Zawsze był. Od pewnego czasu tylko nie wycieka.kocur pisze:Kiedyś MaxA nie był informacją niejawną.
ObsĹuga linii przez poszczegĂłlne zajezdnie
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Trochę spóźniony dziękuję za info.pawcio pisze:504 R-7:
1,08 w DP
6 w DS
Popytam się jeszcze o raz-dwa-trzy. Czy to możliwe, bym widział w DP nówkę na 18xx ze Stalowej? Wydawało mi się, że ostatnimi czasy ta linia była na przeguby, może jakaś wtyczka
Aktualne maximum by się przydało, święta prawda!
Obecnie Stalowa na 123 wysyła tylko 2 nispodłogowe solówki na całki w DP.alojzy pisze:Popytam się jeszcze o raz-dwa-trzy. Czy to możliwe, bym widział w DP nówkę na 18xx ze Stalowej? Wydawało mi się, że ostatnimi czasy ta linia była na przeguby, może jakaś wtyczka
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No to muszę sobie przestawić w głowie. Dzięki!pawcio pisze:Obecnie Stalowa na 123 wysyła tylko 2 nispodłogowe solówki na całki w DP.alojzy pisze:Popytam się jeszcze o raz-dwa-trzy. Czy to możliwe, bym widział w DP nówkę na 18xx ze Stalowej? Wydawało mi się, że ostatnimi czasy ta linia była na przeguby, może jakaś wtyczka
- Drivter1234
- Posty: 513
- Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
- Lokalizacja: Wawa Bielany
Ja tam myślę żeby 121 było mieszaną linią ( Redutowa + Stalowa ) a nie jak jest do tej pory, czyli tylko stalowa, na 155 też by się przydała Redutowa, bo wkońcu przejeźdza pod samym zakładem więc zjazdy z karolina tak jak było były całkiem ok. bo brak pustych km
[ Dodano: Wto 28 Paź, 2008 18:37 ]
ad. 121 wiem że kiedyś to miała Redutowa, szkoda że zabrali
[ Dodano: Wto 28 Paź, 2008 18:37 ]
ad. 121 wiem że kiedyś to miała Redutowa, szkoda że zabrali
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Czy w sytuacjach podbramkowych, jaką jest niewatpliwie najbliższa sobota i niedziela, warunki przetargowe dla ajentów są nieugięte?
Akurat w sytuacji ITSu, wszystkie zmiany mieszcza sie w warunkach przetargowych, ale czy była by mozliwość ominąć przetarg?
Z wiekszych zmian wartych wspomnienia mamy: 114,509,167 solo, 170 przeguby
Akurat w sytuacji ITSu, wszystkie zmiany mieszcza sie w warunkach przetargowych, ale czy była by mozliwość ominąć przetarg?
Z wiekszych zmian wartych wspomnienia mamy: 114,509,167 solo, 170 przeguby
-
- Posty: 5092
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Szkoda że solówka na 147 z ITS, bo resztę z Ostrej to będą przeguby na WŚ.jacek pisze:Czy w sytuacjach podbramkowych, jaką jest niewatpliwie najbliższa sobota i niedziela, warunki przetargowe dla ajentów są nieugięte?
Akurat w sytuacji ITSu, wszystkie zmiany mieszcza sie w warunkach przetargowych, ale czy była by mozliwość ominąć przetarg?
Z wiekszych zmian wartych wspomnienia mamy: 114,509,167 solo, 170 przeguby
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Byłby to chyba pierwszy przegubowy MAN z ITSu na nocyjacek pisze:Zasadniczo pewnie tak bedzie, bo to przekładanka z nocnikami, ale dla pewności jutro zapytam, jak planuja to rozwiazać, a "nóz- widelec", bedzie niezłe dziwadloKrzysiek_S pisze:Szkoda że solówka na 147 z ITS, bo resztę z Ostrej to będą przeguby na WŚ.
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa