Strona 343 z 409

: 26 wrz 2013, 21:37
autor: ashir
emyl pisze:160+9 to jedna przesiadka. 8-(
Już mówiłem, jakoś się broni, ale trochę trzeba się nachodzić. Po trasie 517 są jednak wygodniejsze przesiadki. Szkoda też, że 160 nie może szybko wrócić przez Al. Jana Pawła II. W takim razie kiedy mam skorzystać z promowanej przez ciebie przesiadki na Kercelaku? :razz:

: 26 wrz 2013, 21:43
autor: Emyl
ashir pisze:W takim razie kiedy mam skorzystać z promowanej przez ciebie przesiadki na Kercelaku? :razz:
Podróżując w relacji Banacha / BW1920 / Och-Teatr / Wawelska / Pl. Narutowicza/ Ochota - Ratusz / Pl. Zawiszy (tu także inne linie) <-> Radzymińska. Ta dyskusja staje się nieznośnie niedorzeczna. Tyle wodzisz palcem po mapie, a przesiadek sobie znaleźć nie umiesz. Dziękuję za uwagę :neutral:

: 26 wrz 2013, 21:52
autor: ashir
Żadne wodzenie palcem po mapie, wszystkie metody przesiadkowe już wypróbowane. A przesiadki umiem sobie znaleźć, najlepsza oczywiście z 517 na Pl. Narutowicza. A dyskusję możemy rzeczywiście skończyć, dlatego, że z Ursusem to ona nie wiele ma wspólnego. ;-)

: 26 wrz 2013, 21:54
autor: reserved
Ale sekundę... do Beresteckiej i Zachodniego można dojechać czymkolwiek na Stare Miasto i przesiąść się w... 178. Mówię poważnie.

: 26 wrz 2013, 22:00
autor: ashir
Ja to ostatnio ze Starodębów dojechałem 178 do Muzeum Powstania Warszawskiego, na piechotę do Okopowej i dalej już Trasą W-Z na Targówek. Mniej niż 55 minut mi zajął przejazd, więc rzeczywiście wierzę, że to przydatna linia. :)

: 26 wrz 2013, 22:06
autor: reserved
Ta linia jest często wybierana w różnych relacjach. Ludzie nią dość sporo jeżdżą. Ja będę się upierał, że jedynym obecnie jej problemem jest to, że rzadko jeździ. Ja dam przykład. Potrzebowałem dojechać dziś z Pl. Krasińskich do Reduty. Wolałem sobie poczekać te 14 min na 178 i wygodnie dojechać niż jechać przez centrum z przesiadką i wyjść na to samo albo jeszcze dłużej.

: 26 wrz 2013, 22:24
autor: Gregory80
pawcio pisze:Pytanie do znawców lokalnych. Czy po Skoroszewskiej coś większego niż 10m przejedzie?
Witam

Nie ma problemu, ulica Skoroszewska jest przygotowana do prowadzenia komunikacji autobusowej technicznie.

Myślę że w ciągu ulicy Skoroszewskiej od ul. Dzieci Warszawy do ul. Starodęby bez problemu może być obsłużona nawet przez przegubowce MAN i Solarisy oraz Mercedesy

: 26 wrz 2013, 22:25
autor: reserved
A tam nie ma już samochodów na poboczach? Nie wiem czy dobrze pamiętam ale tam chyba spora część ulicy była zastawiona. A może się mylę... :-k

: 26 wrz 2013, 22:39
autor: Gregory80
reserved pisze:A tam nie ma już samochodów na poboczach? Nie wiem czy dobrze pamiętam ale tam chyba spora część ulicy była zastawiona. A może się mylę... :-k
A to dlatego ze ulica została niedawno otwarta ok. 1 miesiąca temu.
Ludzie nie mogą obecnie się zbytnio przystosować, mimo ustawionych odpowiednich znaków pionowych (kiedyś była to ulica ślepa w kierunku ulicy Starodęby)

Straż Miejska wielokrotnie była informowana o tym problemie i blokadzie jednego z pasa ruchu.

W założeniach projektowych ulicy Skoroszewskiej przy skrzyżowaniu z ulicą Starodęby w kierunku ulicy Prystora została wybudowana zatoka autobusowa o długości peronu przystankowego 40mb.
Według ZTM-u zapewni to zakrańcowanie w tym miejscu jednej z linii zapewne 207 ale być może innej. Pozostałe będą przelotowe przez ten przystanek.

Pozostał do wybudowania a raczej przebudowy jeszcze jeden odcinek tej ulicy od ul. Prystora do wysokości sklepu Biedronka budynek 5A.
Spowoduje to, że cała ulica będzie miała odpowiednia konstrukcję, nośność oraz nawierzchnię asfaltową


W dniu jutrzejszym jeżeli się uda (wymaga jeszcze drobnych dopracowań) zaprezentuje koncepcję układu komunikacyjnego Dzielnicy Ursus, która powstała w Urzędzie.

: 26 wrz 2013, 22:40
autor: KwZ
emyl pisze:3. M1?
Nie, centrum jako punkt docelowy. Do metra przez WZ będzie szybciej.

I ogólnie: jasne, że można się przesiąść, pisałem o tym.
cristle pisze:kilka szczytowych kursów skróconych do URSUSA NIEDŹWIADKA z zachowaniem rodzaju taboru.
Ale to już byłoby dołożenie kursów :>

: 26 wrz 2013, 22:51
autor: Glonojad
reserved pisze:Ta linia jest często wybierana w różnych relacjach. Ludzie nią dość sporo jeżdżą. Ja będę się upierał, że jedynym obecnie jej problemem jest to, że rzadko jeździ
Niestety, jej kolejnym problemem jest kompletna niepunktualność. Sorry, w wakacje 10 w plecy z miasta po południu już na Kasprzaka to nie było ŻADNE zaskoczenie (któregoś razu serio poszedłem na nią z założeniem że się spóźni nawet, co mi się z reguły jednak nie zdarza).

: 26 wrz 2013, 23:03
autor: reserved
Bez przesady. Czasem się spóźnia i zgadzam się, że planować podróży pod nią nie warto jeśli mamy się przesiadać. Sam często wolę jechać z przesiadkami ale nie czekać długo na autobus. Niemniej czasem tak bywało, że wracałem skądś i nie chciało mi się kompletnie nic i stwierdziłem, że zaczekam na tę linię ale wygodnie sobie bezpośrednio dojadę. I w 95% autobus przyjeżdżał w granicach +3/-3. Nawet Grodzio.

: 27 wrz 2013, 7:33
autor: rudy
Gregory80 pisze:
pawcio pisze:Pytanie do znawców lokalnych. Czy po Skoroszewskiej coś większego niż 10m przejedzie?
Witam

Nie ma problemu, ulica Skoroszewska jest przygotowana do prowadzenia komunikacji autobusowej technicznie.

Myślę że w ciągu ulicy Skoroszewskiej od ul. Dzieci Warszawy do ul. Starodęby bez problemu może być obsłużona nawet przez przegubowce MAN i Solarisy oraz Mercedesy
Nie, moim zdaniem max 12-metrowe mogłyby jeździć Skoroszewską.
Gregorego80 chyba fantazja za bardzo poniosła z tymi przegubami.

: 27 wrz 2013, 7:44
autor: Gregory80
rudy pisze:
Gregory80 pisze: Witam

Nie ma problemu, ulica Skoroszewska jest przygotowana do prowadzenia komunikacji autobusowej technicznie.

Myślę że w ciągu ulicy Skoroszewskiej od ul. Dzieci Warszawy do ul. Starodęby bez problemu może być obsłużona nawet przez przegubowce MAN i Solarisy oraz Mercedesy
Nie, moim zdaniem max 12-metrowe mogłyby jeździć Skoroszewską.
Gregorego80 chyba fantazja za bardzo poniosła z tymi przegubami.
Witam

Niestety nie zgadzam sie z tą wypowiedzią.

Wiem jak był uzgadniany projekt z ZTM i jakie parametry techniczne posiada ulica (odpowiednie łuki poziome wymagane przez ZTM).
Ogólnie prawie cała ulica jest przystosowana do puszczenia pojazdów wielkogabarytowych, a wynika to z tego że do przebudowy pozostał odcinek Prystora - Biedronka i jeden łuk kołowy na skrzyzowaniu Dzieci Warszawy/Skoroszewska, który musi być dostosowany do odpowiednich parametrów technicznych min promień 12 m.

: 27 wrz 2013, 9:24
autor: JacekM
rudy pisze:Nie, moim zdaniem max 12-metrowe mogłyby jeździć Skoroszewską.

Gregorego80 chyba fantazja za bardzo poniosła z tymi przegubami.
Ale przecież chyba generalnie jest tak, że jak przejdzie gniot, to przejdzie i U18? Ewentualnie z deskorolką może być problem...