Komunikacja miejska w Ursusie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 27 wrz 2013, 13:57

Ale co na tej Skoroszewskiej ma być wielkopojemne? 178 czy 207?
Gregory80 pisze: Może jakieś propozycje alternatywy??
Torwar ew. połączenie z 411.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 27 wrz 2013, 14:05

W projekcie Gregory'ego80 (Dzielnicy Ursus) nie widzę żadnej linii na Nowolazurowej i to chyba też jest mankament tej propozycji.
Być może 187 z Nowolazurowej zniknie (oby się tak stało), ale jestem przekonany, że coś w zastępstwie będzie musiało być tam puszczone.

A co do Skoroszewskiej i autobusów wielkopojemnych to ja też nie wiem, jaka linia o takich gabarytach miałaby tam jeździć. Nie byłoby to chyba potrzebne.
Pozdrawiam

ArturS
Posty: 147
Rejestracja: 29 wrz 2010, 13:22
Lokalizacja: Ursus

Post autor: ArturS » 27 wrz 2013, 14:49

No jak przecież w projekcie zaproponowanym przez Urząd 517 się wije przez Skoroszewską :) I w Ursusie byłoby Tour de Biedronka - Orląt Lwowskich, Warszawska, Skoroszewska :)

Gregory80
Posty: 25
Rejestracja: 19 wrz 2013, 7:42
Lokalizacja: Warszawa/Serock

Post autor: Gregory80 » 27 wrz 2013, 15:20

rudy pisze:W projekcie Gregory'ego80 (Dzielnicy Ursus) nie widzę żadnej linii na Nowolazurowej i to chyba też jest mankament tej propozycji.
Być może 187 z Nowolazurowej zniknie (oby się tak stało), ale jestem przekonany, że coś w zastępstwie będzie musiało być tam puszczone.

A co do Skoroszewskiej i autobusów wielkopojemnych to ja też nie wiem, jaka linia o takich gabarytach miałaby tam jeździć. Nie byłoby to chyba potrzebne.
Można by było spróbować tak jak jeden z forumowiczów zaproponował
cristle pisze:Proszę przeanalizować możliwy przebieg linii według następujących założeń:
129: OKĘCIE - Al. Krakowska - Hynka - Łopuszańska - Kleszczowa - Ryżowa - Nowolazurowa - Chrościckiego - Globusowa - Dźwigowa - Połczyńska - CM.WOLSKI (lub KOŁO)
Dodatkowy plus takiego rozwiązania to obsługa terenów Nowych Włoch po zabraniu 194 i utrzymanie tej relacji w kierunku Ciepłowni wola właśnie za pomoca 129

Z wyliczeń wynika, że jest jeszcze pewien zapas brygad, ale nie wiem czy na taką linię starczy...
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski

mb112
Posty: 1013
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 27 wrz 2013, 15:21

Poniżej moje uwagi do projektu autorstwa dzielnicy Ursus.

Przede wszystkim co na Nowych Włochach w zamian za 194 ? 206 co pół godziny (które zresztą i tak tam teraz jeździ) to zdecydowanie za mało. W sumie może zamiast tego 206 wystarczyłoby jakieś krótkie 327 Ursus Ratusz - PKP Włochy, w dni powszednie, krótsze (nie na Odolany bo po co) ale zdecydowanie częstsze. Trzeba by tylko wymyślić sensowny sposób zawracania przy PKP Włochy, żeby nie tkwił tam w korku. Chyba najlepiej
Świerszcza - Cienista - Zdobnicza - Globusowa - Świerszcza albo Świerszcza - Wałowicka - Zdobnicza - Cienista - Świerszcza, ew. jakoś mniejszymi uliczkami jeśli dałoby radę.

Poza tym zdecydowanie nie ma sensu przeciąganie tego nowego 517 od Politechniki na północ. Nikt tak nie będzie jeździł. Że ludzie chcą do centrum ? Metro Politechnika to już też centrum. Jak chcą do skrzyżowania Marszałkowska/Jerozolimskie to i tak pojadą pociągiem, a jak będzie jakaś awaria to się przesiądą w metro przy Politechnice. Bez przesady z tym uleganiem bezsensowym postulatom.

Skrócenie 178 też proponowałem, ale naprawdę wystarczy do Okopowej/Muzeum Powstania a docelowo do Ronda Daszyńskiego. Do Emilii Plater to jest marnowanie taboru i dublowanie bardzo częstego 109. Tym bardziej że po południu trafiają się korki na Emilii Plater i Grzybowskiej.

Nie za dużo linii na Skoroszewskiej ? 177, 178, 191, 517 - trochę bez sensu jest wyginanie tutaj 517, które ma pozostać linią dowożącą w Al. Jerozolimskie i do centrum. 191 chyba też nie potrzeba zmieniać trasy.

Może jednak lepiej puścić 401 przez Nowolazurową ?
Linia 294 – PKP GOŁĄBKI – W. Kadłubka (powrót: Czerwona Droga – Kadłubka – Leszczyńskiego – Przejazdowa – Leszka Białego) – Laskonowgiego – Orłów Piastowskich – Keniga – URSUS-NIEDZWIADEK
Częstotliwość 10/15/15
Linia o charakterze dowozowym do nowej stacji kolejowej PKP URSUS NIEDZWIADEK

Druga propozycja trasy tej linii
Zgodnie z propozycją WAWKOM i według nas zamiast nowej linii 294

Linia 206 lub 294 PKP GOŁĄBKI – W. Kadłubka (powrót: Czerwona Droga – Kadłubka – Leszczyńskiego – Przejazdowa – Leszka Białego) – Laskonogiego – Orłów Piastowskich – Keniga – …. – URSUS NIEDŹWIADEK
Częstotliwość 10/15/15
A czym się różnią te dwa warianty ?
Poza tym dlaczego nie chcecie przysunąć przystanku PKP Gołąbki bliżej stacji, tak jak proponowałem ?

Gregory80
Posty: 25
Rejestracja: 19 wrz 2013, 7:42
Lokalizacja: Warszawa/Serock

Post autor: Gregory80 » 27 wrz 2013, 15:34

mb112 pisze:Poniżej moje uwagi do projektu autorstwa dzielnicy Ursus.

Przede wszystkim co na Nowych Włochach w zamian za 194 ? 206 co pół godziny (które zresztą i tak tam teraz jeździ) to zdecydowanie za mało. W sumie może zamiast tego 206 wystarczyłoby jakieś krótkie 327 Ursus Ratusz - PKP Włochy, w dni powszednie, krótsze (nie na Odolany bo po co) ale zdecydowanie częstsze. Trzeba by tylko wymyślić sensowny sposób zawracania przy PKP Włochy, żeby nie tkwił tam w korku. Chyba najlepiej
Świerszcza - Cienista - Zdobnicza - Globusowa - Świerszcza albo Świerszcza - Wałowicka - Zdobnicza - Cienista - Świerszcza, ew. jakoś mniejszymi uliczkami jeśli dałoby radę.

Poza tym zdecydowanie nie ma sensu przeciąganie tego nowego 517 od Politechniki na północ. Nikt tak nie będzie jeździł. Że ludzie chcą do centrum ? Metro Politechnika to już też centrum. Jak chcą do skrzyżowania Marszałkowska/Jerozolimskie to i tak pojadą pociągiem, a jak będzie jakaś awaria to się przesiądą w metro przy Politechnice. Bez przesady z tym uleganiem bezsensowym postulatom.

Skrócenie 178 też proponowałem, ale naprawdę wystarczy do Okopowej/Muzeum Powstania a docelowo do Ronda Daszyńskiego. Do Emilii Plater to jest marnowanie taboru i dublowanie bardzo częstego 109. Tym bardziej że po południu trafiają się korki na Emilii Plater i Grzybowskiej.

Nie za dużo linii na Skoroszewskiej ? 177, 178, 191, 517 - trochę bez sensu jest wyginanie tutaj 517, które ma pozostać linią dowożącą w Al. Jerozolimskie i do centrum. 191 chyba też nie potrzeba zmieniać trasy.

Może jednak lepiej puścić 401 przez Nowolazurową ?
Linia 294 – PKP GOŁĄBKI – W. Kadłubka (powrót: Czerwona Droga – Kadłubka – Leszczyńskiego – Przejazdowa – Leszka Białego) – Laskonowgiego – Orłów Piastowskich – Keniga – URSUS-NIEDZWIADEK
Częstotliwość 10/15/15
Linia o charakterze dowozowym do nowej stacji kolejowej PKP URSUS NIEDZWIADEK

Druga propozycja trasy tej linii
Zgodnie z propozycją WAWKOM i według nas zamiast nowej linii 294

Linia 206 lub 294 PKP GOŁĄBKI – W. Kadłubka (powrót: Czerwona Droga – Kadłubka – Leszczyńskiego – Przejazdowa – Leszka Białego) – Laskonogiego – Orłów Piastowskich – Keniga – …. – URSUS NIEDŹWIADEK
Częstotliwość 10/15/15
A czym się różnią te dwa warianty ?
Poza tym dlaczego nie chcecie przysunąć przystanku PKP Gołąbki bliżej stacji, tak jak proponowałem ?
Witam

Tak jak zaproponowałem przed chwilą w poście za głosem jednego z forumowiczów można rozważyć trase 129

cristle napisał/a:
Proszę przeanalizować możliwy przebieg linii według następujących założeń:
129: OKĘCIE - Al. Krakowska - Hynka - Łopuszańska - Kleszczowa - Ryżowa - Nowolazurowa - Chrościckiego - Globusowa - Dźwigowa - Połczyńska - CM.WOLSKI (lub KOŁO)

Dodatkowy plus takiego rozwiązania to obsługa terenów Nowych Włoch po zabraniu 194 i utrzymanie tej relacji w kierunku Ciepłowni wola właśnie za pomoca 129

Z wyliczeń wynika, że jest jeszcze pewien zapas brygad, ale nie wiem czy na taką linię starczy...

Osiedla przy Skoroszewskiej i Składkowskiego rosną jak grzyby po deszczu a mieszkańców tam przybywa.
Niedawno oddano kolejne budynki przy Skoroszewskiej/Starodęby/Składkowskiego

To kolejne setki mieszkańców.
Potrzebują komunikacji autobusowej teraz aby dostać sie do Dzieci Warszawy muszą spory kawałek przedreptac na piechtę

Linie 177,178, 191 oraz 517 w założeniach miałyby jeżdzić Skoroszewską ale tylko linia 178 i 191 na całym odcinku
517 w propozycji tylko od Dzieci W-wy do Prystora a 177 od Prystora do Starodęby

Dwie propozycje lini 206 i 294 niczym się nie różnią tylko numer linii

Odnosnie linii 401 napewno byłby duży opór mieszkańców Pl. Tysiąclecia oraz Skoroszy, że linia ta pomija te obszary
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski

ArturS
Posty: 147
Rejestracja: 29 wrz 2010, 13:22
Lokalizacja: Ursus

Post autor: ArturS » 27 wrz 2013, 15:58

Ulica Skoroszewska nie jest i nie będzie przystosowana do obsługi 3 czy 4 linii jednocześnie, w tym 2 silnych.

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 27 wrz 2013, 19:31

Jeszcze jeden minus projektu przedstawionego przez Gregory'ego80 to sytuacja w której 191 i 517 odjeżdżałyby w ZP Skoroszewska w kierunku centrum z różnych przystanków.
Pozdrawiam

Gregory80
Posty: 25
Rejestracja: 19 wrz 2013, 7:42
Lokalizacja: Warszawa/Serock

Post autor: Gregory80 » 28 wrz 2013, 1:34

mb112 pisze:Poniżej moje uwagi do projektu autorstwa dzielnicy Ursus.

Przede wszystkim co na Nowych Włochach w zamian za 194 ? 206 co pół godziny (które zresztą i tak tam teraz jeździ) to zdecydowanie za mało. W sumie może zamiast tego 206 wystarczyłoby jakieś krótkie 327 Ursus Ratusz - PKP Włochy, w dni powszednie, krótsze (nie na Odolany bo po co) ale zdecydowanie częstsze. Trzeba by tylko wymyślić sensowny sposób zawracania przy PKP Włochy, żeby nie tkwił tam w korku. Chyba najlepiej
Świerszcza - Cienista - Zdobnicza - Globusowa - Świerszcza albo Świerszcza - Wałowicka - Zdobnicza - Cienista - Świerszcza, ew. jakoś mniejszymi uliczkami jeśli dałoby radę.

Poza tym zdecydowanie nie ma sensu przeciąganie tego nowego 517 od Politechniki na północ. Nikt tak nie będzie jeździł. Że ludzie chcą do centrum ? Metro Politechnika to już też centrum. Jak chcą do skrzyżowania Marszałkowska/Jerozolimskie to i tak pojadą pociągiem, a jak będzie jakaś awaria to się przesiądą w metro przy Politechnice. Bez przesady z tym uleganiem bezsensowym postulatom.

Skrócenie 178 też proponowałem, ale naprawdę wystarczy do Okopowej/Muzeum Powstania a docelowo do Ronda Daszyńskiego. Do Emilii Plater to jest marnowanie taboru i dublowanie bardzo częstego 109. Tym bardziej że po południu trafiają się korki na Emilii Plater i Grzybowskiej.

Nie za dużo linii na Skoroszewskiej ? 177, 178, 191, 517 - trochę bez sensu jest wyginanie tutaj 517, które ma pozostać linią dowożącą w Al. Jerozolimskie i do centrum. 191 chyba też nie potrzeba zmieniać trasy.

Może jednak lepiej puścić 401 przez Nowolazurową ?
Linia 294 – PKP GOŁĄBKI – W. Kadłubka (powrót: Czerwona Droga – Kadłubka – Leszczyńskiego – Przejazdowa – Leszka Białego) – Laskonowgiego – Orłów Piastowskich – Keniga – URSUS-NIEDZWIADEK
Częstotliwość 10/15/15
Linia o charakterze dowozowym do nowej stacji kolejowej PKP URSUS NIEDZWIADEK

Druga propozycja trasy tej linii
Zgodnie z propozycją WAWKOM i według nas zamiast nowej linii 294

Linia 206 lub 294 PKP GOŁĄBKI – W. Kadłubka (powrót: Czerwona Droga – Kadłubka – Leszczyńskiego – Przejazdowa – Leszka Białego) – Laskonogiego – Orłów Piastowskich – Keniga – …. – URSUS NIEDŹWIADEK
Częstotliwość 10/15/15
A czym się różnią te dwa warianty ?
Poza tym dlaczego nie chcecie przysunąć przystanku PKP Gołąbki bliżej stacji, tak jak proponowałem ?
Witam

Tak jak zaproponowałem przed chwilą w poście za głosem jednego z forumowiczów można rozważyć trase 129

cristle napisał/a:
Proszę przeanalizować możliwy przebieg linii według następujących założeń:
129: OKĘCIE - Al. Krakowska - Hynka - Łopuszańska - Kleszczowa - Ryżowa - Nowolazurowa - Chrościckiego - Globusowa - Dźwigowa - Połczyńska - CM.WOLSKI (lub KOŁO)

Dodatkowy plus takiego rozwiązania to obsługa terenów Nowych Włoch po zabraniu 194 i utrzymanie tej relacji w kierunku Ciepłowni wola właśnie za pomoca 129

Z wyliczeń wynika, że jest jeszcze pewien zapas brygad, ale nie wiem czy na taką linię starczy...

Ja rozumiem, że Metro Politechniką to Centrum i dla mnie nie ma problemu się przesiąść do metra aby dojechać do "CENTRUM". Dla Państwa forumowiczów zapewne to też żaden problem.
Ale proszę wytłumaczyć zwykłymi mieszkańcowi Ursusa....
Powiem tak....było przerabiamy ten temat wielokrotnie na forum Ursusa w dziale komunikacji i nic z tego nie wyszło...
Tylko oburzyło mieszkańców, bo dla nich CENTRUM to właśnie skrzyżowanie ul. Marszałkowskiej i Al. Jerozolimskich i nic innego a nie jakieś ZMetroPolitechnika lub ZŚwiętokrzyska czy nawet Dw. Centralny.

My jako Urząd będziemy musieli pogodzić te postulaty, ZTM rówńież.

Osiedla przy Skoroszewskiej i Składkowskiego rosną jak grzyby po deszczu a mieszkańców tam przybywa.
Niedawno oddano kolejne budynki przy Skoroszewskiej/Starodęby/Składkowskiego

To kolejne setki mieszkańców.
Potrzebują komunikacji autobusowej teraz aby dostać sie do Dzieci Warszawy muszą spory kawałek przedreptac na piechtę

Linie 177,178, 191 oraz 517 w założeniach miałyby jeżdzić Skoroszewską ale tylko linia 178 i 191 na całym odcinku
517 w propozycji tylko od Dzieci W-wy do Prystora a 177 od Prystora do Starodęby

Dwie propozycje lini 206 i 294 niczym się nie różnią tylko numer linii

Odnosnie linii 401 napewno byłby duży opór mieszkańców Pl. Tysiąclecia oraz Skoroszy, że linia ta pomija te obszary
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 28 wrz 2013, 8:08

Na św. Patelnię ](*,) dojazd będzie koleją, trzeba tak konsekwentnie odpowiadać (metoda zdartej płyty).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 28 wrz 2013, 11:33

Jak ludzie mają iść z pociągu na patelnię to już chyba wygodniej do tego metra jechać i się przesiadać...

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 28 wrz 2013, 11:37

Co to fetysz patelni? Wszyscy w hotelu Forum pracują?

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 28 wrz 2013, 11:39

Szereg dogodnych przesiadek. No i w samym centrum jest dużo różnych punktów usługowych z których ludzie korzystają.

adner
Posty: 626
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 28 wrz 2013, 11:47

reserved pisze:Szereg dogodnych przesiadek.
Tych z bieganiem po przejściach podziemnych?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 28 wrz 2013, 11:54

Przesiadek? No przecież nie na metro ani nie na tramwaje, skoro dojazd na Metro Politechnika czy Marszałkowską nie jest akceptowalnym zastępstwem. A banki są takie same wszędzie. :)

ODPOWIEDZ