Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ewentualnie można go zwezic po calosci albo zrobic przewezenie w srodku czy na krancach (zależy, gdzie "wystaje")
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
EN57-1756 w ostatnim czasie dostała rozszerzony SIP:
http://www.garnek.pl/paul19/30170652/wnetrze-en57-1756
Co ciekawe jednostka za kilka tygodni powinna pójść na P4 (przy okazji której dostałaby podobny SIP), a w 2017r. jednostka jest planowana do P5. Czyżby modyfikacji dokonała Sekcja Tłuszcz?
http://www.garnek.pl/paul19/30170652/wnetrze-en57-1756
Co ciekawe jednostka za kilka tygodni powinna pójść na P4 (przy okazji której dostałaby podobny SIP), a w 2017r. jednostka jest planowana do P5. Czyżby modyfikacji dokonała Sekcja Tłuszcz?
Tak... Modernizację wykonała firma zewnętrzna, bodajże z Katowic w ramach P3
" Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain
Mam nadzieje że przestali pół-modernizacji z białym wnętrzem. Zwykły EN57 wygląda lepiej z laminatem niż białymi ścianami.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Samo zamontowanie to jedno. Do pełni szczęścia to ruter musi być jeszcze wyposażony w odpowiednią kartę żeby internet działał, a z tym bywa różnieAtapi pisze:Wracając jeszcze do P4 starych EN57, ciekawostką jest wymóg zamontowania w nich WiFi.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka
Ano niestety...
Czy jest jakiś sposób na samowzbudzające się interkomy w EN76? Od czasu jak montowane są nowe, już trzeci raz widzę i słyszę taki przypadek. Interkom wydaje dźwięki jak telefon na wołaniu, tak jest całą drogę, np. dziś na drugiej jednostce w 51602. Próbowałem trzymać wciśnięty guzik przez dłuższy czas, ale bez skutku.
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
A tymczasem Pesowskie piętrusy testują się w Żmigrodzie: http://inforail.pl/pesasundeck-na-testa ... 79029.html
Chyba do końca 2015 muszą zostać dostarczone wszystkie, inaczej dofinansowanie zostanie cofnięte.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Tak prosto to chyba nie jest. Budynek dla naszego wydziału miał być zbudowany do końca października, będzie pewnie się budować do maja-czerwca i powiedziane jest, że ile faktur się rozliczy do końca roku, tyle będzie dofinansowanych, a tylko na przyszłoroczne faktury trzeba będzie szukać innej kasy. Całe wyposażenie już zostało kupione (z dofinansowaniem) i czeka...
Strzelam że na wszystkie pociągi jest jedna faktura, a nie oddzielna dla każdego.
Ja raczej strzelam, że to jest słowna walka na noże między producentami oraz między siłami politycznymi, więc prawdy w tych wszystkich wypowiedziach może być bardzo mało.
A jeden przetarg nie wyklucza 100 faktur.
A jeden przetarg nie wyklucza 100 faktur.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jeśli beneficjent ma trochę oleju w głowie, to nie. Liczy się wówczas z grubsza data faktury.zxcvbnm pisze:Chyba do końca 2015 muszą zostać dostarczone wszystkie, inaczej dofinansowanie zostanie cofnięte.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Gamma 111Eb-001 na szlaku
" Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain
Ale garbus!AAdamq pisze:Gamma 111Eb-001 na szlaku