Tabor Kolei Mazowieckich

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 11 lis 2015, 16:31

No właśnie co on taki krzywy?

Flash8222
Posty: 7630
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 11 lis 2015, 22:45

On nie kest krzywy, tylko niewiadomo ki chuj tak go pomalowali.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4781
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 12 lis 2015, 0:42

Te wagony wyglądają jakby miały kabinę sterowniczą na obu końcach.
Obrazek

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 12 lis 2015, 7:10

Ej, ale ten wagon jest sterowniczy, wiecie o tym?

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 12 lis 2015, 10:53

Dokładnie, pojechali w układzie Gama+sterowniczy+środkowy+środkowy.

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 13 lis 2015, 16:46

Tymczasem - jak to już w internecie zostało opisane na wielu stronach - ZNTK MM złożył "najkorzystniejsze" oferty w przetargu na naprawy 91 sztuk EN57 (19 rewizji zwykłych EN57, 39 modernizacji - prawdopodobnie do standardu AL, 33 rewizje AKM z 2013 roku).

alojz
Posty: 2668
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 17 lis 2015, 13:05

KMy ogłosiły przetarg na naprawy rewizyjne elfów - http://www.mazowieckie.com.pl/pl/usluga ... 26-97-2015

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 17 lis 2015, 20:59

Powiedzcie mi, co takiego poczyniła PESA że są takie opóźnienia w dostawach Push-Pulli ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 17 lis 2015, 21:24

PESA jest przyzwyczajona do brania na klatę wszystkiego myśląc, że jakoś to będzie. Nie oszukujmy się, opóźnienia to nie jest nowość, z tą różnicą, że tym razem dla wielu kontraktów jest nieprzekraczalny termin - o ile dobrze się orientuję, do końca grudnia. My (znaczy ogólnie jako Mazowsze, a nie że my na linii - to już powinieneś wiedzieć) czekamy na push-pulle (które jakością nie dorównują do pięt Bombardierom - byłem, widziałem), tymczasem Łódź czeka na swoje tramwaje, Kraków na swoje, PKPIC na Darty i lokomotywy, a do Bydgoszczy ściągnięto pracowników MPK do składania pojazdów. Trwa wielki wyścig z czasem, pojazdy muszą zostać odebrane, czyli nadawać się do odebrania, dołóż do tego problemy z masą Dartów, dokonywanie poprawek jak w Krakowiakach i... mamy sytuację, której wynik ciężko przewidzieć. Na SSC trwa nieustanne obrzucanie się błotem pomiędzy fanklubem Bydgoszczy i ludźmi, którzy życzą PESIE bankructwo. A obok stoją tacy jak ja, którzy po prostu czekają i obserwują.
Nasze wagony to sprawa niewielkiej wagi w porównaniu do Dartów - sprawy dużo poważniejszej zarówno pod względem finansowym, jak i politycznym...
Na pocieszenie: może (ale tylko może) niedługo u nas zobaczysz wreszcie Flirty, ale te trochę dłuższe, nowsze i bardziej niebieskie :mrgreen: w sumie jak PKPIC obniży ceny na krótkich odcinkach, to będziesz mógł się przejechać do Otwocka (czy tam w drugą stronę, o ile się tam zatrzymają, w przeciwieństwie do choćby dzisiejszej Nidy) w cenie dwustrefowego biletu normalnego ZTM. ;)

alojz
Posty: 2668
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 17 lis 2015, 21:33

VLnt7 pisze:Na pocieszenie: może (ale tylko może) niedługo u nas zobaczysz wreszcie Flirty, ale te trochę dłuższe, nowsze i bardziej niebieskie :mrgreen: w sumie jak PKPIC obniży ceny na krótkich odcinkach, to będziesz mógł się przejechać do Otwocka (czy tam w drugą stronę, o ile się tam zatrzymają, w przeciwieństwie do choćby dzisiejszej Nidy) w cenie dwustrefowego biletu normalnego ZTM. ;)
Weź mu nie rób nadziei. TLKi zatrzymujące się w Otwocku będą na wagonach.

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 17 lis 2015, 21:38

alojz pisze:Weź mu nie rób nadziei. TLKi zatrzymujące się w Otwocku będą na wagonach.
Zawsze coś, Nida dzisiaj miała jakiś wagon po modernie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Ficek
Posty: 211
Rejestracja: 13 cze 2011, 21:20
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Post autor: Ficek » 20 lis 2015, 23:16

Ciekawe zamówienie i jeszcze ciekawszy podmiot któremu zostało udzielone zamówienie:
http://www.mazowieckie.com.pl/pl/usluga ... 05-86-2015

alojz
Posty: 2668
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 20 lis 2015, 23:20

Standard.
VT od początku są własnością tego tworu (prezesem jest Czesław Sulima).

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 27 lis 2015, 14:43

Potwierdziło się - ZNTK MM wygrał we wszystkich trzech częściach przetargu na P4 i P5 EN57.

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 27 lis 2015, 22:55

Nic złego. ZNTK zrobił postępy w pudrowaniu kiblów. Wcześniejsze ich moderny były na poziomie pana Włodka dwie ulice dalej. Widać, że sporo się nauczyli od Newagu :mrgreen: Teraz już nie ma tych cholernych klocków pod siedzeniami przy drzwiach i do tego AL to pierwsza moderna dla KM, w której działa pamięć drzwi... choć światełko gaśnie.

ODPOWIEDZ