Szkoda Mam tylko nadzieję, że ZDM poprawił tam odwodnienie. Poprzednio po porządnym deszczu wyjście zachodnie od strony Popiełuszki było praktycznie niedostępne na kilka godzin.MeWa pisze:Natomiast ZTCW ZDM nie robił jakichś porządniejszych prac przy przejściu podziemnym, a to trzeba byłoby odsłonić konstrukcję.
Stacja A-19 Marymont
Moderator: JacekM
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Zdjęcia tego pociągu były nawet w tym temacie dłuuuuugi czas temu. Obecnie rzepy na szybach ma każdy skład, bowiem żaden pociąg nie jest przypisany do obsługi wahadła. Jest to pociąg rezerwy, który dodatkowo po 19 sam przeistacza się w wahadło, kiedy to dotychczas kursujący skład zjeżdża na Kabaty.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Dziś po ulewnym deszczu wyszła prawda o wykonaniu (a raczej uporządkowaniu) terenu wokół stacji. Osoby dochodzące od Kłodawskiej były zmuszone do brodzenia w "jeziorku" - chodnik zniszczony podczas budowy stacji nie został właściwie naprawiony (zresztą do dziś nikt się nie chce przyznać by dobrze oznakować przejście dla pieszych przez Kłodawską przy płocie Opla). Dodatkowo cały teren obok (wysypany żwirem) stał pod wodą (po prostu studzienka jest wyżej). Szkoda, że to tak wygląda, naprawdę przykro. Nie winię metra, proszę przyjmijcie jako informację i tyle.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Utryzmuje się na poziomie 5-6 tys. pasażerów dziennie.geograf pisze:MeWo, czy wiadomo ile ludzi korzystało w ostatnich miesiącach z Marymontu? Jak duży wzrost nastąpił po zamknięciu torowiska na Słowackiego?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Pociąg do Marymontu jest ogromną porażką. W metro ładuje się tyle kasy (co widać), ale na to wahadło naprawdę szkoda. Non stop stoi w tunelu, a odliczający zegar "ściemnia"..
Teraz zmuszają pasażerów do jazdy tym wahadłem, po podejrzanej zmianie tras tramwajowych (bezkonkurencyjnych). Jest to perfidne działanie na szkodę pasażerów. Opłaca się czekać do 3 minut, inaczej warto wybrać autobus, który jest co chwilę, tylko więcej z tym zachodu.
Teraz zmuszają pasażerów do jazdy tym wahadłem, po podejrzanej zmianie tras tramwajowych (bezkonkurencyjnych). Jest to perfidne działanie na szkodę pasażerów. Opłaca się czekać do 3 minut, inaczej warto wybrać autobus, który jest co chwilę, tylko więcej z tym zachodu.
R1+R2
R3+R7
R8+R9
R3+R7
R8+R9