Komunikacja miejska w Ursusie

Moderator: Wiliam

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 27 wrz 2013, 9:29

Tak się trochę wtrącę odnośnie sensowności oraz napełnień 517 :P

Wczoraj miałem dodatek, więc zacznijmy kurs 15:10 z Targówka, do Centrum miałem połowę miejsc siedzących zajętych tylko, od Centrum bardzo ładnie byłem zapełniony, największa wymiana pasażerska była na Zachodnim oraz Beresteckiej, od Ryżowej znowu połowa miejsc siedzących zajętych była aż do Ursusa.

Kurs 16:47 z Ursusa: Bardzo słabe zapełnienie, raptem 1/4 miejsc siedzących zajęta do zajezdni Kleszczowa gdzie wsiadło lekko ponad 30 pasażerów, najwięcej ludzi dobiło na Popularnej oraz Beresteckiej, gdzie ludzie już się nie mieścili do Solarisa, mniej więcej 1/4 pasażerów wysiadła na Zachodnim, a reszta jechała praktycznie do Centrum. Od Centrum wszystkie miejsca zajęte i kilka osób stoi aż do Wileńskiego, gdzie znowu połowa miejsc siedzących zajęta aż do Targówka.

Kurs 18:35 z Targówka wyglądał prawie identycznie jak ten o 15:10

Kurs 20:26 z Ursusa: Do Popularnej pojedyncze osoby max. 15 osób, dalej już trochę lepiej gdyż wszystkie miejsca zajęte i pojedyncze osoby stały i taki stan utrzymywał się do Wileńskiego przy wymianach pasażerskich na innych przystankach.

Gregory80
Posty: 25
Rejestracja: 19 wrz 2013, 7:42
Lokalizacja: Warszawa/Serock

Post autor: Gregory80 » 27 wrz 2013, 10:22

pawcio pisze:Skoro nasz Ursusianin nie wypuszcza tylko bomb, ale uczestniczy w dyskusji, to mam dla niego i jego Urzędu taką radę:
NIE OPŁACA SIĘ WALCZYĆ Z ZTM, SZCZEGÓLNIE NA POZIOMIE PRYNCYPIÓW.
I podam dwa przykłady, jeden pozytywny, drugi negatywny. Tarchomin od samego początku zgadzał się na stopniowe skracanie swoich linii w miarę jak wydłużała się linia metra. Dzięki czemu cały czas bardzo ładnie rosła częstotliwość oferowana pasażerom. Oczywiście stały za tym tłumy, ale w Ursusie ich też nie brakuje. Wawer natomiast bronił jak niepodległości 521 do Śródmieścia. Obronił. Jednak liczba brygad nie podlega negocjacjom, więc skończyło się na tym, że kosztem utrzymania dłuższej trasy był spadek częstotliwości, w międzyszczycie i weekendy do 30 minut (zamiast 15). Czy pasażerom wyszło to na zdrowie, wątpię.
Mając na uwadze powyższe, uważam, że Ursus oddając 517 do Centrum może bardzo dużo zyskać, na pewno spore wzmocnienie 187 i zapewne zmianę 401 w 5xx. Problemem zostaje oczywiście mocno skomplikowana siatka uliczna do obsłużenia, szczególnie w południowej części dzielnicy (a Nowolazurowa sprawy nie ułatwia), ale tu się zagłębiać nie będę, bo nie czuję się na siłach. Na pewno jest w Ursusie jeden problem do rozwiązania i są to Skorosze, które do pociągu za bardzo wtłoczyć się nie dają, gdyż stacja Ursus im nie po drodze, a stacja Włochy (w zasadzie za największym bałaganem na Ryżowej) nie daje odpowiedniego zysku czasowego.
Natomiast po północnej stronie torów rewolucji bym nie robił. Wcale bym się nie spieszył do skracania 194, prędzej doinwestowałbym je brygadami z 394 (7,5 w szczycie brzmi kusząco).
Witam Państwa


Jest to wynik:
-> pogodzenia głosów mieszkańców Dzielnicy Ursus, którzy koniecznie chcą mieć dojazd do centrum jako alternatywy dla koleji,
-> chęci zwiększenia częśtotliwości na głównych szlakach wylotowych,
-> w jak największym stopniu zachowanie obecnego układu komunikacyjnego (to udało się chyba najmniej)
-> nie tworzenia zbyt długich tras aby można było uzyskać wysoką czestotliwość i punkualność linii


Proponowane zmiany tras autobusowych:
Linia 129
Likwidacja linii na terenie Dzielnicy Ursus
Zaoszczędzony tabor przejdzie na pozostałe linie celem ich wzmocnienia i zwiększenia częstotliwości

Linia 177URSUS RATUSZ – …– Traktorzystów – Wojciechowskiego – Orląt Lwowskich – PKP URSUS NIEDZWIADEK – Keniga – Warszawska – Warszawska (gminna) – Gierdziejewskiego – Cierlicka – Kościuszki – Bohaterów Warszawy – Puzaka – Kompani Kordian – Spisaka – Aleje Jerozolimskie (powrót: Bodycha) – Starodęby – Skorosewska – Prystora (docelowo: Bodycha – Sosnkowskiego – bez nazwy – Starodęby – Skoroszewska) – Ryżowa – …– do pętli WKD OPACZ
Częstotliwość 15/15/20
Zastąpienie dojazdu dla Osiedla SKOROSZE do WKD OPACZ w zamian za wycofaną linię 206 jako alternatywy dla PKP URSUS
Utrzymanie dojazdu do Urzędu Dzielnicy (Urząd, Przychodnia, OPS) dla Pl. Tysiąclecia i Osiedla Czechowice zgodnie z sugestiami starszych mieszkańców Dzielnicy

Docelowo po wybudowaniu brakującego fragmentu ulic:
–ulicy bez nazwy na odcinku od ul. Sosnkowskiego do ul. Starodęby / Tomcia Palucha
–ulicy starodęby na odcinku od ul. Skoroszewskiej do ul. bez Nazwy / TomciaPalucha
skierowanie na zmieniona trasę ulicami (Bodycha – Sosnkowskiego – bez nazwy – Starodęby – Skoroszewska) celem obsługi nowych rejonów

Wybrane kursy wydłużone
Linia 177URSUS RATUSZ – …– Dzieci Warszawy – Skoroszewska – Al. Jerozolimskie – Ryżowa – WKD Opacz … dalej bez zmian – …– do pętli P&R ALEJA KRAKOWSKA
Częstotliwość 30/30/30

Linia 178EMILII PLATER – … – Popularna – Chrobrego – Ryżowa – Dzieci Warszawy – Skoroszewska – Starodęby – … – do pętli SKOROSZE
Częstotliwość 15/20/20
Zwiększenie częstotliwości linii w godzinach szczytu w dni robocze
Być może już skrócenie trasy lub docelowo po otwarciu II linii metra do pętli EMILII PLATER
Ogólnie poprawa punktualności i wzmocnienie częstotliwości dla Osiedla Skorosze , które bardzo mocno się rozbudowywuje

Linia 187
Połączenie z linią 517
Obecnie na odcinku Torwar – Stegny linia mało wykorzystywana dlatego na terenie górnego Mokotowa do pętli STEGNY zastąpienie przez wydłużenie linii 107 lub 162.
Tabor weekendowy przechodzi na linię 517

Linia 191REGULSKA – … – Regulska – Kompani Kordian (docelowo: Sosnkowskiego – bez nazwy – Starodęby – Skoroszewska – Dzieci Warszawy) – Pużaka – W. Sławka –Dzieci Warszawy – Dzieci Warszawy – Ryżowa – Chrobrego – … dalej bez zmian – …– do pętli PL. NARUTOWICZA
Częstotliwość 7/10/10
Trasa bez zmian.
Docelowo po wybudowaniu brakującego fragmentu ulic:
–ulicy bez nazwy na odcinku od ul. Sosnkowskiego do ul. Starodęby / Tomcia Palucha
–ulicy starodęby na odcinku od ul. Skoroszewskiej do ul. bez Nazwy / TomciaPalucha
skierowanie na zmieniona trasę ulicami (Bodycha – Sosnkowskiego – bez nazwy – Starodęby – Skoroszewska) celem obsługi nowych rejonów

Linia 194CM. WOLSKI – Połczyńska – KAROLIN – Poznańska – Gierdziejewskiego – Warszawska –Warszawska - Orląt Lwowskich – Keniga – Wojciechowskiego – Traktorzystów – …– do pętli URSUS RATUSZ
Częstotliwość 10/15/15
Odwrócenie trasy w celu wykorzystania nowej inwestycji (wiadukt Gierdziejewskiego) i skrócenie czasu dojazdu do węzła przesiadkowego Ciepłownia Wola.(Zatory drogowe w ciągu ulicy Globusowej i Dźwigowej)
Dojazd do Dzielnicy Włoch zapewniony z przesiadką na przystanku URSUS RATUSZ do linii 206 lub linia 716

Linia 206ODOLANY – …– Wałowicka – Globusowa – Świerszcza – Chrościckiego – Nowolazurowa – Traktorzystów – … – do pętli URSUS RATUSZ
Częstotliwość 30/30/30
Linia 206 zastępuje linię 194 na wycofanym odcinku w Dzielnicy Włochy

Linia 294PKP GOŁĄBKI – W. Kadłubka (powrót: Czerwona Droga – Kadłubka – Leszczyńskiego – Przejazdowa – Leszka Białego) – Laskonowgiego – Orłów Piastowskich – Keniga – URSUS-NIEDZWIADEK
Częstotliwość 10/15/15
Linia o charakterze dowozowym do nowej stacji kolejowej PKP URSUS NIEDZWIADEK

Druga propozycja trasy tej linii
Zgodnie z propozycją WAWKOM i według nas zamiast nowej linii 294

Linia 206 lub 294 PKP GOŁĄBKI – W. Kadłubka (powrót: Czerwona Droga – Kadłubka – Leszczyńskiego – Przejazdowa – Leszka Białego) – Laskonogiego – Orłów Piastowskich – Keniga – …. – URSUS NIEDŹWIADEK
Częstotliwość 10/15/15

Wybrane kursy wydłużone
Linia 206 lub 294 PKP GOŁĄBKI W. Kadłubka (powrót: Czerwona Droga – Kadłubka – Leszczyńskiego – Przejazdowa – Leszka Białego) – Laskonogiego – Orłów Piastowskich – Keniga –- Wojciechowskiego – Traktorzystów – Swierszcza – do ODOLANY
Częstotliwość 30/30/30

Linia 207 PKP URSUS – Sosnkowskiego – Kościuszki –Spisaka – Kompanii Kordian – Regulska – do pętli REGULSKA
Częstotliwość 10/20/20
Skrócenie trasy do kluczowego punktu dowozowego
Zaoszczędzony tabor przejdzie na uruchomienie nowej linii dowozowej 294 łączącej północną część Dzielnicy Ursus z PKP URSUS NIEDZWIADEK
W osiedlu SKOROSZE za linie dowozową do PKP URSUS będzie służyć 401oraz 517, kursujące z dużą częstotliwością

Lina 394URSUS RATUSZ – …– Traktorzystów – Wojciechowskiego – …– do pętli URSUS NIEDZWIADEK (likwidacja linii)
Otwarcie stacji kolejowej Ursus Niedźwiadek spowoduje likwidację linii między szczytowej i zastąpienie jej na omawianym odcinku przez inne linie
Zaoszczędzony tabor przejdzie na pozostałe linie celem ich wzmocnienia i zwiększenia częstotliwości

Linia 401
Przekształcenie w linię 5xx
Linia 5xx – (Docelowo nowa pętla NIEDZWIADEK przy ul. Orląt Lwowskich i POW – Orląt Lwowskich) – PKP URSUS NIEDŹWIADEK – … – Keniga – Warszawska – Orląt Lwowskich – Wojciechowskiego – Jagiełły – Lalki – Cierlicka – Kościuszki – Spisaka – Kompanii Kordian – Pużaka – W. Sławka – Dzieci Warszawy – Ryżowa – Kleszczowa – Łopuszańska – Hynka – … – do pętli METRO SŁUŻEW
lub do pętli GOCŁAW w miarę posiadanego taboru
Częstotliwość 7/15/20
Skrócenie linii korzystnie wpłynie na niwelację opóźnień, które to napotyka ta linia na swojej trasie.
Dodatkowo przekształcenie tej linii w linie 5xx możliwe będzie dzięki połączeniu linii 187 i 517.
Tabor na weekendy, będzie pochodził z weekendowego taboru linii 517
Ze względu na liczne postulaty mieszkańców Dzielnicy Ursus z prośbami o przekształcenie linii przyspieszonej 401 z całodziennej kursującej w dni robocze na całodzienną całotygodniową
Linia ta zapewni lepszy dojazd mieszkańców Dzielnicy Ursus do południowej części Warszawy tj. do Dzielnicy Mokotów w dni wolne od pracy.

Linia 517
Linia 517 połączona z linią 187
Linia 517
– (Docelowo nowa pętla NIEDZWIADEK przy ul. Orląt Lwowskich i POW – Orląt Lwowskich) – URSUS SANKTUARIUM – Orląt Lwowskich (powrót: Orląt Lwowskich – Keniga – Zagłoby) – Warszawska – Keniga – Wojciechowskiego – W. Jagiełły – Lalki – Cierlicka – Kościuszki – Bohaterów Warszawy – W. Sławka – Dzieci Warszawy - Skoroszewska – Prystora – Ryżowa – Kleszczowa – Al. Jerozolimskie – Grzymały Sokołowskiego – Kopińska - Wawelska – Aleja Armii Ludowej – Waryńskiego – Pl. Konstytucji – Marszałkowska – Królewska –Pl. Piłsudskiego – Marszałka F. Focha – … – do pętli PL. PIŁSUDSKIEGO (powrót: Moliera – Pl. Teatralny –– Wierzbowa)
Komasacja linii 187 i 517 z jednoczesnym zwiększeniem częstotliwości po otwarciu stacji kolejowej Ursus Niedźwiadek
Dodatkowo jako linia dowozowa do PKP URSUS dla Osiedla SKOROSZE w zastępstwie za wycofaną linie 207
Częstotliwość 10/15/20
Zgodnie z forum WAWKOM
Stworzenie szybkiej i bezkorkowej linii, która dowiezie Ursus i Ochotę do metra i innych dzielnic Warszawy. Wykorzystanie buspasa i wiaduktów w Al. Jerozolimskich do szybszego przemieszczenia się przez Warszawę. A jednocześnie brak dubla kolei. Do centrum oprócz pociągów Ursus miałby 191 (w pewnym sensie) oraz z Beresteckiej 127 i 158. Możliwa koordynacja z linią 523 (jeśli się da w godzinach kiedy częstotliwości będą podobne) na odcinku Metro Politechnika - Dw. Zachodni
Zapewnienie bardzo licznych postulatów (wynikających z ankiety) dowozu mieszkańców do CENTRUM.
Obsługa linii w weekend odbywa się taborem uzyskanym z linii 187

Linia 716CM. WOLSKI – … – Świerszcza – Traktorzystów – Szamoty – Posag 7 Panien – Czerwona Droga – Orłów Piastowskich – Keniga – Orląt Lwowskich – Warszawska – … – do pętli PIASTÓW OGIŃSKIEGO
Częstotliwość 20/30/30
Trasa zmieniona. Na ulicy Szamoty, Posag 7 Panien i Orląt Lwowskich zastępuje wycofaną linie 177.
Zapewnia również dowóz do PKP URSUS NIEDZWIADEK
Spełnienie postulatów pracujących wzdłuż ulicy Posag 7 Panien i szamoty o pozostawianiu linii, które kiedyś kursowały na objeździe w związku z zamknięciem wiaduktu w ciągu ulicy traktorzystów

Linia 717DW. ZACHODNI – … – Al. Jerozolimskie – … – do pętli PIASTÓW OGIŃSKIEGO
Częstotliwość 20/30/30
Trasa bez zmian

Niestety podczas tych rozważań, nie mam pomysłu:
-> na puszczenie linii ulicą Poczty Gdańskiej oraz Nowolazurową
-> brak jest także obsługi kawałka ulicy Regulskiej odcinek Kompani Kordian Sosnkowskiego
-> oraz brak obsługi odcinka ulicy sosnkowskiego na odcinku od ul. Kompani Korsian -Al. Jerozolimskie do czasu wtybudowqania ulicy bez nazwy i kawałka ul. Starodęby

Ogólnie starałem się działać w miarę na istniejącym układzie komunikacyjnym Dzielnicy Ursus tak aby jak najmniej zmieniać, ale w niektórych przypadkach okazywało się to nie możliwe.
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1863
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 27 wrz 2013, 10:35

Gregory80 pisze:PL. PIŁSUDZKIEGO
Marszałek się w grobie przewraca... Ale merytorycznie - co proponujesz z tego krańca wyrzucić?

Gregory80
Posty: 25
Rejestracja: 19 wrz 2013, 7:42
Lokalizacja: Warszawa/Serock

Post autor: Gregory80 » 27 wrz 2013, 10:46

kveld pisze:
Gregory80 pisze:PL. PIŁSUDZKIEGO
Marszałek się w grobie przewraca... Ale merytorycznie - co proponujesz z tego krańca wyrzucić?
To była propozycja karańcowania.

Jeżeli brak jest tam miejsca to może ZACHĘTA
lub gdzieś w pobliżu.

M Politechnika odpada odrazu bo jest przepełniona

Nie chciałem kierować linii do Pl. Trzech Krzyży ze względu iż wówczas podział linii stałby się nie możliwy, a i uzyskanie wysokiej częśtotliwości spaliłoby na panewce.

A może Pl. Powstańców Warszawy przy NBP, tam obecnie kursuje jedna linia 107, jest (była) duża zatoka autobusowa (tak wynika z google maps).
Więc napewno linia ta zmieściłaby się.

Przecież II linia metra jest budowana i trochę to obecnie wygl ąda w terenie iinaczej ale jak odbudują tą ulicą razem ze skrzyżowaniem ul. Świętokrzyskiej, to może właśnie tu zakrańcować.

Ale słyszałem, że mieli się za to wziąść, gdzieś było napisane w jakiś serwicie informacyjnym

O nawet nie jestm na bieżąco
http://wiadomosci.onet.pl/warszawa/wypr ... zawy/wlqrf

Juz wyprostowali jezdnię Pl. Powstańców Warszawy.
Może tak, jaki kraniec proponujecie dla tej linii??
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 27 wrz 2013, 11:24

Nie podoba mi się ten plan i uważam, że to, co tu bywało prezentowane, już jest ciekawsze.

517 moim zdaniem w śródmieściu (za Politechniką) nie ma widoków na dobre zapełnienie. I nie jest to linia krótka.
Na Zachęcie zmieści się coś oprócz 174? Kiedyś było tam jeszcze 410, ale jednak słabe i krótkie.

Kasujesz 401 na Marysinie, o czym nikt tutaj nie myślał. W ramach zmian ursuskich takich rzeczy nie powinno się zakładać. Również nie jestem przekonany, żeby Gocław przyjął nową silną linię, tam już teraz brakuje miejsca.

Gregory80 pisze: Linia 206 zastępuje linię 194 na wycofanym odcinku w Dzielnicy Włochy
206 już jest na Chrościckiego. Zabierasz 194 z Nowych Włoch w zamian za co? Bo jeśli dobrze widzę, to za friko. Ja wiem, że to już sąsiednia dzielnica, ale bez przesady =;

Trzeba policzyć brygady, ale jestem przekonany, że będzie sporo brakować.

Powstaje dużo linii co 30/30/30. 177, 177bis, 206, 206bis.

Coś pewnie jeszcze dorzucę.

[ Dodano: Pią 27 Wrz, 2013 11:32 ]
177 w propozycji Gregory'ego ma samoprzecięcie koło północnego wylotu z tunelu czy mi się zdaje?

[ Dodano: Pią 27 Wrz, 2013 11:41 ]
Jeśli 177 ma mieć 15/15/20, to kursy wydłużone mogą być w DS co 20 albo 40, ale nie 30.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 wrz 2013, 11:43

KwZ pisze:Trzeba policzyć brygady, ale jestem przekonany, że będzie sporo brakować.
Też mam wrażenie, że będzie spore manko. I to chyba nawet wyższe niż u osy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Gregory80
Posty: 25
Rejestracja: 19 wrz 2013, 7:42
Lokalizacja: Warszawa/Serock

Post autor: Gregory80 » 27 wrz 2013, 11:49

KwZ pisze:Nie podoba mi się ten plan i uważam, że to, co tu bywało prezentowane, już jest ciekawsze.

517 moim zdaniem w śródmieściu (za Politechniką) nie ma widoków na dobre zapełnienie. I nie jest to linia krótka.
Na Zachęcie zmieści się coś oprócz 174? Kiedyś było tam jeszcze 410, ale jednak słabe i krótkie.

Kasujesz 401 na Marysinie, o czym nikt tutaj nie myślał. W ramach zmian ursuskich takich rzeczy nie powinno się zakładać. Również nie jestem przekonany, żeby Gocław przyjął nową silną linię, tam już teraz brakuje miejsca.

Gregory80 pisze: Linia 206 zastępuje linię 194 na wycofanym odcinku w Dzielnicy Włochy
206 już jest na Chrościckiego. Zabierasz 194 z Nowych Włoch w zamian za co? Bo jeśli dobrze widzę, to za friko. Ja wiem, że to już sąsiednia dzielnica, ale bez przesady =;

Trzeba policzyć brygady, ale jestem przekonany, że będzie sporo brakować.

Powstaje dużo linii co 30/30/30. 177, 177bis, 206, 206bis.

Coś pewnie jeszcze dorzucę.

[ Dodano: Pią 27 Wrz, 2013 11:32 ]
177 w propozycji Gregory'ego ma samoprzecięcie koło północnego wylotu z tunelu czy mi się zdaje?

[ Dodano: Pią 27 Wrz, 2013 11:41 ]
Jeśli 177 ma mieć 15/15/20, to kursy wydłużone mogą być w DS co 20 albo 40, ale nie 30.
Odnośnie linii 517

Niestety tak zakrańcowana ze względu na liczne postulaty mieszkańców odnośnie dojazdu do Centrum.
Tego my jako Urząd nie przeskoczymy, a chcąc coś wymyśleć rozsądnego wyszło takie coś.

Jak nie pogodzimy tych wszystkich przesłanek mieszkańców, brygad, częstotliwości i trasy to wyjdzie taka szkarada jak 521 do Szczęśliwic


Z tego co wiem to 401 jadąc do Marysina potrafi mieć kilkunasto minutowe opóźnienia, nieraz dochodzi do 1 godz.
Informacja z pewnego zródła.
Już obecnie w Ursusie są kursy skrócone do Metra Służew w godzinach szczytu, ze względu na przepełnienie linii pasażerami.
Koniecznym, staje sie zwiększenie częstotliwości.

Odnośnie 177 to tak linia wylatuje dołem z tunelu w ciągu ulicy Cierlickiej a późnie po zachaczeniu przez Niedzwiadek, górą pomyka w ciągu ulicy Traktorzystów

Odnośnie częstotliwości tego nie wiedziałem. Dziękuje :).
To była moja propozycja częstotliwości.
W ZTM są fachowcy od tego i oczywiście od rozdysponowania brygad.

Odnośnie rejoniu Ursusowskiego adekwatnym byłoby jej zwiększenie, dalszy odcinek do P&R KRAKOWSKA jest opłacany w częsci przez Gmine Michałowice i tam częstotliwości nie da się zwiększyć. Bo Gmina nie chce dopłacać do kursów.
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski

ArturS
Posty: 147
Rejestracja: 29 wrz 2010, 13:22
Lokalizacja: Ursus

Post autor: ArturS » 27 wrz 2013, 12:19

del, nie doczytałem o 194.

Jeśli 401 miałoby być całotygodniowe, to wg mnie to 5xx powinno objeżdzać przez Orląt Lwowskich do Warszawskiej a 517 prosto z Keniga. Rano z ZP Hermana sporo osób wsiada do 187 czy 716 i przesiada się do 401 na Śmigielskiej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 27 wrz 2013, 12:45

pawcio pisze:Też mam wrażenie, że będzie spore manko. I to chyba nawet wyższe niż u osy.
Żeby było śmieszniej, to go nie ma, oszczędza się sporo 8-( Tylko mam wrażenie, że te zaoszczędzone brygady biorą się z Jelonek/Sadyby (przycięcie 189), Targówka i centrum (517), Marysina (401), Nowych Włoch (194), Techników (129) itp... 8-( I 187 :-k

I nie zmienia to tego, że propozycja dalej mi się nie podoba ;P

Załączam podliczenie brygad. Dołożyłem wydłużenie 107 (162 na Stegny jest bezkosztowe) i wzmocnienie 160 do 4/12/10 oraz takie przycięcie 189, które zachowuje liczbę kursów 189+401/189+5xx.
Załączniki
Ursus wg dzielnicy 20130927.xls
(13.5 KiB) Pobrany 60 razy

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 wrz 2013, 12:55

KwZ pisze:Żeby było śmieszniej, to go nie ma, oszczędza się sporo 8-( Tylko mam wrażenie, że te zaoszczędzone brygady biorą się z Jelonek/Sadyby (przycięcie 189), Targówka i centrum (517), Marysina (401), Nowych Włoch (194), Techników (129) itp... 8-( I 187 :-k
Tak to sobie można dużo rzeczy wymyślać.

Na pętlę Gocław od strony TS wjechać się nie da.

Jaki jest prawdopodobny horyzont czasowy otwarcia połączenia Sosnkowskiego ze Skoroszewską?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Gregory80
Posty: 25
Rejestracja: 19 wrz 2013, 7:42
Lokalizacja: Warszawa/Serock

Post autor: Gregory80 » 27 wrz 2013, 13:11

pawcio pisze:
KwZ pisze:Żeby było śmieszniej, to go nie ma, oszczędza się sporo 8-( Tylko mam wrażenie, że te zaoszczędzone brygady biorą się z Jelonek/Sadyby (przycięcie 189), Targówka i centrum (517), Marysina (401), Nowych Włoch (194), Techników (129) itp... 8-( I 187 :-k
Tak to sobie można dużo rzeczy wymyślać.

Na pętlę Gocław od strony TS wjechać się nie da.

Jaki jest prawdopodobny horyzont czasowy otwarcia połączenia Sosnkowskiego ze Skoroszewską?
Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, i działki na terenie obecnego MPO zostaną skomunalizowane (przejdą na własnośc m. st. Warszawy) to jeszcze pod koniec tego roku zostanie zlecony projekt budowlany na ulice bez nazwy.
Obecnie 1 z 3 działek przeszła w posiadanie miasta.
Reszta czeka na decyzje Wwojewody

A w przyszłym roku budowa o ile środki finansowe Dzielnicy pozwolą

Ulicę Starodęby bedzie budował deweloper budujący osiedle mieszkaniowe na rogu ulicy Skoroszewskiej i ulicy Starodęby (obecnie ma złożone pozwolenie na budowe ma go otrzymać do końca roku bieżącego)
Wobec czego będziemy zabiegac o to aby ulica Starodęby była gotowa pod koniec przyszłego roku
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 27 wrz 2013, 13:23

Gregory80 pisze:PL. PIŁSUDZKIEGO
O Panie! (-o< To już lepiej niech zostanie na Targówku.

Gregory80
Posty: 25
Rejestracja: 19 wrz 2013, 7:42
Lokalizacja: Warszawa/Serock

Post autor: Gregory80 » 27 wrz 2013, 13:45

emyl pisze:
Gregory80 pisze:PL. PIŁSUDZKIEGO
O Panie! (-o< To już lepiej niech zostanie na Targówku.
Czyli ogólnie nie widzicie możliwości zakrancowania tej lini gdzieś w okolicach Centrum.

Przecież ta linia 517 jest wogóle nie punktualna...
Dziś rano na Dw. Zachodnim 6 min. spóźnienia
Wiem tylko....
Ale nie raz bywa i 10 min.
Planowy przyjazd 7.02 a faktycznie przyjechał 7.08

Do tego 187 wypadło które miało byc 7.01 i raze już był ścisk tłok itp.


Może jakieś propozycje alternatywy??
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski

rudy
Posty: 1816
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 27 wrz 2013, 13:47

Gregory80 pisze:Ogólnie prawie cała ulica jest przystosowana do puszczenia pojazdów wielkogabarytowych, a wynika to z tego że do przebudowy pozostał odcinek Prystora - Biedronka i jeden łuk kołowy na skrzyzowaniu Dzieci Warszawy/Skoroszewska, który musi być dostosowany do odpowiednich parametrów technicznych min promień 12 m.
No czyli w tej chwili nie ma możliwości puszczenia wielkogabarytowych Skoroszewską ze względu na skrzyżowanie Skoroszewska/DW. A ja pisałem właśnie o obecnej sytuacji, a nie po przebudowie i dostosowaniu łuku na ww. skrzyżowaniu.
Pozdrawiam

Gregory80
Posty: 25
Rejestracja: 19 wrz 2013, 7:42
Lokalizacja: Warszawa/Serock

Post autor: Gregory80 » 27 wrz 2013, 13:50

pawcio pisze:
KwZ pisze:Żeby było śmieszniej, to go nie ma, oszczędza się sporo 8-( Tylko mam wrażenie, że te zaoszczędzone brygady biorą się z Jelonek/Sadyby (przycięcie 189), Targówka i centrum (517), Marysina (401), Nowych Włoch (194), Techników (129) itp... 8-( I 187 :-k
Tak to sobie można dużo rzeczy wymyślać.

Na pętlę Gocław od strony TS wjechać się nie da.

Jaki jest prawdopodobny horyzont czasowy otwarcia połączenia Sosnkowskiego ze Skoroszewską?
Ale taki wjazd przez autobus jest chyba możliwy do realizacji:
Trasa Siekierkowska0 Wał Miedzeszyński - Gen. Emila Fieldorfa - Bora Komorowskiego - GOCŁAW
????

[ Dodano: Pią 27 Wrz, 2013 13:52 ]
rudy pisze:
Gregory80 pisze:Ogólnie prawie cała ulica jest przystosowana do puszczenia pojazdów wielkogabarytowych, a wynika to z tego że do przebudowy pozostał odcinek Prystora - Biedronka i jeden łuk kołowy na skrzyzowaniu Dzieci Warszawy/Skoroszewska, który musi być dostosowany do odpowiednich parametrów technicznych min promień 12 m.
No czyli w tej chwili nie ma możliwości puszczenia wielkogabarytowych Skoroszewską ze względu na skrzyżowanie Skoroszewska/DW. A ja pisałem właśnie o obecnej sytuacji, a nie po przebudowie i dostosowaniu łuku na ww. skrzyżowaniu.
Ale zmiany planowane sa na I kwartał 2014 r. nikt teraz nie będzie zmieniał tras autobusów.
Do tego czasu i ten łuk zostanie przebudowany jeżeli zaistnieje taka potrzeba.
Np. zostanie tam puszczona linia która musi byc obsługiana taborem wielkopojemnym
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski

ODPOWIEDZ