Już lubię tego szofera - trudno, by komunikat brzmiał "KLIMATYZACJA USZKODZONA - DZIAŁA!!!"henio_wpz pisze:[foto]
![:D](./images/smilies/mg.gif)
A po fotce wnoszę, że kierowca nie znał wiedzy tajemnej o zasłanianiu panela LCD, bo tradycyjna decha tkwi za szybąhenio_wpz pisze:[foto]
A558 na 144 też klimatyzował choć słabo. Było czuć tylko przy oknie. Natomiast ITS na 801 chłodzi pięknie, aż się nie chce wysiadać. Natomiast co jadę SU18 z Ostrobramskiej to niby klima chodzi, jest średnio chłodno ale w autobusach czuć jakiś dziwny zapach. Czuć jakby starymi grzybamichester pisze:Święto lasu, jechałem dzisiaj grodziskiem z włączoną klimą. I to na 192. Wóz OIDP 524 (z wrażenia nie zakonotowałem). Szkoda, że nie używano w nim zimnego guzika, tylko driver wietrzył wnętrze co przystanek, ale zawsze to jakaś jaskółka.
Szkoda, że na 116 tak pięknie nie jest, ale ja się przytulam do okna i jakoś można przeżyć. Do tego dziś był na jednej z brygad jakiś "zmęczony" kierowca, bo ziewał, niekiedy pocierał oczy i nie reagował na przystanki na żądanie. To znaczy reagował za późno. Na szczęście jechał powoli. Najwyraźniej nikt tej linii nie chce, bo długa i za duże korki. Pamiętam jak się kierowcy bronili swego czasu przed 195, najlepiej pasowało im 508. Ale to takie OT, które lepiej skończyć.Bernard pisze:Natomiast ITS na 801 chłodzi pięknie, aż się nie chce wysiadać.
Ten wagon to ogólnie jakiś remont w wersji pro. Same nowe laminaty zamiast dykt, nowe listwy je maskujące, nowa farba wszędzie, aż dziwne, że to dzieło T-3.Glonojad pisze:A propos braku klimy - wagon 2044 po remoncie wyjechał z okienkami odsuwanymi zamiast uchylnych.