Strona 345 z 409

: 27 wrz 2013, 13:57
autor: KwZ
Ale co na tej Skoroszewskiej ma być wielkopojemne? 178 czy 207?
Gregory80 pisze: Może jakieś propozycje alternatywy??
Torwar ew. połączenie z 411.

: 27 wrz 2013, 14:05
autor: rudy
W projekcie Gregory'ego80 (Dzielnicy Ursus) nie widzę żadnej linii na Nowolazurowej i to chyba też jest mankament tej propozycji.
Być może 187 z Nowolazurowej zniknie (oby się tak stało), ale jestem przekonany, że coś w zastępstwie będzie musiało być tam puszczone.

A co do Skoroszewskiej i autobusów wielkopojemnych to ja też nie wiem, jaka linia o takich gabarytach miałaby tam jeździć. Nie byłoby to chyba potrzebne.

: 27 wrz 2013, 14:49
autor: ArturS
No jak przecież w projekcie zaproponowanym przez Urząd 517 się wije przez Skoroszewską :) I w Ursusie byłoby Tour de Biedronka - Orląt Lwowskich, Warszawska, Skoroszewska :)

: 27 wrz 2013, 15:20
autor: Gregory80
rudy pisze:W projekcie Gregory'ego80 (Dzielnicy Ursus) nie widzę żadnej linii na Nowolazurowej i to chyba też jest mankament tej propozycji.
Być może 187 z Nowolazurowej zniknie (oby się tak stało), ale jestem przekonany, że coś w zastępstwie będzie musiało być tam puszczone.

A co do Skoroszewskiej i autobusów wielkopojemnych to ja też nie wiem, jaka linia o takich gabarytach miałaby tam jeździć. Nie byłoby to chyba potrzebne.
Można by było spróbować tak jak jeden z forumowiczów zaproponował
cristle pisze:Proszę przeanalizować możliwy przebieg linii według następujących założeń:
129: OKĘCIE - Al. Krakowska - Hynka - Łopuszańska - Kleszczowa - Ryżowa - Nowolazurowa - Chrościckiego - Globusowa - Dźwigowa - Połczyńska - CM.WOLSKI (lub KOŁO)
Dodatkowy plus takiego rozwiązania to obsługa terenów Nowych Włoch po zabraniu 194 i utrzymanie tej relacji w kierunku Ciepłowni wola właśnie za pomoca 129

Z wyliczeń wynika, że jest jeszcze pewien zapas brygad, ale nie wiem czy na taką linię starczy...

: 27 wrz 2013, 15:21
autor: mb112
Poniżej moje uwagi do projektu autorstwa dzielnicy Ursus.

Przede wszystkim co na Nowych Włochach w zamian za 194 ? 206 co pół godziny (które zresztą i tak tam teraz jeździ) to zdecydowanie za mało. W sumie może zamiast tego 206 wystarczyłoby jakieś krótkie 327 Ursus Ratusz - PKP Włochy, w dni powszednie, krótsze (nie na Odolany bo po co) ale zdecydowanie częstsze. Trzeba by tylko wymyślić sensowny sposób zawracania przy PKP Włochy, żeby nie tkwił tam w korku. Chyba najlepiej
Świerszcza - Cienista - Zdobnicza - Globusowa - Świerszcza albo Świerszcza - Wałowicka - Zdobnicza - Cienista - Świerszcza, ew. jakoś mniejszymi uliczkami jeśli dałoby radę.

Poza tym zdecydowanie nie ma sensu przeciąganie tego nowego 517 od Politechniki na północ. Nikt tak nie będzie jeździł. Że ludzie chcą do centrum ? Metro Politechnika to już też centrum. Jak chcą do skrzyżowania Marszałkowska/Jerozolimskie to i tak pojadą pociągiem, a jak będzie jakaś awaria to się przesiądą w metro przy Politechnice. Bez przesady z tym uleganiem bezsensowym postulatom.

Skrócenie 178 też proponowałem, ale naprawdę wystarczy do Okopowej/Muzeum Powstania a docelowo do Ronda Daszyńskiego. Do Emilii Plater to jest marnowanie taboru i dublowanie bardzo częstego 109. Tym bardziej że po południu trafiają się korki na Emilii Plater i Grzybowskiej.

Nie za dużo linii na Skoroszewskiej ? 177, 178, 191, 517 - trochę bez sensu jest wyginanie tutaj 517, które ma pozostać linią dowożącą w Al. Jerozolimskie i do centrum. 191 chyba też nie potrzeba zmieniać trasy.

Może jednak lepiej puścić 401 przez Nowolazurową ?
Linia 294 – PKP GOŁĄBKI – W. Kadłubka (powrót: Czerwona Droga – Kadłubka – Leszczyńskiego – Przejazdowa – Leszka Białego) – Laskonowgiego – Orłów Piastowskich – Keniga – URSUS-NIEDZWIADEK
Częstotliwość 10/15/15
Linia o charakterze dowozowym do nowej stacji kolejowej PKP URSUS NIEDZWIADEK

Druga propozycja trasy tej linii
Zgodnie z propozycją WAWKOM i według nas zamiast nowej linii 294

Linia 206 lub 294 PKP GOŁĄBKI – W. Kadłubka (powrót: Czerwona Droga – Kadłubka – Leszczyńskiego – Przejazdowa – Leszka Białego) – Laskonogiego – Orłów Piastowskich – Keniga – …. – URSUS NIEDŹWIADEK
Częstotliwość 10/15/15
A czym się różnią te dwa warianty ?
Poza tym dlaczego nie chcecie przysunąć przystanku PKP Gołąbki bliżej stacji, tak jak proponowałem ?

: 27 wrz 2013, 15:34
autor: Gregory80
mb112 pisze:Poniżej moje uwagi do projektu autorstwa dzielnicy Ursus.

Przede wszystkim co na Nowych Włochach w zamian za 194 ? 206 co pół godziny (które zresztą i tak tam teraz jeździ) to zdecydowanie za mało. W sumie może zamiast tego 206 wystarczyłoby jakieś krótkie 327 Ursus Ratusz - PKP Włochy, w dni powszednie, krótsze (nie na Odolany bo po co) ale zdecydowanie częstsze. Trzeba by tylko wymyślić sensowny sposób zawracania przy PKP Włochy, żeby nie tkwił tam w korku. Chyba najlepiej
Świerszcza - Cienista - Zdobnicza - Globusowa - Świerszcza albo Świerszcza - Wałowicka - Zdobnicza - Cienista - Świerszcza, ew. jakoś mniejszymi uliczkami jeśli dałoby radę.

Poza tym zdecydowanie nie ma sensu przeciąganie tego nowego 517 od Politechniki na północ. Nikt tak nie będzie jeździł. Że ludzie chcą do centrum ? Metro Politechnika to już też centrum. Jak chcą do skrzyżowania Marszałkowska/Jerozolimskie to i tak pojadą pociągiem, a jak będzie jakaś awaria to się przesiądą w metro przy Politechnice. Bez przesady z tym uleganiem bezsensowym postulatom.

Skrócenie 178 też proponowałem, ale naprawdę wystarczy do Okopowej/Muzeum Powstania a docelowo do Ronda Daszyńskiego. Do Emilii Plater to jest marnowanie taboru i dublowanie bardzo częstego 109. Tym bardziej że po południu trafiają się korki na Emilii Plater i Grzybowskiej.

Nie za dużo linii na Skoroszewskiej ? 177, 178, 191, 517 - trochę bez sensu jest wyginanie tutaj 517, które ma pozostać linią dowożącą w Al. Jerozolimskie i do centrum. 191 chyba też nie potrzeba zmieniać trasy.

Może jednak lepiej puścić 401 przez Nowolazurową ?
Linia 294 – PKP GOŁĄBKI – W. Kadłubka (powrót: Czerwona Droga – Kadłubka – Leszczyńskiego – Przejazdowa – Leszka Białego) – Laskonowgiego – Orłów Piastowskich – Keniga – URSUS-NIEDZWIADEK
Częstotliwość 10/15/15
Linia o charakterze dowozowym do nowej stacji kolejowej PKP URSUS NIEDZWIADEK

Druga propozycja trasy tej linii
Zgodnie z propozycją WAWKOM i według nas zamiast nowej linii 294

Linia 206 lub 294 PKP GOŁĄBKI – W. Kadłubka (powrót: Czerwona Droga – Kadłubka – Leszczyńskiego – Przejazdowa – Leszka Białego) – Laskonogiego – Orłów Piastowskich – Keniga – …. – URSUS NIEDŹWIADEK
Częstotliwość 10/15/15
A czym się różnią te dwa warianty ?
Poza tym dlaczego nie chcecie przysunąć przystanku PKP Gołąbki bliżej stacji, tak jak proponowałem ?
Witam

Tak jak zaproponowałem przed chwilą w poście za głosem jednego z forumowiczów można rozważyć trase 129

cristle napisał/a:
Proszę przeanalizować możliwy przebieg linii według następujących założeń:
129: OKĘCIE - Al. Krakowska - Hynka - Łopuszańska - Kleszczowa - Ryżowa - Nowolazurowa - Chrościckiego - Globusowa - Dźwigowa - Połczyńska - CM.WOLSKI (lub KOŁO)

Dodatkowy plus takiego rozwiązania to obsługa terenów Nowych Włoch po zabraniu 194 i utrzymanie tej relacji w kierunku Ciepłowni wola właśnie za pomoca 129

Z wyliczeń wynika, że jest jeszcze pewien zapas brygad, ale nie wiem czy na taką linię starczy...

Osiedla przy Skoroszewskiej i Składkowskiego rosną jak grzyby po deszczu a mieszkańców tam przybywa.
Niedawno oddano kolejne budynki przy Skoroszewskiej/Starodęby/Składkowskiego

To kolejne setki mieszkańców.
Potrzebują komunikacji autobusowej teraz aby dostać sie do Dzieci Warszawy muszą spory kawałek przedreptac na piechtę

Linie 177,178, 191 oraz 517 w założeniach miałyby jeżdzić Skoroszewską ale tylko linia 178 i 191 na całym odcinku
517 w propozycji tylko od Dzieci W-wy do Prystora a 177 od Prystora do Starodęby

Dwie propozycje lini 206 i 294 niczym się nie różnią tylko numer linii

Odnosnie linii 401 napewno byłby duży opór mieszkańców Pl. Tysiąclecia oraz Skoroszy, że linia ta pomija te obszary

: 27 wrz 2013, 15:58
autor: ArturS
Ulica Skoroszewska nie jest i nie będzie przystosowana do obsługi 3 czy 4 linii jednocześnie, w tym 2 silnych.

: 27 wrz 2013, 19:31
autor: rudy
Jeszcze jeden minus projektu przedstawionego przez Gregory'ego80 to sytuacja w której 191 i 517 odjeżdżałyby w ZP Skoroszewska w kierunku centrum z różnych przystanków.

: 28 wrz 2013, 1:34
autor: Gregory80
mb112 pisze:Poniżej moje uwagi do projektu autorstwa dzielnicy Ursus.

Przede wszystkim co na Nowych Włochach w zamian za 194 ? 206 co pół godziny (które zresztą i tak tam teraz jeździ) to zdecydowanie za mało. W sumie może zamiast tego 206 wystarczyłoby jakieś krótkie 327 Ursus Ratusz - PKP Włochy, w dni powszednie, krótsze (nie na Odolany bo po co) ale zdecydowanie częstsze. Trzeba by tylko wymyślić sensowny sposób zawracania przy PKP Włochy, żeby nie tkwił tam w korku. Chyba najlepiej
Świerszcza - Cienista - Zdobnicza - Globusowa - Świerszcza albo Świerszcza - Wałowicka - Zdobnicza - Cienista - Świerszcza, ew. jakoś mniejszymi uliczkami jeśli dałoby radę.

Poza tym zdecydowanie nie ma sensu przeciąganie tego nowego 517 od Politechniki na północ. Nikt tak nie będzie jeździł. Że ludzie chcą do centrum ? Metro Politechnika to już też centrum. Jak chcą do skrzyżowania Marszałkowska/Jerozolimskie to i tak pojadą pociągiem, a jak będzie jakaś awaria to się przesiądą w metro przy Politechnice. Bez przesady z tym uleganiem bezsensowym postulatom.

Skrócenie 178 też proponowałem, ale naprawdę wystarczy do Okopowej/Muzeum Powstania a docelowo do Ronda Daszyńskiego. Do Emilii Plater to jest marnowanie taboru i dublowanie bardzo częstego 109. Tym bardziej że po południu trafiają się korki na Emilii Plater i Grzybowskiej.

Nie za dużo linii na Skoroszewskiej ? 177, 178, 191, 517 - trochę bez sensu jest wyginanie tutaj 517, które ma pozostać linią dowożącą w Al. Jerozolimskie i do centrum. 191 chyba też nie potrzeba zmieniać trasy.

Może jednak lepiej puścić 401 przez Nowolazurową ?
Linia 294 – PKP GOŁĄBKI – W. Kadłubka (powrót: Czerwona Droga – Kadłubka – Leszczyńskiego – Przejazdowa – Leszka Białego) – Laskonowgiego – Orłów Piastowskich – Keniga – URSUS-NIEDZWIADEK
Częstotliwość 10/15/15
Linia o charakterze dowozowym do nowej stacji kolejowej PKP URSUS NIEDZWIADEK

Druga propozycja trasy tej linii
Zgodnie z propozycją WAWKOM i według nas zamiast nowej linii 294

Linia 206 lub 294 PKP GOŁĄBKI – W. Kadłubka (powrót: Czerwona Droga – Kadłubka – Leszczyńskiego – Przejazdowa – Leszka Białego) – Laskonogiego – Orłów Piastowskich – Keniga – …. – URSUS NIEDŹWIADEK
Częstotliwość 10/15/15
A czym się różnią te dwa warianty ?
Poza tym dlaczego nie chcecie przysunąć przystanku PKP Gołąbki bliżej stacji, tak jak proponowałem ?
Witam

Tak jak zaproponowałem przed chwilą w poście za głosem jednego z forumowiczów można rozważyć trase 129

cristle napisał/a:
Proszę przeanalizować możliwy przebieg linii według następujących założeń:
129: OKĘCIE - Al. Krakowska - Hynka - Łopuszańska - Kleszczowa - Ryżowa - Nowolazurowa - Chrościckiego - Globusowa - Dźwigowa - Połczyńska - CM.WOLSKI (lub KOŁO)

Dodatkowy plus takiego rozwiązania to obsługa terenów Nowych Włoch po zabraniu 194 i utrzymanie tej relacji w kierunku Ciepłowni wola właśnie za pomoca 129

Z wyliczeń wynika, że jest jeszcze pewien zapas brygad, ale nie wiem czy na taką linię starczy...

Ja rozumiem, że Metro Politechniką to Centrum i dla mnie nie ma problemu się przesiąść do metra aby dojechać do "CENTRUM". Dla Państwa forumowiczów zapewne to też żaden problem.
Ale proszę wytłumaczyć zwykłymi mieszkańcowi Ursusa....
Powiem tak....było przerabiamy ten temat wielokrotnie na forum Ursusa w dziale komunikacji i nic z tego nie wyszło...
Tylko oburzyło mieszkańców, bo dla nich CENTRUM to właśnie skrzyżowanie ul. Marszałkowskiej i Al. Jerozolimskich i nic innego a nie jakieś ZMetroPolitechnika lub ZŚwiętokrzyska czy nawet Dw. Centralny.

My jako Urząd będziemy musieli pogodzić te postulaty, ZTM rówńież.

Osiedla przy Skoroszewskiej i Składkowskiego rosną jak grzyby po deszczu a mieszkańców tam przybywa.
Niedawno oddano kolejne budynki przy Skoroszewskiej/Starodęby/Składkowskiego

To kolejne setki mieszkańców.
Potrzebują komunikacji autobusowej teraz aby dostać sie do Dzieci Warszawy muszą spory kawałek przedreptac na piechtę

Linie 177,178, 191 oraz 517 w założeniach miałyby jeżdzić Skoroszewską ale tylko linia 178 i 191 na całym odcinku
517 w propozycji tylko od Dzieci W-wy do Prystora a 177 od Prystora do Starodęby

Dwie propozycje lini 206 i 294 niczym się nie różnią tylko numer linii

Odnosnie linii 401 napewno byłby duży opór mieszkańców Pl. Tysiąclecia oraz Skoroszy, że linia ta pomija te obszary

: 28 wrz 2013, 8:08
autor: KwZ
Na św. Patelnię ](*,) dojazd będzie koleją, trzeba tak konsekwentnie odpowiadać (metoda zdartej płyty).

: 28 wrz 2013, 11:33
autor: reserved
Jak ludzie mają iść z pociągu na patelnię to już chyba wygodniej do tego metra jechać i się przesiadać...

: 28 wrz 2013, 11:37
autor: MichalJ
Co to fetysz patelni? Wszyscy w hotelu Forum pracują?

: 28 wrz 2013, 11:39
autor: reserved
Szereg dogodnych przesiadek. No i w samym centrum jest dużo różnych punktów usługowych z których ludzie korzystają.

: 28 wrz 2013, 11:47
autor: adner
reserved pisze:Szereg dogodnych przesiadek.
Tych z bieganiem po przejściach podziemnych?

: 28 wrz 2013, 11:54
autor: MichalJ
Przesiadek? No przecież nie na metro ani nie na tramwaje, skoro dojazd na Metro Politechnika czy Marszałkowską nie jest akceptowalnym zastępstwem. A banki są takie same wszędzie. :)