Ty w końcu piszesz o Kocjana, czy o S-8? Bo trochę niejasno.Colony pisze:Ale nie wiedziałem, że tylko przy Lazurowej.
Bemowo-Wola-Bielany, czyli od 155 przez 122 po 180
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36684
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Czy wożenie ludzi z OS.GÓRCZEWSKA do metra na Żoliborzu (jak rozumiem - aby docelowo dowieźć ich do centrum lub na Mokotów) nie byłoby zanadto absurdalne (pomijając potencjalną ilość wolnych miejsc w metrze)?jasiu pisze:Aczkolwiek może i jest potencjał dla wahadła w rodzaju Górczewska - M. Marymont.
Gdyby dało się w 25 min dojechać z Jelonek przez np. Ożarów na patelnie to byłoby to połączenie sensowneperson pisze:Czy wożenie ludzi z OS.GÓRCZEWSKA do metra na Żoliborzu (jak rozumiem - aby docelowo dowieźć ich do centrum lub na Mokotów) nie byłoby zanadto absurdalne (pomijając potencjalną ilość wolnych miejsc w metrze)?jasiu pisze:Aczkolwiek może i jest potencjał dla wahadła w rodzaju Górczewska - M. Marymont.
Byłoby. Chodziło mi raczej o przesiadki na Bródno i Białołękę.person pisze:Czy wożenie ludzi z OS.GÓRCZEWSKA do metra na Żoliborzu (jak rozumiem - aby docelowo dowieźć ich do centrum lub na Mokotów) nie byłoby zanadto absurdalne (pomijając potencjalną ilość wolnych miejsc w metrze)?jasiu pisze:Aczkolwiek może i jest potencjał dla wahadła w rodzaju Górczewska - M. Marymont.
Wydłużyć E-8 na OsGByłoby. Chodziło mi raczej o przesiadki na Bródno i Białołękę.
![Razz ;p](./images/smilies/tongue.gif)
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Ad 410 i Grotach - pamiętajcie, że zabranie jej wiązałoby się z koniecznością podbicia 122 (lub przywrócenia wydłużonego 406) w celu obsługi WAT-u (bo to w sumie to jest główny potok w tej linii). Sporo ludzi jeździ też z Lazurowej i Kocjana (i Gratów) richtung Bemowo, więc zabranie tej relacji, której 20 vel 13 nie zastąpi, nie odbędzie się tak bezboleśnie, jak wróżycie, że 410 out i udajemy, że po sprawie. Oczywiście, że ta linia jako połączenie Grot z Centrum jest mocno kiepawa, długo i na około, ale lokalne dojazdy muszą być. Kopsnie się któryś z was na przystanek Radiowa 04 czy pętle Stare Bejowo między 7 a 9 rano, to zobaczy, o czym mowa.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36684
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Oczywiście.drja pisze:Ad 410 i Grotach - pamiętajcie, że zabranie jej wiązałoby się z koniecznością podbicia 122
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
I dobrze, zwłaszcza, że koordynacji z 523 niedasię zrobić, bo ważniejsza od Radiowej jest Mickiewicza, gdzie autobus autobusem pogania. ![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36684
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Pewna liczba postów została przeniesiona do tematu o sieci linii tramwajowych.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Jeżdżę często linią 197 i wygląda na to, że pracuje bardzo ładnie - odcinkowo, ale na większości odcinków ma ładne zapełnienie.
I przyszedł mi do głowy taki układ dla Redutowej:
197 - GWIAŹDZISTA - ... al. Zjednoczenia - Jarzębskiego - Kochanowskiego - Rudnickiego - ... - Połczyńska - KAROLIN (10/15/15 - lub częściej)
129 - skrócone z Ursusa do Cm. Wolskiego
155 - out z redutowej - tylko nie wiem gdzie zakrańcować. Może po zamknięciu świętokrzyskiej to jest kandydat do likwidacji w tym rejonie ?
159 - od Ronda na ZNANĄ
Uzasadnienie:
Ze 197 robimy szkieletową linię północ - południe. Wozy niskopojemne, ale często - minimum co 10 minut w szczycie. Duży odcinek Obrońców Tobruku jest obsługiwany tylko przez tą linię, więc powinna być częsta.
Mieszkańcom Obrońców Tobruku opłaca się nią jeździć do metra - więc jakby mieli jeszcze do wyboru tramwaje (a obecnie nie mają) - przesiadka przy Piaskach, toby jeszcze zyskała. Na Redutowej i Ciołka to będzie główna linia - pozostanie mniej autobusów, ale powinny być regularniejsze. Przedłużenie do Karolina pozwoli na wygodne przesiadki przy Ciepłowni Wola z 7xx, 194 i 129.
Na Znaną drugi autobus - do tramwajów. Docelowo na pętli miejsce po 422...
I przyszedł mi do głowy taki układ dla Redutowej:
197 - GWIAŹDZISTA - ... al. Zjednoczenia - Jarzębskiego - Kochanowskiego - Rudnickiego - ... - Połczyńska - KAROLIN (10/15/15 - lub częściej)
129 - skrócone z Ursusa do Cm. Wolskiego
155 - out z redutowej - tylko nie wiem gdzie zakrańcować. Może po zamknięciu świętokrzyskiej to jest kandydat do likwidacji w tym rejonie ?
159 - od Ronda na ZNANĄ
Uzasadnienie:
Ze 197 robimy szkieletową linię północ - południe. Wozy niskopojemne, ale często - minimum co 10 minut w szczycie. Duży odcinek Obrońców Tobruku jest obsługiwany tylko przez tą linię, więc powinna być częsta.
Mieszkańcom Obrońców Tobruku opłaca się nią jeździć do metra - więc jakby mieli jeszcze do wyboru tramwaje (a obecnie nie mają) - przesiadka przy Piaskach, toby jeszcze zyskała. Na Redutowej i Ciołka to będzie główna linia - pozostanie mniej autobusów, ale powinny być regularniejsze. Przedłużenie do Karolina pozwoli na wygodne przesiadki przy Ciepłowni Wola z 7xx, 194 i 129.
Na Znaną drugi autobus - do tramwajów. Docelowo na pętli miejsce po 422...
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36684
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Wszystko dobrze, zresztą te rzeczy już tu były pisane. Jedno, co tu nie gra, to ten Karolin - zastępowanie tam 155 w ogóle nie jest potrzebne, a za to przy takiej częstotliwości zeżarłoby niepotrzebnie dużo brygad.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Aktualnie przesiadka w tych relacjach oznacza konieczność zajechania na pętle pierwszego autobusu i wyjechanie z niej drugiego.
W mojej wersji byłoby to na jednej platformie (Fort Wola w stronę zachodnią, Ciepłownia w stronę wschodnią), więc parę minut byłoby do przodu.
No ale z korkami przy Ciepłowni to racja - też wcześniej widziałem w nich główny problem mojego pomysłu....
W mojej wersji byłoby to na jednej platformie (Fort Wola w stronę zachodnią, Ciepłownia w stronę wschodnią), więc parę minut byłoby do przodu.
No ale z korkami przy Ciepłowni to racja - też wcześniej widziałem w nich główny problem mojego pomysłu....