Strona 343 z 409
: 26 wrz 2013, 21:37
autor: ashir
emyl pisze:160+9 to jedna przesiadka.
Już mówiłem, jakoś się broni, ale trochę trzeba się nachodzić. Po trasie
517 są jednak wygodniejsze przesiadki. Szkoda też, że
160 nie może szybko wrócić przez Al. Jana Pawła II. W takim razie kiedy mam skorzystać z promowanej przez ciebie przesiadki na Kercelaku?
: 26 wrz 2013, 21:43
autor: Emyl
ashir pisze:W takim razie kiedy mam skorzystać z promowanej przez ciebie przesiadki na Kercelaku?
Podróżując w relacji Banacha / BW1920 / Och-Teatr / Wawelska / Pl. Narutowicza/ Ochota - Ratusz / Pl. Zawiszy (tu także inne linie) <-> Radzymińska. Ta dyskusja staje się nieznośnie niedorzeczna. Tyle wodzisz palcem po mapie, a przesiadek sobie znaleźć nie umiesz. Dziękuję za uwagę
: 26 wrz 2013, 21:52
autor: ashir
Żadne wodzenie palcem po mapie, wszystkie metody przesiadkowe już wypróbowane. A przesiadki umiem sobie znaleźć, najlepsza oczywiście z
517 na Pl. Narutowicza. A dyskusję możemy rzeczywiście skończyć, dlatego, że z Ursusem to ona nie wiele ma wspólnego.
: 26 wrz 2013, 21:54
autor: reserved
Ale sekundę... do Beresteckiej i Zachodniego można dojechać czymkolwiek na Stare Miasto i przesiąść się w... 178. Mówię poważnie.
: 26 wrz 2013, 22:00
autor: ashir
Ja to ostatnio ze Starodębów dojechałem
178 do Muzeum Powstania Warszawskiego, na piechotę do Okopowej i dalej już Trasą W-Z na Targówek. Mniej niż 55 minut mi zajął przejazd, więc rzeczywiście wierzę, że to przydatna linia.
: 26 wrz 2013, 22:06
autor: reserved
Ta linia jest często wybierana w różnych relacjach. Ludzie nią dość sporo jeżdżą. Ja będę się upierał, że jedynym obecnie jej problemem jest to, że rzadko jeździ. Ja dam przykład. Potrzebowałem dojechać dziś z Pl. Krasińskich do Reduty. Wolałem sobie poczekać te 14 min na 178 i wygodnie dojechać niż jechać przez centrum z przesiadką i wyjść na to samo albo jeszcze dłużej.
: 26 wrz 2013, 22:24
autor: Gregory80
pawcio pisze:Pytanie do znawców lokalnych. Czy po Skoroszewskiej coś większego niż 10m przejedzie?
Witam
Nie ma problemu, ulica Skoroszewska jest przygotowana do prowadzenia komunikacji autobusowej technicznie.
Myślę że w ciągu ulicy Skoroszewskiej od ul. Dzieci Warszawy do ul. Starodęby bez problemu może być obsłużona nawet przez przegubowce MAN i Solarisy oraz Mercedesy
: 26 wrz 2013, 22:25
autor: reserved
A tam nie ma już samochodów na poboczach? Nie wiem czy dobrze pamiętam ale tam chyba spora część ulicy była zastawiona. A może się mylę...
: 26 wrz 2013, 22:39
autor: Gregory80
reserved pisze:A tam nie ma już samochodów na poboczach? Nie wiem czy dobrze pamiętam ale tam chyba spora część ulicy była zastawiona. A może się mylę...
A to dlatego ze ulica została niedawno otwarta ok. 1 miesiąca temu.
Ludzie nie mogą obecnie się zbytnio przystosować, mimo ustawionych odpowiednich znaków pionowych (kiedyś była to ulica ślepa w kierunku ulicy Starodęby)
Straż Miejska wielokrotnie była informowana o tym problemie i blokadzie jednego z pasa ruchu.
W założeniach projektowych ulicy Skoroszewskiej przy skrzyżowaniu z ulicą Starodęby w kierunku ulicy Prystora została wybudowana zatoka autobusowa o długości peronu przystankowego 40mb.
Według ZTM-u zapewni to zakrańcowanie w tym miejscu jednej z linii zapewne 207 ale być może innej. Pozostałe będą przelotowe przez ten przystanek.
Pozostał do wybudowania a raczej przebudowy jeszcze jeden odcinek tej ulicy od ul. Prystora do wysokości sklepu Biedronka budynek 5A.
Spowoduje to, że cała ulica będzie miała odpowiednia konstrukcję, nośność oraz nawierzchnię asfaltową
W dniu jutrzejszym jeżeli się uda (wymaga jeszcze drobnych dopracowań) zaprezentuje koncepcję układu komunikacyjnego Dzielnicy Ursus, która powstała w Urzędzie.
: 26 wrz 2013, 22:40
autor: KwZ
emyl pisze:3. M1?
Nie, centrum jako punkt docelowy. Do metra przez WZ będzie szybciej.
I ogólnie: jasne, że można się przesiąść, pisałem o tym.
cristle pisze:kilka szczytowych kursów skróconych do URSUSA NIEDŹWIADKA z zachowaniem rodzaju taboru.
Ale to już byłoby dołożenie kursów
: 26 wrz 2013, 22:51
autor: Glonojad
reserved pisze:Ta linia jest często wybierana w różnych relacjach. Ludzie nią dość sporo jeżdżą. Ja będę się upierał, że jedynym obecnie jej problemem jest to, że rzadko jeździ
Niestety, jej kolejnym problemem jest kompletna niepunktualność. Sorry, w wakacje 10 w plecy z miasta po południu już na Kasprzaka to nie było ŻADNE zaskoczenie (któregoś razu serio poszedłem na nią z założeniem że się spóźni nawet, co mi się z reguły jednak nie zdarza).
: 26 wrz 2013, 23:03
autor: reserved
Bez przesady. Czasem się spóźnia i zgadzam się, że planować podróży pod nią nie warto jeśli mamy się przesiadać. Sam często wolę jechać z przesiadkami ale nie czekać długo na autobus. Niemniej czasem tak bywało, że wracałem skądś i nie chciało mi się kompletnie nic i stwierdziłem, że zaczekam na tę linię ale wygodnie sobie bezpośrednio dojadę. I w 95% autobus przyjeżdżał w granicach +3/-3. Nawet Grodzio.
: 27 wrz 2013, 7:33
autor: rudy
Gregory80 pisze:pawcio pisze:Pytanie do znawców lokalnych. Czy po Skoroszewskiej coś większego niż 10m przejedzie?
Witam
Nie ma problemu, ulica Skoroszewska jest przygotowana do prowadzenia komunikacji autobusowej technicznie.
Myślę że w ciągu ulicy Skoroszewskiej od ul. Dzieci Warszawy do ul. Starodęby bez problemu może być obsłużona nawet przez przegubowce MAN i Solarisy oraz Mercedesy
Nie, moim zdaniem max 12-metrowe mogłyby jeździć Skoroszewską.
Gregorego80 chyba fantazja za bardzo poniosła z tymi przegubami.
: 27 wrz 2013, 7:44
autor: Gregory80
rudy pisze:Gregory80 pisze:
Witam
Nie ma problemu, ulica Skoroszewska jest przygotowana do prowadzenia komunikacji autobusowej technicznie.
Myślę że w ciągu ulicy Skoroszewskiej od ul. Dzieci Warszawy do ul. Starodęby bez problemu może być obsłużona nawet przez przegubowce MAN i Solarisy oraz Mercedesy
Nie, moim zdaniem max 12-metrowe mogłyby jeździć Skoroszewską.
Gregorego80 chyba fantazja za bardzo poniosła z tymi przegubami.
Witam
Niestety nie zgadzam sie z tą wypowiedzią.
Wiem jak był uzgadniany projekt z ZTM i jakie parametry techniczne posiada ulica (odpowiednie łuki poziome wymagane przez ZTM).
Ogólnie prawie cała ulica jest przystosowana do puszczenia pojazdów wielkogabarytowych, a wynika to z tego że do przebudowy pozostał odcinek Prystora - Biedronka i jeden łuk kołowy na skrzyzowaniu Dzieci Warszawy/Skoroszewska, który musi być dostosowany do odpowiednich parametrów technicznych min promień 12 m.
: 27 wrz 2013, 9:24
autor: JacekM
rudy pisze:Nie, moim zdaniem max 12-metrowe mogłyby jeździć Skoroszewską.
Gregorego80 chyba fantazja za bardzo poniosła z tymi przegubami.
Ale przecież chyba generalnie jest tak, że jak przejdzie gniot, to przejdzie i U18? Ewentualnie z deskorolką może być problem...