Strona 35 z 60

Tramwaje Hyundai Rotem

: 29 sty 2022, 14:01
autor: beni
Odbiory są dość rygorystyczne. Wyciągnięto chyba wnioski po ostatnich zakupach w roku 2015.
Dwa dalej Hultaj ma zakaz jazdy na niektóre odcinki sieci.
Wszak 4cm na stronę szerszy i teoretycznie nie powinno robić różnicy a jednak. Do tego skrętne skrajne wózki i problem gotowy. No ale chcą jeden wagon mieć bliżej krawędzi to reszta będzie odsunięta.

Tramwaje Hyundai Rotem

: 31 sty 2022, 8:55
autor: Mietek
Czy mógłbym prosić o rozwinięcie tematu na temat zakazu jazdy Hultaja na niektórych odcinkach sieci z powodu swojej szerokości (4cm?). Które to są odcinki warszawskiej sieci? Jest to całkiem nowy i interesujący temat. Czy wiadomo, kiedy Hultaje wrócą na linię 17?
Bardzo dziękuję za odpowiedź

Tramwaje Hyundai Rotem

: 31 sty 2022, 9:45
autor: pawcio
Zakazy wjazdu dla Hyundaia to legenda, której nikt nigdy nie potwierdził. Kiedy Hultaje wrócą, nie wiadomo, ale zakładam, że jeszcze w ferie.

Tramwaje Hyundai Rotem

: 31 sty 2022, 11:10
autor: ashir
Rzecznik TW mówił w połowie stycznia, że jeszcze w styczniu powinny wyjechać 2 kolejne Hyundaie, tym razem na linię 2. Wiadomo kiedy kolejne wagony będą wprowadzane do ruchu?

Tramwaje Hyundai Rotem

: 31 sty 2022, 11:47
autor: Mietek
Jestem bardzo ciekawy, co się wydarzyło, że tak nagle z dnia na dzień wycofano z 17 oba Hultaje, wcześniej nikt nie zapowiadał, że wchodzą do eksploatacji tylko na krótki czas. Czy ktoś wie co to za procedury zatrzymały Hultaje w zajezdni, Przecież otrzymały homologacje, czy ją cofnięto?
Wszystko to jest bardzo tajemnicze, nie ma żadnego oficjalnego komunikatu firmy Tramwaje Warszawskie.

Tramwaje Hyundai Rotem

: 31 sty 2022, 12:08
autor: pawcio
Trwają odbiory wewnętrzne po zakończeniu testu niezawodności. Pierwsze dwie sztuki mają bardzo rozbudowane te procedury (chyba pojazzowa trauma).

Tramwaje Hyundai Rotem

: 31 sty 2022, 13:44
autor: Łukasz
pawcio pisze:Trwają odbiory wewnętrzne po zakończeniu testu niezawodności. Pierwsze dwie sztuki mają bardzo rozbudowane te procedury (chyba pojazzowa trauma).
A coś się spektakularnie złego wydarzyło swoją drogą w hultajach, czy wyglada na wysoką jakość?

Tramwaje Hyundai Rotem

: 31 sty 2022, 14:04
autor: pawcio
Były problemy ale raczej natury przyjętych założeń a nie, że coś się sypało. Testy trwały chyba nie dłużej niż trzy tygodnie więc resetów liczników raczej zbyt wielu nie było.

Tramwaje Hyundai Rotem

: 31 sty 2022, 15:03
autor: Mietek
Czy rzeczywiście hultaj jest 8 cm (4cm + 4cm) szerszy od swinga? Nigdzie tego nie mogę znaleźć. Czy przeprowadzano próbne jazdy też na Skierniewickiej, Stalowej, 11 listopada i wszystko wypadło bez problemów, jeśli ktoś wie, byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź, W każdej legendzie chyba jest trochę prawdy.

Tramwaje Hyundai Rotem

: 03 lut 2022, 21:52
autor: MisiekK
pawcio pisze:
31 sty 2022, 12:08
Trwają odbiory wewnętrzne po zakończeniu testu niezawodności.
Raczej mocno lawinowe szkolenia motorniczych i pracowników zaplecza, żeby nie było problemu z wpuszczaniem większej ilości wozów na test niezawodności na raz.
pawcio pisze:
31 sty 2022, 12:08
Pierwsze dwie sztuki mają bardzo rozbudowane te procedury.
Pierwszy tramwaj w każdym modelu zawsze ma tzw. badania odbiorce rozszerzone, ale one powinny były się zakończyć przed dopuszczeniem do testu niezawodności.
pawcio pisze:
31 sty 2022, 12:08
(chyba pojazzowa trauma)
Eeeee tam. (Jazzy akurat były twardo trzepane przez ekipę taborowców z odpowiednim doświadczeniem).

Tramwaje Hyundai Rotem

: 11 lut 2022, 13:02
autor: Paweł D.
Nie to, żebym krytykował pojazd, ale wielka prośba o sprawdzenie ostatnich lewych drzwi w 4205. Mam nadzieję, że to tylko rozregulowanie blokady a nie błąd konstrukcyjny. Dolną lewą część płata można dość sporo odchylić, i gdyby blokada opierała się wyłącznie na górnej prowadnicy, to potencjalnie może dość do niebezpiecznej sytuacji.
Obrazek

Tramwaje Hyundai Rotem

: 13 lut 2022, 23:11
autor: MisiekK
Paweł D. pisze:
11 lut 2022, 13:02
Nie to, żebym krytykował pojazd, ale wielka prośba o sprawdzenie ostatnich lewych drzwi w 4205. Mam nadzieję, że to tylko rozregulowanie blokady a nie błąd konstrukcyjny. Dolną lewą część płata można dość sporo odchylić, i gdyby blokada opierała się wyłącznie na górnej prowadnicy, to potencjalnie może dość do niebezpiecznej sytuacji.
Obrazek
Wyślij to do TW. Na wpis tutaj nikt nie zareaguje.

Tramwaje Hyundai Rotem

: 25 lut 2022, 11:37
autor: Mietek
Jak się czują hultaje, czy ktoś wie? Pewnie już zaczynają rdzewieć. Dziwna cisza panuje w tym temacie. Tak się wszyscy ekscytowali transportem pierwszego wozu drogą morską do Gdyni, teraz zmowa milczenia. Mnie nasuwa się wiele pytań, W momencie podpisywania kontraktu dolar kosztował 3,78 PLN, dzisiaj (jeszcze przed wojną na Ukrainie) 4,05 PLN, transport morski z Korei po pandemii podrożał minimum o 100%, wszystko to pewnie spadło na dostawców tramwaju, zważywszy, że cena kontraktu w złotych polskich była bardzo wyśrubowana, jaka jest więc przyszłość tego kontraktu?

Tramwaje Hyundai Rotem

: 25 lut 2022, 12:32
autor: KwZ
Czekaj, jeśli dolar zdrożał, to oznaczałoby, że Koreańczykom będzie łatwiej (taniej) kupić złotówki.

Tramwaje Hyundai Rotem

: 18 mar 2022, 18:42
autor: Nordyk110
Czy do Warszawy przyjeżdzają następne hultaje?
Ostatnio zatrzymało się na 13.