Linie nocne po reformie
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Co nie zmienia faktu, że nocny co godzinę w Śródmieściu to nawet nie jest półśrodek. Poprawa ledwo widoczna, za to kolejne rozdzielenie rodziny linii.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Owszem, jest to wada tego rozwiązania. Niemniej zarówno nowe N41, jak i N91 na swych autonomicznych odcinkach mają przystanki w niewielkim oddaleniu od przystanków innych linii nocnych. Nikt w rejonie Śródmiejskim nie jest więc od tych linii uzależniony w podstawowej relacji od/do Centrum. Tymczasem brak relacji przez ciąg Okopowa - Towarowa był zauważalny. Ponadto rozbicie relacyjne poniekąd tez ma swoje dobre strony. Owszem prawdą jest, że linie kursuja co godzinę ale przy okazji powstało połaczenie w rejon Bielan zarówno z rejonu Pl. Bankowego, jak i Pl. Zawiszy. Zresztą każde inne rozwiązanie miało rowniez swoje wady. I po wycofaniu tramwajów - które wstępnie miały właśnie dopełniać sieć komunikacji nocnej, najmniej karkołomnym wydał się właśnie częściowy powrót do wcześniejszego rozwiązania.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Szamot, podstawowym założeniem całej tej reformy były rodziny linii. Pasażer po numerze ma poznać, które linie tworzą na terenie centrum duety, jadące tą samą trasą. Im więcej wyjątków, tym bardziej to bierze w łeb, bo pasażer musi zgadywać, czy "jego" rodzina jedzie razem, czy może się rozdziela. Czy może N-41 dojedzie z Broniewskiego na Pl. Zawiszy, czy może to jednak powinno być N-91 i może jeszcze na imprezie posiedzieć pół godziny, o ile nie chce marznąć na przystanku. To są pryncypia!!!
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Zgadzam się z Bastianem w 100%. System ten miał ułatwić ludziom podróżowanie, a robienie różnych wyjątków tylko to utrudnia. I jeśli pasażerowie mają problemy z wciśnięciem ciepłego guzika, to co dopiero będą się łapać jeśli chodzi o wyjątki w rodzinach linii. Bzdura.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
System się degeneruje w stronę poprzedniego - niedługo niestety będzie się od niego różnił podzieleniem relacji, obwodówkami i wydłużeniem na suburbia... to kolejna degenerująca się reforma, niestety
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
Z N43 zrobić BWL-kę /99, N43/N93 na trasie: - N93- DW. CENTRALNY-Emilii Plater- Al. Jerozolimskie- Pl. Zawiszy- Towarowa- Leszno- Górczewska- Ciołka- Obozowa- Dywizjonu303- Radiowa- Wrocławska- Piastów Śl.- Powstańców Śl.- NOWE BEMOWO
Uzasadnienie: trasa "starej 603, zawsze była na odcinku central do Młynowa, koła miała obłożenie.
Odcinek od Płockiej do prymasa zostaje bez nocnego, oś. wzdłuż Ciołka brak nocnego a miał i nawet miało amatorów.
Brak bezpośredniego połączenia z dw. centralnym Wrocławskiej , a było i też miało powodzenie.
Wrocławska od Powstanców Śl. nie miało nocki a pora , aby dostało. I w ten sposób Bemowo miałoby z każdej strony nocne połączenie bezpośrednie z centralem.
Uzasadnienie: trasa "starej 603, zawsze była na odcinku central do Młynowa, koła miała obłożenie.
Odcinek od Płockiej do prymasa zostaje bez nocnego, oś. wzdłuż Ciołka brak nocnego a miał i nawet miało amatorów.
Brak bezpośredniego połączenia z dw. centralnym Wrocławskiej , a było i też miało powodzenie.
Wrocławska od Powstanców Śl. nie miało nocki a pora , aby dostało. I w ten sposób Bemowo miałoby z każdej strony nocne połączenie bezpośrednie z centralem.
Niestety nie przekonuje mnie Twoje tłumaczenie, Szamot. Bo skoro twierdzisz, że:
to może lepiej było całą rodzinę przenieść na Towarową. Nie tylko nie rozbijamy rodziny, ale i porządnie wzmacniamy ten ciąg zamiast dawać marne substytuty... Zresztą Pl. Zawiszy jest na tyle niedaleko od Centralnego, że można się przesiaść. A tak, szybki dojazd będzie tylko co godzinę. W między czasie i tak szybciej będzie z przesiadką, aniżeli ze sterczeniem na przystankuSzamot pisze:Niemniej zarówno nowe N41, jak i N91 na swych autonomicznych odcinkach mają przystanki w niewielkim oddaleniu od przystanków innych linii nocnych.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Widzę tu pewien zwrot, niosący nadzieję na przyszłość:
Mam więc nadzieję, że da się to poprawić, gdy tylko będzie to możliwe...Szamot pisze:na dzień dzisiejszy
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 3307
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Wiadomo juz jaka bedzie obsługa N75 na nowej wydłużonej trasie?napewno ostrobramska ale tez bedzie coś jeszcze Modle sie zeby nie puszczali solarisów u12 z MZA a tym bardziej z mobilisu Jakby co nie mam nic do ludzi mieszkających w tych okolicach (Otwock,Karczew) ale nie raz wracam późnym wieczorem prywaciarzem z Józefowa i ciekawie to nie wygląda jeśli chodzi o bezpieczeństwo
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo
Zdaję sobie sprawę z tego, o czym piszesz. Ja jednak nie wymieniałem tych linii jako bezwzględnie alternatywnych propozycji, tylko na zasadzie czystego gdybania "dlaczego A, a nie B".Szamot pisze:Ps. Zanim sie odezwałeś mogłeś sie przyjrzeć rezerwie czasu na N46, oraz stratom czasu dla pasażerów na liniach ktore zaproponowałeś w kontekście przejazdów tranzytowych.
Dlaczego N41, a nie np. N91? Dobór losowy?Szamot pisze:A jakie pytanie byś zadał gdyby pojechało N41?Mario pisze:Dlaczego N91, a nie np. N41? Dobór losowy?
Jeśli nie, to co zatem legło u podstaw tej decyzji?Szamot pisze:Ps. Dobór nie był losowy
Nie pierwsza i nie ostatnia. Np. tram 17 co 6 minut i inne wzdłuż JPII co 12 minut dają razem fatalną KM, szczególnie w szczycie B.inż. Glonojad pisze:(...)to kolejna degenerująca się reforma(...)
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
Na wydłużenie N62 to sobie jeszcze długo poczekamy. A powód jest bardzo prozaiczny - pieniądze.florekf pisze:Ma ktoś może jakiekolwiek wieści na temat wydłużenia N62 i N75?
Założenie jest takie, że linia N62 ma każdorazowo zahaczać podjazdem o plac JPII w Zielonce obojętnie w jakim kierunku jedzie. A w Zielonce mówią, że oni ani grosza więcej do linii N62 nie dołożą, bo z jakiej racji mają ponosić dodatkowe koszty przejechanych kilometrów, skoro powstaną one de facto z powodu wydłużenia N62 do Kobyłki i Wołomina. Z drugiej zaś strony mieszkańcy Zielonki nie mogą być stratni, i logika nakazuje że ilość kursów na dotychczasowym odcinku tasy w Zielonce musi zostać na tym samym poziomie, gdyż wariant gdy linia N62 by tylko przemykała wzorem Ząbek jedno główną drogą jest z punktu widzenia Zielonki nie do przyjęcia - i ciężko stanowisku Zielonki nie przyznać racji.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Wczoraj miało odbyć się spotkanie burmistrzów Ząbek, Zielonki, Kobyłki i Wołomina. Burmistrz powiedział mi, że doszli do porozumienia co do podziału kosztów i własnie wczoraj mieli podpisać porozumienie. Zielonka mówiła tak, bo tak zrobiły wcześniej Ząbki, które nie chciały płacić za cały przebieg trasy. A w porozumieniu jest powiedziane, że każda gmina płaci za całą trasę na jej terenie...........swoją drogą, kompletna głupota, nie pozostaje nic innego jak wszystkie miejscowości włączyć do Warszawy to wtedy nie będą mieli o co się kłócić. A no i jeszcze jedno, kończą już kompletowanie organizacji ruchu. Na ulicy Wileńskiej w Wołominie jest próg zwalniający , ale ZTM zgodziło się na niego.....no chyba, że burmistrz mnie oszukałFrencher pisze:Na wydłużenie N62 to sobie jeszcze długo poczekamy. A powód jest bardzo prozaiczny - pieniądze.
Założenie jest takie, że linia N62 ma każdorazowo zahaczać podjazdem o plac JPII w Zielonce obojętnie w jakim kierunku jedzie. A w Zielonce mówią, że oni ani grosza więcej do linii N62 nie dołożą, bo z jakiej racji mają ponosić dodatkowe koszty przejechanych kilometrów, skoro powstaną one de facto z powodu wydłużenia N62 do Kobyłki i Wołomina. Z drugiej zaś strony mieszkańcy Zielonki nie mogą być stratni, i logika nakazuje że ilość kursów na dotychczasowym odcinku tasy w Zielonce musi zostać na tym samym poziomie, gdyż wariant gdy linia N62 by tylko przemykała wzorem Ząbek jedno główną drogą jest z punktu widzenia Zielonki nie do przyjęcia - i ciężko stanowisku Zielonki nie przyznać racji.
florekf pisze:Na ulicy Wileńskiej w Wołominie jest próg zwalniający , ale ZTM zgodziło się na niego.....no chyba, że burmistrz mnie oszukał
[url=http://sipdata.lex.pl/dane/dzienniki/03/d03l81/zal4_8.pdf][b]ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY[/b] z dnia 3 lipca 2003 r. [b]w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach[/b][/url] pisze: 8.1.Progi zwalniające
...
Niedopuszczalne jest stosowanie progów zwalniających:
...
- na ulicach i drogach, w przypadku kursowania autobusowej komunikacji pasażerskiej, z wyjątkiem progów wyspowych,
...
Polityka złym doradcą w pracy!