KM podczas budowy II linii metra
Moderator: Wiliam
Nie, ale są tramwaje i kupa miejsca wolnego. Szkoły powinny być na Białołęce (całkiem spore osiedle już jest), a licea to i tak bez rejonizacji. Więc podstawowe dowozówki na Annopol, a socjalne 3xx na Bródno czy tam Targówek...
Oczywiście tramwaj na Wincentego by znacznie ułatwił sprawę, ale trzeba się dostosować do tego co jest.
A na Annopolu miejsce na pętlę autobusową z ekspedycją by się znalazło.
Oczywiście tramwaj na Wincentego by znacznie ułatwił sprawę, ale trzeba się dostosować do tego co jest.
A na Annopolu miejsce na pętlę autobusową z ekspedycją by się znalazło.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36870
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No dobra, ale w sumie to wszystko w imię czego? 204 aż tak razi na Kondratowicza, że trzeba je koniecznie wystawić na Annopol? Gdzie tu korzyść dla pasażera?
A na Białołęce szkoła, owszem, jest. Ale przychodnie, basen, sklepy, bazar, cokolwiek innego - tego najbliżej trzeba szukać na Bródnie.
A na Białołęce szkoła, owszem, jest. Ale przychodnie, basen, sklepy, bazar, cokolwiek innego - tego najbliżej trzeba szukać na Bródnie.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Razić nie razi, ale jest to dowożenie ludzi do kolejnego generatora ruchu, więc tam się ruch umuluje i de facto bardziej zapycha. A tak, to Bródno by wsiadało na trasie, a Białołęka na pętli - "granicą" byłaby Trasa Toruńska. Przy czym mówię tu o ruhu "dalekobieżnym" - nie wyklucza to oczywiście istnienia linii międzydzielnocowych
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36870
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nadal nic nie rozumiem. Ruch się kumuluje w 204 na Bródnie?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
A czego tu nie rozumieć? Linia o powykręcanym na prawo i lewo kształcie trasy, z dysproporcjami końcówek w stosunku do środkowego odcinka i pełnymi wymianami, która nie przewozi absolutnie zbliżonej ilości pasażerów na całej trasie. Potworek, nie wiem, cóż za "geniusz" mógł pokusić się o wprowadzenie takiego bubla. Teraz jaśniej?Bastian pisze:Przykro mi, znów cię nie rozumiem
ZTM ma bardzo duży wpływ na uelastycznienie bądź usztywnienie popytu (408!). Wytyczając trasy, proponując połączenia substytucyjne albo komplementarne, te same połączenia wreszcie kasując. Słowem kluczowym jest słowo zmiana. Działania organizatora transportu wpływają także na cenową elastyczność popytu, np. poprzez wytyczanie dużych odcinków buspasów, a tym samym wpływając na wybór podróży pasażera - jeżeli przesiądzie się do komunikacji publicznej, to chyba nie powiesz mi, że jego bilans wydatków w zakresie kupna paliwa nie zmieni sięchester pisze:przy okazji konkludując - ZTM ma więc jako taki wpływ na wielkość popytu, sterując parametrami podaży, niestety że wpływ ZTM na elastyczność tego popytu jest znikomy i baaardzo długotrwały.)
Ależ właśnie między innymi to. Dopóki elastyczność popytu jest skorelowana z czynnikami jakie go determinują.chester pisze:Zmiany elastyczności to zmiany pokoleniowe lub rewolucyjne, ale nie zmiany rozkładu jazdy, czy likwidacja linii
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese
Dobra, to opiszę (nie bijcie za OT )...
Ja to widzę tak, że podstawowe linie dla Białołęki (na Derby, na Olesin, Brzeziny, Grodzisk) dowożą do Annopola i do tramów (tak jak E-4 i E-8 z Nowodworów kursują do metra). Co nie przeszkadza, aby jednocześnie jakaś linia kursowała na Bródno czy do CH Marki. Chodzi o to, że główne linie dowożą do Annopola, tak jak Nowodwory są dowożone głównie na Marymont. Wiadomo, nie ten kaliber, ale jako-tako mam nadzieję, że wyjaśniłem
Ja to widzę tak, że podstawowe linie dla Białołęki (na Derby, na Olesin, Brzeziny, Grodzisk) dowożą do Annopola i do tramów (tak jak E-4 i E-8 z Nowodworów kursują do metra). Co nie przeszkadza, aby jednocześnie jakaś linia kursowała na Bródno czy do CH Marki. Chodzi o to, że główne linie dowożą do Annopola, tak jak Nowodwory są dowożone głównie na Marymont. Wiadomo, nie ten kaliber, ale jako-tako mam nadzieję, że wyjaśniłem
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36870
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie. Tym bardziej: po co w to angażować logikę i przekuwać zasady ekonomii dla potrzeb transportu? Mam wrażenie, że przestałeś czytać, co piszesz...Emdegger pisze:nie wiem, cóż za "geniusz" mógł pokusić się o wprowadzenie takiego bubla. Teraz jaśniej?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Jeśli tylko ktoś przekułby zasady ekonomii na potrzeby transportu, powiedział "niech słowo ciałem się stanie" i uruchomił linię, która nie jeździ na 1/3 trasy po to, żeby wymiatać pasażerskie ogryzki, nikt nie miał by prawa się przyczepić.Bastian pisze:Nie. Tym bardziej: po co w to angażować logikę i przekuwać zasady ekonomii dla potrzeb transportu? Mam wrażenie, że przestałeś czytać, co piszesz...
To, że ty jakąś linię uważasz za niszową i że ona wg ciebie "sprawdza się" naprawdę jeszcze nie znaczy, że ma ona sens (chyba że jakiś wielce tajony, dostępny tylko dla paru osób, wtedy przyznaję się, że być może moja krytyka jest bezzasadna, a ty jednak wiesz co piszesz i o jakiej linii).
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese
Tylko po co tworzyć dowozówkę do tramwajów na Annopol i socjal na Bródno, kiedy może być jedna linia dowożąca do tych samych tramwajów na Bródnie i jeszcze załatwiać socjal? Brygad masz za dużo po domem na parkingu?Wolfchen pisze:Ja to widzę tak, że podstawowe linie dla Białołęki (na Derby, na Olesin, Brzeziny, Grodzisk) dowożą do Annopola i do tramów (tak jak E-4 i E-8 z Nowodworów kursują do metra). Co nie przeszkadza, aby jednocześnie jakaś linia kursowała na Bródno czy do CH Marki. Chodzi o to, że główne linie dowożą do Annopola, tak jak Nowodwory są dowożone głównie na Marymont. Wiadomo, nie ten kaliber, ale jako-tako mam nadzieję, że wyjaśniłem
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Mówiłem przyszłościowo - to raz
A dwa - dowozić do tramwajów można, jak najbardziej, tylko czy nie miałoby większego sensu dowożenie do Żaby? Bo Kondratowicza to trochę tak poprzecznie do kierunku podróży...
A dwa - dowozić do tramwajów można, jak najbardziej, tylko czy nie miałoby większego sensu dowożenie do Żaby? Bo Kondratowicza to trochę tak poprzecznie do kierunku podróży...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Przyszłościowo, to TMP jest planowana również w okolicach Derbów.Wolfchen pisze:Mówiłem przyszłościowo - to raz
132 dowozi zarówno do tramwajów, jak i do metra - porównywanie oferty tramwajowej na Annopolu do metra na Marymoncie jest - wybacz - nieco śmieszne.Wolfchen pisze:A dwa - dowozić do tramwajów można,
Jeśli nie widzisz, że 204 dojeżdża w te części Bródna, do których nie da się dojechać tramwajem, a dodatkowo - jak już wspomniano - jest to po prostu socjal, to chyba nie ma o czym rozmawiać...
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36870
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No to o czym my gadamy, skoro te "główne potoki" mają na Annopol 132?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow