Wyłączenie z ruchu Mostu Łazienkowskiego

Moderator: Wiliam

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 27 lut 2015, 11:49

Pan Wojciechowicz Zastępca Prezydent od komunikacji. Już ulicy nie będę podawał. :)

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 27 lut 2015, 11:51

Ale po co 502 ma jezdzic na około skoro Grochowska do stadionu jest szybciej?

Awatar użytkownika
Gontar
(Rav5202)
Posty: 2281
Rejestracja: 15 paź 2009, 19:42
Lokalizacja: Warszawa - Witolin

Post autor: Gontar » 27 lut 2015, 11:51

Mnie zostawia fakt ze 411 dubluje się z 507 i 502 oraz nie długo do tego z E-1! :/

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 lut 2015, 11:55

411 załatwia połączenie na Gocław (do przesiadek na Mokotów), więc dalej trzeba coś z tym zrobić.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Gdynianin
Posty: 653
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 27 lut 2015, 11:56

Wbrew pozorom zmiany bardzo in minus. Miasto i ztm miało dwie sensowne opcje: 1. rewolucja (w tym zapłowieczańska) lub 2. zachowanie stanu obecnego. A zrobił się g...ny misz-masz.

O drugim nie ma co się rozpisywać, więc kilka słów o pierwszym. Logiczne wydawałoby się podzielenie linii na "przed-płowiecze" które powinno mieć dojazd do śródmieścia buspasem oraz "zapłowiecze" które pakować trzeba do tramwajów/metra/pociągów. Zrobiono to jednak nieudolnie. Już widzę, jak ktoś z Gocławia jedzie do centrum (gdzie indziej niż Świętokrzyska) i wsiada chętnie 151 lub E1 żeby przesiadać się przynajmniej dwa razy - na metro i z metra w dalszą drogę. Ktoś chyba w tym mieście nie lubi Gocławia, bo chce budować metro na około przez Wschodni, pakować tramwaj w poniata zamiast stworzyć go na łazienkowskim, i teraz zachęcać do jazdy na około - w imię Św. Metra które wszystko pomieści. Gdyby metro przekraczało Wisłę przy moście Gdańskim to pewnie i tak by chciano tam wpakować Gocław. Chory pomysł pakowania Gocławia w metro niestety nastanie i już widzę ten tłok w 117, 507, 520, 525 i innych liniach jadących Poniatem. No chyba że znów pojawi się absurdalny pomysł likwidowania buspasa....

Inny problemem bedzie teraz rozbicie przystanków w kierunku poszczególnych dzielnic. Jedne linie zaczną ze Stadionu, inne będą jeździć z Politechniki a jeszcze inne z Centrum. Dodając do tego pojedyncze twory typu 111 141 itd. robi się nam kompletny chaos. Bo jak mają dojechać do domów mieszkańcy dzielnic? Jak będzie jeździć Saska Kępa/Gocław/Ostrobramska?
- z centrum: 117/507 (?), 520, 525
- ze stadionu: 502 514 E1
- z politechniki: 182 188 523
Kompletny chaos i rozbicie kursów na trzy punkty przesiadkowe.

Dla Gocławia, ZP Saska i Międzynarodowa, dla Ostrobramskiej potrzeba częstej linii do centrum i politechniki, a nie rozbijania pokojów na stadion #-o

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 lut 2015, 11:57

A Politechnika dla 182/188/523 nie umarła śmiercią naturalną?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Gdynianin
Posty: 653
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 27 lut 2015, 12:05

pawcio pisze:A Politechnika dla 182/188/523 nie umarła śmiercią naturalną?
Wbrew pozorom na prawdę dużo ludzi wybiera te linie. Popołudniowe 182 przekracza Wisłę prawie tak pełne co linie z Centrum nawet pomimo korka na Wisłostradzie (ale przez niego wolę wybierać 151/520/525/507 z centrum)

A co dopiero o poranku. Przyznam że rano (w godzinach 8-11) wolę pojechać 182/523 do Politechniki i wydaje się że 182 jeździ pełniejsze niż dawniej. Aha, dodam jeszcze że w kursach 182 w kierunku Ochoty w których jechałem większość ludzi kończyła podróż przy Marszałkowskiej i Politechnice.

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 27 lut 2015, 12:19

sorry ale Ostrobramska jest ulica przelotowa dla dzielnic polozonych dalej i nie rozumiem tego Waszego rozbijania na zaplowiecze i przedplowiecze. Dlaczego jedni maja miec linie bezsporednie a drudzy przesiadkowe? Jakkolwiek zrozumiem jeszcze to w przrypadku lini typu 502 czy 514 to proba zamachu na 520 czy 525 z waszej strony jest czystym nonsensem, bo obie maja dobra czestotliwosc i zapelnienie na calym odcinku ( 525 juz na Miedzylesiu w strone centrum jest pelen).

Gdynianin
Posty: 653
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 27 lut 2015, 12:23

520 akurat powinna zostać i traktować ją trzeba jak "przedpłowiecze". Co do 525... no w sytuacji jadą nam zaoferuje miasto będzie ona tak pełna że dla Ostrobramskiej i TŁ nie będzie nic warta bo i tak mało kto wejdzie do autobusu. Nie wierzę w to że ludzie chętnie wybiorą 502 i 514 do metra stadion...

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 27 lut 2015, 12:27

Powini zbudowac w tym roku jednak wezel Plowiecka. ( wiem nierealne)

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 27 lut 2015, 13:28

Ja zauważyłem, że 523 się bardzo wyludnia przy Politechnice. Jeżdżę co jakiś czas do Pl. Na Rozdrożu i od metra są miejsca siedzące.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 27 lut 2015, 13:52

reserved pisze:Ja zauważyłem, że 523 się bardzo wyludnia przy Politechnice. Jeżdżę co jakiś czas do Pl. Na Rozdrożu i od metra są miejsca siedzące.
Ameryki nie odkryłeś.

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 27 lut 2015, 13:55

Nawet nie zamierzałem.

kangoo2
Posty: 383
Rejestracja: 13 wrz 2006, 11:53

Post autor: kangoo2 » 27 lut 2015, 13:56

Pożyjemy, zobaczymy z tym 151 do metra. Jeśli się sprawdzi i będzie buspas do samego metra, jak również samo metro będzie na drugiej stacji zdolne do przyjęcia na swój pokład całego Gocławia oraz części Grochowa, to OK. A jeżeli nie, to znowu 135 i 311 do tramwaju staną się niezabieralne. Pewnie znowu nie starczy na 311 częściej niż co 30 min... Oby tylko 77 zostało w niezmienionej dobrej częstotliwości.
Obawiam się o 525 i 520 - mam poważne wątpliwości, czy te 2 linie przetrzymają wzmożony szturm w w kierunku co centrum, tym bardziej że znikną z centrum 502 i 514... 182 i 523 tylko co 10 minut? Swoją drogą ciekawe, że skracają 143, a 521 nadal na Szczęśliwice jest pchany w korki!!!
Rozumiem, że E-1 powstanie kosztem 507, więc tutaj powinno być OK...

Łukasz
Posty: 10711
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 lut 2015, 14:02

521 wspomaga dziewiątkę, ale mógłby do Centrum tylko.
ŁK

Zablokowany