Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
No właśnie co on taki krzywy?
On nie kest krzywy, tylko niewiadomo ki chuj tak go pomalowali.
Te wagony wyglądają jakby miały kabinę sterowniczą na obu końcach.
Ej, ale ten wagon jest sterowniczy, wiecie o tym?
Dokładnie, pojechali w układzie Gama+sterowniczy+środkowy+środkowy.
Tymczasem - jak to już w internecie zostało opisane na wielu stronach - ZNTK MM złożył "najkorzystniejsze" oferty w przetargu na naprawy 91 sztuk EN57 (19 rewizji zwykłych EN57, 39 modernizacji - prawdopodobnie do standardu AL, 33 rewizje AKM z 2013 roku).
KMy ogłosiły przetarg na naprawy rewizyjne elfów - http://www.mazowieckie.com.pl/pl/usluga ... 26-97-2015
Powiedzcie mi, co takiego poczyniła PESA że są takie opóźnienia w dostawach Push-Pulli ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
PESA jest przyzwyczajona do brania na klatę wszystkiego myśląc, że jakoś to będzie. Nie oszukujmy się, opóźnienia to nie jest nowość, z tą różnicą, że tym razem dla wielu kontraktów jest nieprzekraczalny termin - o ile dobrze się orientuję, do końca grudnia. My (znaczy ogólnie jako Mazowsze, a nie że my na linii - to już powinieneś wiedzieć) czekamy na push-pulle (które jakością nie dorównują do pięt Bombardierom - byłem, widziałem), tymczasem Łódź czeka na swoje tramwaje, Kraków na swoje, PKPIC na Darty i lokomotywy, a do Bydgoszczy ściągnięto pracowników MPK do składania pojazdów. Trwa wielki wyścig z czasem, pojazdy muszą zostać odebrane, czyli nadawać się do odebrania, dołóż do tego problemy z masą Dartów, dokonywanie poprawek jak w Krakowiakach i... mamy sytuację, której wynik ciężko przewidzieć. Na SSC trwa nieustanne obrzucanie się błotem pomiędzy fanklubem Bydgoszczy i ludźmi, którzy życzą PESIE bankructwo. A obok stoją tacy jak ja, którzy po prostu czekają i obserwują.
Nasze wagony to sprawa niewielkiej wagi w porównaniu do Dartów - sprawy dużo poważniejszej zarówno pod względem finansowym, jak i politycznym...
Na pocieszenie: może (ale tylko może) niedługo u nas zobaczysz wreszcie Flirty, ale te trochę dłuższe, nowsze i bardziej niebieskie w sumie jak PKPIC obniży ceny na krótkich odcinkach, to będziesz mógł się przejechać do Otwocka (czy tam w drugą stronę, o ile się tam zatrzymają, w przeciwieństwie do choćby dzisiejszej Nidy) w cenie dwustrefowego biletu normalnego ZTM.
Nasze wagony to sprawa niewielkiej wagi w porównaniu do Dartów - sprawy dużo poważniejszej zarówno pod względem finansowym, jak i politycznym...
Na pocieszenie: może (ale tylko może) niedługo u nas zobaczysz wreszcie Flirty, ale te trochę dłuższe, nowsze i bardziej niebieskie w sumie jak PKPIC obniży ceny na krótkich odcinkach, to będziesz mógł się przejechać do Otwocka (czy tam w drugą stronę, o ile się tam zatrzymają, w przeciwieństwie do choćby dzisiejszej Nidy) w cenie dwustrefowego biletu normalnego ZTM.
Weź mu nie rób nadziei. TLKi zatrzymujące się w Otwocku będą na wagonach.VLnt7 pisze:Na pocieszenie: może (ale tylko może) niedługo u nas zobaczysz wreszcie Flirty, ale te trochę dłuższe, nowsze i bardziej niebieskie w sumie jak PKPIC obniży ceny na krótkich odcinkach, to będziesz mógł się przejechać do Otwocka (czy tam w drugą stronę, o ile się tam zatrzymają, w przeciwieństwie do choćby dzisiejszej Nidy) w cenie dwustrefowego biletu normalnego ZTM.
Zawsze coś, Nida dzisiaj miała jakiś wagon po moderniealojz pisze:Weź mu nie rób nadziei. TLKi zatrzymujące się w Otwocku będą na wagonach.
Ciekawe zamówienie i jeszcze ciekawszy podmiot któremu zostało udzielone zamówienie:
http://www.mazowieckie.com.pl/pl/usluga ... 05-86-2015
http://www.mazowieckie.com.pl/pl/usluga ... 05-86-2015
Standard.
VT od początku są własnością tego tworu (prezesem jest Czesław Sulima).
VT od początku są własnością tego tworu (prezesem jest Czesław Sulima).
Potwierdziło się - ZNTK MM wygrał we wszystkich trzech częściach przetargu na P4 i P5 EN57.
Nic złego. ZNTK zrobił postępy w pudrowaniu kiblów. Wcześniejsze ich moderny były na poziomie pana Włodka dwie ulice dalej. Widać, że sporo się nauczyli od Newagu Teraz już nie ma tych cholernych klocków pod siedzeniami przy drzwiach i do tego AL to pierwsza moderna dla KM, w której działa pamięć drzwi... choć światełko gaśnie.