Strona 349 z 408

: 15 paź 2013, 17:39
autor: dzidek
Hmm wg informacji z dzielnicy Ursus ich urzędnicy walczą o 517 jadące z nowej pętli na terenie ogródków działkowych na przeciwko Biedronki do Śródmieścia jednocześnie łączące północną część Ursusa z południową.

: 15 paź 2013, 17:43
autor: Glonojad
Nonsens i tyle. Linia lokalna to jedno, polaczenie Skoroszy z miastem (bo reszta ma trzy stacje kolejowr) to drugie.

: 15 paź 2013, 19:40
autor: winnux8
dzidek pisze:Hmm wg informacji z dzielnicy Ursus ich urzędnicy walczą o 517 jadące z nowej pętli na terenie ogródków działkowych na przeciwko Biedronki do Śródmieścia jednocześnie łączące północną część Ursusa z południową.
Już ja to widzę że działkowicze się zgodzą.

: 15 paź 2013, 23:40
autor: R-9 Chełmska
Wczoraj były robione pomiary zapełnienia 187 na Nowolazurowej.

: 16 paź 2013, 12:55
autor: rudy
A dzisiaj rano na stacji w Ursusie pomiary zapełnienia w SKM-ce.

: 16 paź 2013, 14:57
autor: dzidek
winnux8 pisze:
dzidek pisze:Hmm wg informacji z dzielnicy Ursus ich urzędnicy walczą o 517 jadące z nowej pętli na terenie ogródków działkowych na przeciwko Biedronki do Śródmieścia jednocześnie łączące północną część Ursusa z południową.
Już ja to widzę że działkowicze się zgodzą.
Spora część tych działek jest już opuszczona a teren należy do miasta i pierwsze prace się tam rozpoczęły. Na terenie działek oprócz pętli mają być wybudowane budynki komunalne, budynek straży pożarnej i droga dojazdowa do POW.
Co do dzisiejszych pomiarów to takie też miały miejsce na Ciepłowni Wola.

: 16 paź 2013, 15:13
autor: fik
Glonojad pisze:Nie wiem, szczerze mówiąc, czy sensownie nie byłoby zamienić 517 i 191 końcówkami (choć uważam, że przyspieszony charakter 517 jest i tak bujdą, okupioną naruszaniem BRD przy Beresteckiej i omijaniem węzła przesiadkowego RZS).
To jest całkiem niegłupi pomysł, okupiony jednak tym, że Regulskiej daje się znienacka linię na Patelnię. I wydłużenie 191 może pochłonąć trochę brygad jednak (zwłaszcza, że generalnie ta linia się i tak nadaje do wzmocnienia).

Komunikacja miejska w Ursusie

: 17 paź 2013, 15:45
autor: dzidek
Dziś do godziny 11 po Ursusie jeździli ze mną autobusem ankieterzy pytający pasażerów o relację Ursus-Śródmieście. W zasadzie przepytywani byli wszyscy pasażerowie. Część ankieterów w tym samym czasie działała na przystankach Hermana, Ursus-Sanktuarium, Bełzy. Szkoda, że w ankiecie jedynie pytano o dojazd mieszkańców Niedźwiadka i Gołąbek do Śródmieścia.

Komunikacja miejska w Ursusie

: 17 paź 2013, 21:31
autor: sportowiec134
Tak z innej beczki, Pl.Zawiszy - Skoroszewska linią 517 = przejazd Warszawa Ochota - Ursus SKMką + PKP Ursus - Skoroszewska autobusem. Ten sam czas przejazdu.

Komunikacja miejska w Ursusie

: 17 paź 2013, 22:55
autor: winnux8
sportowiec134 pisze:Tak z innej beczki, Pl.Zawiszy - Skoroszewska linią 517 = przejazd Warszawa Ochota - Ursus SKMką + PKP Ursus - Skoroszewska autobusem. Ten sam czas przejazdu.
W sumie nic specjalnie nowego, ale ludziom przecież krew już się buzuje no bo jak to tak każą nam się przesiadać i to jeszcze do zawodnego pociągu!

Komunikacja miejska w Ursusie

: 17 paź 2013, 23:22
autor: fik
Szczyt B
517: czas oczekiwania 7 minut, czas jazdy 23 minut = 30 minut.
Pociąg: czas oczekiwania ~4 minuty, czas jazdy do Włoch (kto jedzie na Skorosze przez Ursus...) 10 minut, czas oczekiwania na 191 4 minuty, czas jazdy 7 minut, razem 25 minut.

Komunikacja miejska w Ursusie

: 18 paź 2013, 10:57
autor: pawcio
Jeszcze czas na przesiadkę zgubiłeś.

Komunikacja miejska w Ursusie

: 18 paź 2013, 11:03
autor: fik
OK, 120m do przejścia, 1 minuta więcej. Wyrównuje się z koniecznością przejścia przez światła z każdego generatora potoków do przystanku 517 :twisted:

Komunikacja miejska w Ursusie

: 20 paź 2013, 12:37
autor: wojtor
W minutę większość pasażerów nie zdąży nawet wejść i wyjść z przejścia podziemnego.

Komunikacja miejska w Ursusie

: 20 paź 2013, 14:40
autor: Wolfchen
Ano właśnie, 3 minuty na przejście spokojnym krokiem trzeba doliczyć. Schody są upierdliwe na ogół przy liczeniu czasu przesiadek.