linia będzie zbędna przy tak znaczącym zwiększeniu podaży na tym odcinku. A Nowe Bemowo zyskuje szybkie i nie jeżdżące na około połączenie z metrem. Między Wrocławską a Radiową jeżdżą tramwaje no i być może zostanie 112(nie widzę żadnego argumentu za skróceniem tej linii). Odciąży to również linię 201(bo by się okazało, że do metra dojedzie 5 minut szybciej od 171...). Dalej to 171 może i na Torwar jechać i na Centralny i na Znaną - przy całkowitym wycięciu 109/155.
Z 190/520 to ustąpię - chociaż moim zdaniem zdecydowanie lepszym połączeniem w ciągu Górczewska-Leszno-Bankowy by było jednak 520.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 sty 2020, 9:01
autor: person
lublin42 pisze:
23 sty 2020, 0:20
Żeby rzeczywiście dla Bemowa był lepszy dojazd do metra(i do tramwajów też), to 171 powinno z Wrocławskiej jechać Dywizjonu/Obozową i Księcia Janusza. Na prawdę na odcinku Bemowo Ratusz-MKJ ta linia będzie zbędna przy tak znaczącym zwiększeniu podaży na tym odcinku.
Będzie tak jechać 184.
lublin42 pisze: Odciąży to również linię 201(bo by się okazało, że do metra dojedzie 5 minut szybciej od 171...).
201 to przede wszystkim linia dla Fortów Bema...

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 sty 2020, 9:03
autor: Emyl
lublin42 pisze:
23 sty 2020, 0:20
Między Wrocławską a Radiową jeżdżą tramwaje no i być może zostanie 112(nie widzę żadnego argumentu za skróceniem tej linii).
Wyplułem kawę na monitor.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 sty 2020, 9:26
autor: fik
Mało przewidujący jesteś, ja spojrzałem na nick użytkownika i odstawiłem wszelkie napoje, wiedząc co może mnie czekać.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 sty 2020, 11:35
autor: Georg
fik pisze:
23 sty 2020, 9:26
Mało przewidujący jesteś, ja spojrzałem na nick użytkownika i odstawiłem wszelkie napoje, wiedząc co może mnie czekać.
Czasami dobrze że organizacja transportu należy do WTP, a nie do pasażerów. Aż boję się pomyśleć, co by było ze 112, jakby o jej trasie zaczęli decydować krzykacze i zwolennicy połączeń bezpośrednich.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 sty 2020, 12:50
autor: Emyl
No co no, połączyliby ze 145, 148 i 220.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 23 sty 2020, 12:56
autor: fik
W Berlinie mają ring, w Moskwie mają ring, to my też będziemy mieli ringówno.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 24 sty 2020, 9:03
autor: Bastian
person pisze:
23 sty 2020, 9:01
lublin42 pisze:
23 sty 2020, 0:20
Żeby rzeczywiście dla Bemowa był lepszy dojazd do metra(i do tramwajów też), to 171 powinno z Wrocławskiej jechać Dywizjonu/Obozową i Księcia Janusza. Na prawdę na odcinku Bemowo Ratusz-MKJ ta linia będzie zbędna przy tak znaczącym zwiększeniu podaży na tym odcinku.
Będzie tak jechać 184.
Tym gorzej, tym gorzej, bo akurat na tym odcinku potrafi być przeciążona, zwłaszcza młodzieżą szkolną. Tu się akurat zgadzam, że nowe 171 będzie linią chyba tylko dla przystanków Kazubów i Dywizjonu 303, czyli de facto alibi dla niedodania tych przystanków linii 523. Podobnie zresztą planowane 271 będzie linią dedykowaną okolicom Szeligowskiej i Karolina, bo reszta trasy nadal będzie miała 190.

Ja bym już teraz połączył 171 z 271, zdejmując z nich funkcję dowozówek, i uruchomił 384 z Chomiczówki do metra (na Znaną?). Ewentualnie bez tego 384, ale 171 Chomiczówka - Nowe Bemowo - Obozowa - Ciołka - Górczewska - PŚl - Człuchowska - Karolin. Przy okazji spadłyby dwie linie z zawracania przy Prymasa.

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 24 sty 2020, 9:25
autor: Emyl
Bastian pisze:
24 sty 2020, 9:03
Ja bym już teraz połączył 171 z 271, zdejmując z nich funkcję dowozówek, i uruchomił 384 z Chomiczówki do metra (na Znaną?). Ewentualnie bez tego 384, ale 171 Chomiczówka - Nowe Bemowo - Obozowa - Ciołka - Górczewska - PŚl - Człuchowska - Karolin. Przy okazji spadłyby dwie linie z zawracania przy Prymasa.
=D>

Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

: 24 sty 2020, 9:28
autor: Szymon
Bastian pisze:
24 sty 2020, 9:03
Ja bym już teraz połączył 171 z 271, zdejmując z nich funkcję dowozówek, i uruchomił 384 z Chomiczówki do metra (na Znaną?). Ewentualnie bez tego 384, ale 171 Chomiczówka - Nowe Bemowo - Obozowa - Ciołka - Górczewska - PŚl - Człuchowska - Karolin. Przy okazji spadłyby dwie linie z zawracania przy Prymasa.
Zastanawiam się, jak to będzie przy możliwym ograniczeniu (likwidacji?) Tesco na Karolinie - czy tam w ogóle jest sens coś krańcować, czy może wyciągnąć to na Ursus-Ratusz żeby dać lepszy dojazd do metra z rozrastających się osiedli przy Posagu 7 Panien.