Strona 36 z 39

: 10 gru 2010, 10:45
autor: Bastian
Colony pisze:Ale nie wiedziałem, że tylko przy Lazurowej.
Ty w końcu piszesz o Kocjana, czy o S-8? Bo trochę niejasno.

: 10 gru 2010, 12:17
autor: Colony
Przepraszam za chaos. I o jednym i o drugim.

Przystanek tramwajowy przy Kocjana istnieje. Natomiast żałuję, że nie istnieją przystanki na S-8 poza Lazurową.

: 10 gru 2010, 13:18
autor: person
jasiu pisze:Aczkolwiek może i jest potencjał dla wahadła w rodzaju Górczewska - M. Marymont.
Czy wożenie ludzi z OS.GÓRCZEWSKA do metra na Żoliborzu (jak rozumiem - aby docelowo dowieźć ich do centrum lub na Mokotów) nie byłoby zanadto absurdalne (pomijając potencjalną ilość wolnych miejsc w metrze)?

: 10 gru 2010, 13:25
autor: wojtor
person pisze:
jasiu pisze:Aczkolwiek może i jest potencjał dla wahadła w rodzaju Górczewska - M. Marymont.
Czy wożenie ludzi z OS.GÓRCZEWSKA do metra na Żoliborzu (jak rozumiem - aby docelowo dowieźć ich do centrum lub na Mokotów) nie byłoby zanadto absurdalne (pomijając potencjalną ilość wolnych miejsc w metrze)?
Gdyby dało się w 25 min dojechać z Jelonek przez np. Ożarów na patelnie to byłoby to połączenie sensowne

: 10 gru 2010, 13:47
autor: jasiu
person pisze:
jasiu pisze:Aczkolwiek może i jest potencjał dla wahadła w rodzaju Górczewska - M. Marymont.
Czy wożenie ludzi z OS.GÓRCZEWSKA do metra na Żoliborzu (jak rozumiem - aby docelowo dowieźć ich do centrum lub na Mokotów) nie byłoby zanadto absurdalne (pomijając potencjalną ilość wolnych miejsc w metrze)?
Byłoby. Chodziło mi raczej o przesiadki na Bródno i Białołękę.

: 10 gru 2010, 13:54
autor: drja
Byłoby. Chodziło mi raczej o przesiadki na Bródno i Białołękę.
Wydłużyć E-8 na OsG ;p No co? :>
Ad 410 i Grotach - pamiętajcie, że zabranie jej wiązałoby się z koniecznością podbicia 122 (lub przywrócenia wydłużonego 406) w celu obsługi WAT-u (bo to w sumie to jest główny potok w tej linii). Sporo ludzi jeździ też z Lazurowej i Kocjana (i Gratów) richtung Bemowo, więc zabranie tej relacji, której 20 vel 13 nie zastąpi, nie odbędzie się tak bezboleśnie, jak wróżycie, że 410 out i udajemy, że po sprawie. Oczywiście, że ta linia jako połączenie Grot z Centrum jest mocno kiepawa, długo i na około, ale lokalne dojazdy muszą być. Kopsnie się któryś z was na przystanek Radiowa 04 czy pętle Stare Bejowo między 7 a 9 rano, to zobaczy, o czym mowa.

: 10 gru 2010, 14:10
autor: person
wojtor pisze:Gdyby dało się w 25 min dojechać z Jelonek przez np. Ożarów na patelnie to byłoby to połączenie sensowne
Na Marymoncie niczego nowego (obecnie) nie zakrańcujesz. Nie bardzo też wiem jaką trasą taka linia miałaby wracać na Bemowo (przez Popiełuszki-Krasińskiego-Broniewskiego? :P)

: 10 gru 2010, 14:50
autor: jasiu
faktycznie ;)

: 10 gru 2010, 17:51
autor: Bastian
drja pisze:Ad 410 i Grotach - pamiętajcie, że zabranie jej wiązałoby się z koniecznością podbicia 122
Oczywiście.

: 10 gru 2010, 17:55
autor: Glonojad
I dobrze, zwłaszcza, że koordynacji z 523 niedasię zrobić, bo ważniejsza od Radiowej jest Mickiewicza, gdzie autobus autobusem pogania. #-o

: 13 gru 2010, 10:06
autor: Bastian
Pewna liczba postów została przeniesiona do tematu o sieci linii tramwajowych.

: 13 gru 2010, 18:49
autor: marts
Jeżdżę często linią 197 i wygląda na to, że pracuje bardzo ładnie - odcinkowo, ale na większości odcinków ma ładne zapełnienie.

I przyszedł mi do głowy taki układ dla Redutowej:

197 - GWIAŹDZISTA - ... al. Zjednoczenia - Jarzębskiego - Kochanowskiego - Rudnickiego - ... - Połczyńska - KAROLIN (10/15/15 - lub częściej)
129 - skrócone z Ursusa do Cm. Wolskiego
155 - out z redutowej - tylko nie wiem gdzie zakrańcować. Może po zamknięciu świętokrzyskiej to jest kandydat do likwidacji w tym rejonie ?
159 - od Ronda na ZNANĄ

Uzasadnienie:
Ze 197 robimy szkieletową linię północ - południe. Wozy niskopojemne, ale często - minimum co 10 minut w szczycie. Duży odcinek Obrońców Tobruku jest obsługiwany tylko przez tą linię, więc powinna być częsta.
Mieszkańcom Obrońców Tobruku opłaca się nią jeździć do metra - więc jakby mieli jeszcze do wyboru tramwaje (a obecnie nie mają) - przesiadka przy Piaskach, toby jeszcze zyskała. Na Redutowej i Ciołka to będzie główna linia - pozostanie mniej autobusów, ale powinny być regularniejsze. Przedłużenie do Karolina pozwoli na wygodne przesiadki przy Ciepłowni Wola z 7xx, 194 i 129.
Na Znaną drugi autobus - do tramwajów. Docelowo na pętli miejsce po 422...

: 13 gru 2010, 19:53
autor: Bastian
Wszystko dobrze, zresztą te rzeczy już tu były pisane. Jedno, co tu nie gra, to ten Karolin - zastępowanie tam 155 w ogóle nie jest potrzebne, a za to przy takiej częstotliwości zeżarłoby niepotrzebnie dużo brygad.

: 13 gru 2010, 20:07
autor: Solaris U10
marts pisze:Przedłużenie do Karolina pozwoli na wygodne przesiadki przy Ciepłowni Wola z 7xx, 194 i 129.
Na cm. Wolskim przesiadka jest przecież wygodniejsza niż na Ciepłowni (w stronę Włoch przynajmniej), a i nie ma co kolejnej linii pchać w korki przy Ciepłowni.

: 13 gru 2010, 20:51
autor: marts
Aktualnie przesiadka w tych relacjach oznacza konieczność zajechania na pętle pierwszego autobusu i wyjechanie z niej drugiego.
W mojej wersji byłoby to na jednej platformie (Fort Wola w stronę zachodnią, Ciepłownia w stronę wschodnią), więc parę minut byłoby do przodu.

No ale z korkami przy Ciepłowni to racja - też wcześniej widziałem w nich główny problem mojego pomysłu....