Strona 341 z 375

Tabor Kolei Mazowieckich

: 20 wrz 2015, 8:50
autor: zxcvbnm
Naprawa skasowanego EZT jest mało opłacalna.

Tabor Kolei Mazowieckich

: 20 wrz 2015, 9:36
autor: Jacek Z.
Ficek pisze:Wszystkie AKM-y to jednostki z modernizacji w latach 2013-14.
:shock: Na początku nie chciałem uwierzyć... aż przejrzałem SIWZ, i faktycznie. Czy to znaczy, że AKM z 2013 mają czas pomiędzy P4 krótszy niż EN57 przed modernizacją (42+6 m-cy)?

Są jeszcze dwa alternatywne wyjaśnienia: albo owe AKM, ponieważ były bardzo intensywnie eksploatowane z powodu braków w innych wersjach taboru, wyjeżdżają kilometry szybciej niż godziny - albo KM, żeby nie powtórzyć błędów przeszłości - że jednostka już odstawiona, a przeglądy jeszcze w lesie - robi to teraz z większym wyprzedzeniem.

Tabor Kolei Mazowieckich

: 20 wrz 2015, 20:10
autor: Loui
Jest to przetarg na naprawy na lata 2016/2017. Chinki do naprawy P4 mają co 500tyś, w chwili obecnej mają wyjeżdżone mniej więcej połowę tego przebiegu, czyli w 2017 powinny osiągnąć przebiegi kwalifikujące je do naprawy P4.

Tabor Kolei Mazowieckich

: 22 wrz 2015, 19:58
autor: rhemek

Tabor Kolei Mazowieckich

: 22 wrz 2015, 20:17
autor: zxcvbnm
Do kiedy ma przyjść pierwszy pełny skład Gama+Piętrus ?

Tabor Kolei Mazowieckich

: 22 wrz 2015, 20:20
autor: Flash8222
Chyba miesiąc temu, albo wszystkie miały być w tym miesiącu :)

Tabor Kolei Mazowieckich

: 22 wrz 2015, 20:31
autor: rhemek
Chyba na trako jest pelen sklad ?

Tabor Kolei Mazowieckich

: 22 wrz 2015, 20:36
autor: Atapi
Wracając jeszcze do P4 starych EN57, ciekawostką jest wymóg zamontowania w nich WiFi. Kolejna sprawa - zmodernizowane jednostki (P5) mają mieć gniazdka w przedziałach pasażerskich. No i dochodzi fotel dla pomocnika (tak, jak w AL dla PR):

Obrazek

Tabor Kolei Mazowieckich

: 22 wrz 2015, 20:59
autor: zxcvbnm
W necie nie ma nawet zdjęć Gamy. Całej.

Tabor Kolei Mazowieckich

: 23 wrz 2015, 9:49
autor: alojz

Tabor Kolei Mazowieckich

: 23 wrz 2015, 12:30
autor: Blotny
^^Czyli RK potwierdza:
Węższe niż w przypadku produktów Bombardiera, również posiadanych przez Koleje Mazowieckie, są przejścia na górny i dolny pokład. Mniejsze przestrzenie niż w Bombardierze są również pomiędzy fotelami.
I tu jest ogromne nieszczęście tych składów. W piętrusie Bombardiera trudno jest minąć się w korytarzu, a w produkcie PESY został on jeszcze dodatkowo zwężony. Współczuję wszystkim sprawdzającym bilety codziennego przepychania się.

Tabor Kolei Mazowieckich

: 23 wrz 2015, 18:21
autor: Glonojad
Ponadto na bagaż jest jeszcze mniej miejsca niz w Bombach... Mam.nadzieję, że nikt tego na Słonecznego nie wyśle.

Tabor Kolei Mazowieckich

: 23 wrz 2015, 18:43
autor: Łukasz
To jest chyba pociąg aglomeracyjny:/ Większość bagaży to powinny być torby na laptopy, bo jaka jest część turystów, wyjeżdzających choćby do Egiptu w zatłoczonym pociągu? A jak nie będzie ciasno to jakoś dadzą radę...
Słoneczny to patologia, EN57 to niby był odpowiedni? Towarowy z oknami, który podbił świat.
Pytanie ważniejsze: czy zmieści się na średnicy podmiejskiej w tunelu :]


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Tabor Kolei Mazowieckich

: 23 wrz 2015, 18:51
autor: Glonojad
Mam.nadzieję, że nie :p

Tabor Kolei Mazowieckich

: 23 wrz 2015, 18:55
autor: zxcvbnm
Glonojad pisze:Mam.nadzieję, że nikt tego na Słonecznego nie wyśle.
KM zapowiadaly do Dęblina, więc możesz być spokojny :) Mi się wydaje że jest dobrze zaprojektowany, do tego polski producent.