Strona 35 z 36
Wrocławska komunikacja miejska
: 04 lis 2025, 22:31
autor: Jurand
Co dokładnie PKS GM zaoferował, że dostał konkretnego kopa w dupsko?
Wrocławska komunikacja miejska
: 05 lis 2025, 6:03
autor: piorunus
Ponoć SOR'y. A to o tyle przewrotne, że już nawet ten "mentalny kosmita" Kłosok tym razem zrozumiał intencje miasta i nie zdecydował się na swoje - w zasadzie permanentne - zamiłowanie do wynalazków.
Wrocławska komunikacja miejska
: 05 lis 2025, 12:54
autor: Jurand
piorunus pisze: ↑05 lis 2025, 6:03
Ponoć SOR'y. A to o tyle przewrotne, że już nawet ten "mentalny kosmita" Kłosok tym razem zrozumiał intencje miasta i nie zdecydował się na swoje - w zasadzie permanentne - zamiłowanie do wynalazków.

Wrocławska komunikacja miejska
: 10 lis 2025, 10:09
autor: piorunus
W sumie to mogę oficjalnie już napisać kto co oferował:
* Grodzio

SORy NS12 i ENS12
* Nowak i spółka

Citaro i eCitaro Fuel Cell
* Kłosok

MANy 12C EH i eCitaro
Wrocławska komunikacja miejska
: 14 lis 2025, 16:31
autor: vernalisadonis
Zmiany od soboty
- linia 100 będzie obsługiwana przez MPK Wrocław w dni robocze
- linia 120 w całości zostanie przekazana do operatora zewnętrznego WTr
- linia 147 będzie obsługiwana przez MPK Wrocław w dni robocze i w dni robocze zostanie wydłużona do pętli „Litewska”
- 715 obsłuży Michalczewski taborem MIDI
Wrocławska komunikacja miejska
: 15 lis 2025, 8:35
autor: piorunus
Czyli na Alpino Michałkom zostaje tylko 100 (weekend), 150 (DP) i 715 (cały tydzień) ? Trochę dziwne, bo przecież w DP 147 i 150 mają łączone rozkłady.
Wrocławska komunikacja miejska
: 15 lis 2025, 9:15
autor: vernalisadonis
No i dlatego pewnie wydłużone jest 147 do Litewskiej, żeby MPK nie robiło pustych przebiegów.
Wrocławska komunikacja miejska
: 15 lis 2025, 10:13
autor: piorunus
No fakt... w końcu zapomniałem, że "geniusze" z MPK maniakalnie boją się niepłatnych wzkm. W końcu potrafią jako rozkładowy zrobić kurs przebierankowy z 3 czy 4 przystankami (vide Wojszycka <-> Krzyki czy swego czasu Kromera <-> Kosz(m)arowa Szpital).
Wrocławska komunikacja miejska
: 15 lis 2025, 10:24
autor: ZielonyJamnik
Skoro miasto płaci to trzeba doić
https://transinfo.pl/infobus/wystartowa ... sy-od-mpk/
Infobus donosi, że Alpino zostały przejęte przez MPK Wrocław, ktoś to może potwierdzić?
Wrocławska komunikacja miejska
: 15 lis 2025, 11:11
autor: vernalisadonis
Bzdura, Michalczewski dalej na 100 czy 147 w DS jeździ
715 ma cały czas, a tam nic innego jak MIDI nie pojedzie
Wrocławska komunikacja miejska
: 16 lis 2025, 10:28
autor: piorunus
Czyli aktualny plan Michałka to:
DP

112/113 (p), 125 (p, 2 dodatki rano), 136 (p), 146 (p) i 715 (m)
Weekend

dochodzą 100 (m) i 133 (p)
Zgadza się ?
Wrocławska komunikacja miejska
: 16 lis 2025, 11:40
autor: Jurand
piorunus pisze: ↑16 lis 2025, 10:28
Czyli aktualny plan Michałka to:
DP

112/113 (p), 125 (p, 2 dodatki rano), 136, 146 i 715 (m)
Weekend

dochodzą 100 (m) i 133 (p)
Zgadza się ?
Kto tam rękę na pulsie trzyma w tym Wrocku
Czyżby chytra baba z Radomia miała tam coś jeszcze do powiedzenia

Wrocławska komunikacja miejska
: 16 lis 2025, 14:23
autor: piorunus
Jurand pisze: ↑16 lis 2025, 11:40
Czyżby chytra baba z Radomia miała tam coś jeszcze do powiedzenia

Doprowadzenie do ładu i składu A37 / NL293 ją trochę kosztowało, byleby MAN je wykupił. Szuka więc oszczędności.
A kto prowadzi G3 ? A taki jeden pan, co miał epizod w pewnym para-dokumencie, choć dla p. Oli pracuje od początku Wrocławia.
Wrocławska komunikacja miejska
: 16 lis 2025, 15:51
autor: ZielonyJamnik
Jurand pisze: ↑16 lis 2025, 11:40
Czyżby chytra baba z Radomia miała tam coś jeszcze do powiedzenia
We Wrocławiu główny problem to brak zajezdni. Sprzedanie 'VII' i 'X' to dla wielu jawny skandal i zmarnotrawienie dużego potencjału. Co prawda X wróciła, ale bardziej jako parking niż zajezdnia. Nawet autobusy z X w nocy jeżdżą na IX się tankować, 40 autobusów!
Michalczewska ma mimo wszystko lepsze warunki, choć do MPKowskich standardów daleko.
Wrocławska komunikacja miejska
: 16 lis 2025, 16:52
autor: Jurand
ZielonyJamnik pisze: ↑16 lis 2025, 15:51
Jurand pisze: ↑16 lis 2025, 11:40
Czyżby chytra baba z Radomia miała tam coś jeszcze do powiedzenia
We Wrocławiu główny problem to brak zajezdni. Sprzedanie 'VII' i 'X' to dla wielu jawny skandal i zmarnotrawienie dużego potencjału. Co prawda X wróciła, ale bardziej jako parking niż zajezdnia. Nawet autobusy z X w nocy jeżdżą na IX się tankować, 40 autobusów!
Michalczewska ma mimo wszystko lepsze warunki, choć do MPKowskich standardów daleko. i
Gdyby miała Michalczewska swoją/miasta zajezdnie, to juz dawno by ją sprzedała
