Aktualny spis taboru autobusowego

Moderatorzy: JacekM, Dantte

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 03 lip 2012, 22:59

Kasacja? :D

BTW, kiedy przyjdą te Solbusy?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2061
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 03 lip 2012, 23:11

bartoni722 pisze:Kasacja? :D
W takim razie niech już będzie ten 1299 :razz:

2952
Posty: 224
Rejestracja: 13 sty 2006, 13:01
Lokalizacja: Z przed komputera.

Post autor: 2952 » 03 lip 2012, 23:16

SG pisze:
Flash8222 pisze:No proszę nikt nie zauważył, że 1205 zmienił numerek na 1299, a mogli go już skasować :D
Nie każdy tak się tym podnieca jak Ty.
Jego poziom ekstazy nie dorównuje ludziom, którzy widząc lub robiąc fotkę trzepią galaretę na widok 120... tfuuu... 1299.
Ikarus 280.37A #5411 - Najlepszy Ikarus na świecie :)

Awatar użytkownika
Professor
Posty: 681
Rejestracja: 05 lut 2011, 19:30
Lokalizacja: Kobiałka/Witolin

Post autor: Professor » 03 lip 2012, 23:18

2952 pisze:
SG pisze: Nie każdy tak się tym podnieca jak Ty.
Jego poziom ekstazy nie dorównuje ludziom, którzy widząc lub robiąc fotkę trzepią galaretę na widok 120... tfuuu... 1299.
dobrze to ująłeś
:smile:

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 lip 2012, 5:43

konri pisze:
ashir pisze:Widzę, że wygrała opcja numer 2.
A jakie były inne opcje :?:
Np. 1249.

Maybach
Posty: 1551
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:51
Lokalizacja: Praga

Post autor: Maybach » 04 lip 2012, 11:42

2952 pisze:
SG pisze: Nie każdy tak się tym podnieca jak Ty.
Jego poziom ekstazy nie dorównuje ludziom, którzy widząc lub robiąc fotkę trzepią galaretę na widok 120... tfuuu... 1299.
Ale wy macie kompleksy :D Jak ktoś chce sobie latać za 1299, 2306 czy innym 2495 to jego indywidualna sprawa co robi w wolnym czasie prawda? Też lubię czasem zapolować na ciekawy skład 105tek lub wóz na ciekawej linii i nie uważam że "trzepię galaretę", lol ;) Róbcie foty i nie zwracajcie uwagi na gamoni, za kilka lat przynajmniej będziemy mieli bogate archiwum!
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 04 lip 2012, 18:35

Na stanie pozostało już tylko 28 solówek i 78 przegubów.

Rozdysponowanie resztek po wakacjach za dużo nie będzie miało zatrudnienia ( przeprowadzono audyty na zajezdniach i sporo taboru niskopodłogowego stoi w ciągu dnia na zakładach a w zamian wyjeżdżają Ikarusy, po wakacjach ma to się zmienić):

Woronicza:
260 - 6308, 6309, 6330, 6340, 6345, 6370, 6373, 6381, 6382, 6470, 6473, 6474
280 - 5254, 5304, 5316, 5318, 5519, 5538, 5539, 5545, 5548, 5575, 5590, 5591, 5595, 5690, 5706, 5710, 5711, 5713, 5714, 5715, 5716, 5722, 5742, 5746, 5749, 5759, 5761, 5764, 5766, 5767, 5772, 5773, 5774, 5775, 5778, 5791, 5792, 5793, 5794, 5798

Ostrobramska:
80 - 5202 ( po wakacjach szafot albo R4 )

Kleszczowa:
280 - 5708, 5712 ( po wakacjach szafot )

Stalowa:
260 - 1299, 6300, 6306, 6307, 6331, 6332, 6347, 6402, 6404, 6405, 6407, 6410, 6412, 6471, 6472
280 - 5330, 5331, 5334, 5410, 5411, 5437, 5438, 5439, 5481, 5509, 5511, 5532, 5536, 5546, 5564, 5567, 5580, 5592, 5633, 5701, 5702, 5704, 5735, 5737, 5738, 5739, 5740, 5741, 5762, 5769, 5781, 5783, 5789, 5797, 5799

Za wiele tego nie pozostało. Z ciekawostek dodam że najbliższe dostawy na pewno wyeliminują wszystkie Ikarusy, część Neoplanów i Jelczy.
Po audycie wynikło iż ponad stan mają zakłady:
Redutowa : rezerwa 36 sztuk ( ocena dobra )
Woronicza : rezerwa 44 sztuki ( ocena średnia ) do utylizacji 9 wozów dlatego poleciały 2306, 5522, 6380, 5662
Ostrobramska : rezerwa 43 sztuki ( ocena dobra )
Kleszczowa : rezerwa 52 sztuki ( ocena średnia ) do utylizacji 16 wozów dlatego polecą ostatnie Ikarusy jak i już szykowane Neoplany
Stalowa : rezerwa 52 sztuki ( ocena dobra ) zaś zalecono pozbycie się około 10 wozów stąd trwa typowanie kolejnych ofiar jak na razie 5431 i 5732.

Porównywano wykorzystanie taboru niskopodłogowego do ilości posiadanego na danym zakładzie jak i jego wykorzystania w codziennym zabezpieczaniu zadań i takie jeszcze ciekawe dane-
Redutowa - 201/165/36
Woronicza - 269/225/44
Ostrobramska - 288/245/43
Kleszczowa - 272/220/52
Stalowa - 307/255/52
Razem - 1337/1110/227

227 w rezerwie to trochę za dużo.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 04 lip 2012, 19:50

beni pisze:sporo taboru niskopodłogowego stoi w ciągu dnia na zakładach a w zamian wyjeżdżają Ikarusy
To jest skandal.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 lip 2012, 19:55

MichalJ pisze:
beni pisze:sporo taboru niskopodłogowego stoi w ciągu dnia na zakładach a w zamian wyjeżdżają Ikarusy
To jest skandal.
Chyba żartujesz? Lepiej wysłać piekarnik (Mana NG 313 - serii 33xx) z wąskimi, uchylnymi okienkami niż Ikarusa z dużymi, przesuwnymi oknami? 8-(

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 04 lip 2012, 19:56

ashir pisze:
MichalJ pisze:To jest skandal.
Chyba żartujesz? Lepiej wysłać piekarnik (Mana NG 313 - serii 33xx) z wąskimi, uchylnymi okienkami niż Ikarusa z dużymi, przesuwnymi oknami? 8-(
Powiedz to niepełnosprawnym (-X
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 lip 2012, 20:00

Mogę powiedzieć, było wiele razy wałkowane, że niepełnosprawny może zaczekać te 5-10 minut (czasem więcej) na następny pojazd niskopodłogowy. Rozumiem ten problem w pełni, ale nie do wszystkich budynków instytucji publicznych niepełnosprwny ma dostęp i jakoś z tym żyje.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 04 lip 2012, 20:04

ashir pisze:nie do wszystkich budynków instytucji publicznych niepełnosprwny ma dostęp i jakoś z tym żyje.
To, że w niektórych budynkach zajmowanych przez instytucje publiczne jest źle to nie jest argument za tym, żeby nie wykorzystywać taboru niskopodłogowego w takim stopniu, w jakim byłoby można go wykorzystywać. Jeśli gdzieś coś jest nie tak, jak powinno, to znaczy, że w komunikacji też może? Oczywiste jest, że powinno wyjeżdżać tyle niskaczy, ile jest w stanie wyjechać, a dopiero potem powinno się puszczać wysokopodłogowe klamoty.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 lip 2012, 20:15

Gdyby za te Ikarusy wyjeżdżały 34xx to zrozumiałbym, ale jak wyjeżdżają 33xx to już wolę, żeby stały na zajezdni. Bardziej chyba się liczą korzyści dla grupy niż dla jednego pasażera? Jeszcze powiedzcie, żeby zamiast krótkich Ikarusów ze Stalowej, żeby wypychać stare gnioty? Obawiam się, że nawet jeśli się zdarzy tak, że będzie już jeździł tylko 5254 i 6330 to i tak będzie oburzenie, że jak to, wstyd pokazywać turystom, nadzedł już czas, aby trafiły do KMKMu, utrudniają życie niepełnosprawnym i matką z dziećmi czy osobom starszym, a w ogóle to złomy i najlepiej, żeby trafiły do huty. Nie liczy się dla was ilostan tych pojazdów i jaki procentowy udział stanowią wobec wszystkich pojazdów MZA?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 04 lip 2012, 20:27

To, że ty wolisz nie oznacza, że jest to obiektywnie słuszne. Jeśli zostaną te dwa, przeznaczone na historyczne, to problemu nie będzie. Problemem jest to, że niskacze stoją w zajezdniach, a wysokie jeżdżą po mieście. Bo tak być nie powinno. Właśnie, jaki jest odsetek wysokich podłóg w MZA, a jaki jest odsetek wysokich brygad w planie MZA? Bo przypuszczam, że jest dość istotna różnica.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 lip 2012, 20:32

Tak, ja wolę Ikarusy, a nie Many, bo są przewiewne i nie panują w nich tropiki. Zapewniam cię, że inni pasażerowie też, co jak co, ale jedną z poważnych zalet Ikarusów jest jego przewiewność i zwykli ludzie to już dawno dostrzegli i sobie chwalą. W tym przypadku to jeszcze dobrze, bo Many mają klimatyzacje dla kierowcy, a w takim gniocie gotują się i pasażerowie i kierowca. Część danych masz na górze, a resztę za chwilę policzę.

ODPOWIEDZ