Strona 36 z 61

: 03 lip 2012, 22:59
autor: bartoni722
Kasacja? :D

BTW, kiedy przyjdą te Solbusy?

: 03 lip 2012, 23:11
autor: konri
bartoni722 pisze:Kasacja? :D
W takim razie niech już będzie ten 1299 :razz:

: 03 lip 2012, 23:16
autor: 2952
SG pisze:
Flash8222 pisze:No proszę nikt nie zauważył, że 1205 zmienił numerek na 1299, a mogli go już skasować :D
Nie każdy tak się tym podnieca jak Ty.
Jego poziom ekstazy nie dorównuje ludziom, którzy widząc lub robiąc fotkę trzepią galaretę na widok 120... tfuuu... 1299.

: 03 lip 2012, 23:18
autor: Professor
2952 pisze:
SG pisze: Nie każdy tak się tym podnieca jak Ty.
Jego poziom ekstazy nie dorównuje ludziom, którzy widząc lub robiąc fotkę trzepią galaretę na widok 120... tfuuu... 1299.
dobrze to ująłeś
:smile:

: 04 lip 2012, 5:43
autor: ashir
konri pisze:
ashir pisze:Widzę, że wygrała opcja numer 2.
A jakie były inne opcje :?:
Np. 1249.

: 04 lip 2012, 11:42
autor: Maybach
2952 pisze:
SG pisze: Nie każdy tak się tym podnieca jak Ty.
Jego poziom ekstazy nie dorównuje ludziom, którzy widząc lub robiąc fotkę trzepią galaretę na widok 120... tfuuu... 1299.
Ale wy macie kompleksy :D Jak ktoś chce sobie latać za 1299, 2306 czy innym 2495 to jego indywidualna sprawa co robi w wolnym czasie prawda? Też lubię czasem zapolować na ciekawy skład 105tek lub wóz na ciekawej linii i nie uważam że "trzepię galaretę", lol ;) Róbcie foty i nie zwracajcie uwagi na gamoni, za kilka lat przynajmniej będziemy mieli bogate archiwum!

: 04 lip 2012, 18:35
autor: beni
Na stanie pozostało już tylko 28 solówek i 78 przegubów.

Rozdysponowanie resztek po wakacjach za dużo nie będzie miało zatrudnienia ( przeprowadzono audyty na zajezdniach i sporo taboru niskopodłogowego stoi w ciągu dnia na zakładach a w zamian wyjeżdżają Ikarusy, po wakacjach ma to się zmienić):

Woronicza:
260 - 6308, 6309, 6330, 6340, 6345, 6370, 6373, 6381, 6382, 6470, 6473, 6474
280 - 5254, 5304, 5316, 5318, 5519, 5538, 5539, 5545, 5548, 5575, 5590, 5591, 5595, 5690, 5706, 5710, 5711, 5713, 5714, 5715, 5716, 5722, 5742, 5746, 5749, 5759, 5761, 5764, 5766, 5767, 5772, 5773, 5774, 5775, 5778, 5791, 5792, 5793, 5794, 5798

Ostrobramska:
80 - 5202 ( po wakacjach szafot albo R4 )

Kleszczowa:
280 - 5708, 5712 ( po wakacjach szafot )

Stalowa:
260 - 1299, 6300, 6306, 6307, 6331, 6332, 6347, 6402, 6404, 6405, 6407, 6410, 6412, 6471, 6472
280 - 5330, 5331, 5334, 5410, 5411, 5437, 5438, 5439, 5481, 5509, 5511, 5532, 5536, 5546, 5564, 5567, 5580, 5592, 5633, 5701, 5702, 5704, 5735, 5737, 5738, 5739, 5740, 5741, 5762, 5769, 5781, 5783, 5789, 5797, 5799

Za wiele tego nie pozostało. Z ciekawostek dodam że najbliższe dostawy na pewno wyeliminują wszystkie Ikarusy, część Neoplanów i Jelczy.
Po audycie wynikło iż ponad stan mają zakłady:
Redutowa : rezerwa 36 sztuk ( ocena dobra )
Woronicza : rezerwa 44 sztuki ( ocena średnia ) do utylizacji 9 wozów dlatego poleciały 2306, 5522, 6380, 5662
Ostrobramska : rezerwa 43 sztuki ( ocena dobra )
Kleszczowa : rezerwa 52 sztuki ( ocena średnia ) do utylizacji 16 wozów dlatego polecą ostatnie Ikarusy jak i już szykowane Neoplany
Stalowa : rezerwa 52 sztuki ( ocena dobra ) zaś zalecono pozbycie się około 10 wozów stąd trwa typowanie kolejnych ofiar jak na razie 5431 i 5732.

Porównywano wykorzystanie taboru niskopodłogowego do ilości posiadanego na danym zakładzie jak i jego wykorzystania w codziennym zabezpieczaniu zadań i takie jeszcze ciekawe dane-
Redutowa - 201/165/36
Woronicza - 269/225/44
Ostrobramska - 288/245/43
Kleszczowa - 272/220/52
Stalowa - 307/255/52
Razem - 1337/1110/227

227 w rezerwie to trochę za dużo.

: 04 lip 2012, 19:50
autor: MichalJ
beni pisze:sporo taboru niskopodłogowego stoi w ciągu dnia na zakładach a w zamian wyjeżdżają Ikarusy
To jest skandal.

: 04 lip 2012, 19:55
autor: ashir
MichalJ pisze:
beni pisze:sporo taboru niskopodłogowego stoi w ciągu dnia na zakładach a w zamian wyjeżdżają Ikarusy
To jest skandal.
Chyba żartujesz? Lepiej wysłać piekarnik (Mana NG 313 - serii 33xx) z wąskimi, uchylnymi okienkami niż Ikarusa z dużymi, przesuwnymi oknami? 8-(

: 04 lip 2012, 19:56
autor: Maciek
ashir pisze:
MichalJ pisze:To jest skandal.
Chyba żartujesz? Lepiej wysłać piekarnik (Mana NG 313 - serii 33xx) z wąskimi, uchylnymi okienkami niż Ikarusa z dużymi, przesuwnymi oknami? 8-(
Powiedz to niepełnosprawnym (-X

: 04 lip 2012, 20:00
autor: ashir
Mogę powiedzieć, było wiele razy wałkowane, że niepełnosprawny może zaczekać te 5-10 minut (czasem więcej) na następny pojazd niskopodłogowy. Rozumiem ten problem w pełni, ale nie do wszystkich budynków instytucji publicznych niepełnosprwny ma dostęp i jakoś z tym żyje.

: 04 lip 2012, 20:04
autor: Szeregowy_Równoległy
ashir pisze:nie do wszystkich budynków instytucji publicznych niepełnosprwny ma dostęp i jakoś z tym żyje.
To, że w niektórych budynkach zajmowanych przez instytucje publiczne jest źle to nie jest argument za tym, żeby nie wykorzystywać taboru niskopodłogowego w takim stopniu, w jakim byłoby można go wykorzystywać. Jeśli gdzieś coś jest nie tak, jak powinno, to znaczy, że w komunikacji też może? Oczywiste jest, że powinno wyjeżdżać tyle niskaczy, ile jest w stanie wyjechać, a dopiero potem powinno się puszczać wysokopodłogowe klamoty.

: 04 lip 2012, 20:15
autor: ashir
Gdyby za te Ikarusy wyjeżdżały 34xx to zrozumiałbym, ale jak wyjeżdżają 33xx to już wolę, żeby stały na zajezdni. Bardziej chyba się liczą korzyści dla grupy niż dla jednego pasażera? Jeszcze powiedzcie, żeby zamiast krótkich Ikarusów ze Stalowej, żeby wypychać stare gnioty? Obawiam się, że nawet jeśli się zdarzy tak, że będzie już jeździł tylko 5254 i 6330 to i tak będzie oburzenie, że jak to, wstyd pokazywać turystom, nadzedł już czas, aby trafiły do KMKMu, utrudniają życie niepełnosprawnym i matką z dziećmi czy osobom starszym, a w ogóle to złomy i najlepiej, żeby trafiły do huty. Nie liczy się dla was ilostan tych pojazdów i jaki procentowy udział stanowią wobec wszystkich pojazdów MZA?

: 04 lip 2012, 20:27
autor: Szeregowy_Równoległy
To, że ty wolisz nie oznacza, że jest to obiektywnie słuszne. Jeśli zostaną te dwa, przeznaczone na historyczne, to problemu nie będzie. Problemem jest to, że niskacze stoją w zajezdniach, a wysokie jeżdżą po mieście. Bo tak być nie powinno. Właśnie, jaki jest odsetek wysokich podłóg w MZA, a jaki jest odsetek wysokich brygad w planie MZA? Bo przypuszczam, że jest dość istotna różnica.

: 04 lip 2012, 20:32
autor: ashir
Tak, ja wolę Ikarusy, a nie Many, bo są przewiewne i nie panują w nich tropiki. Zapewniam cię, że inni pasażerowie też, co jak co, ale jedną z poważnych zalet Ikarusów jest jego przewiewność i zwykli ludzie to już dawno dostrzegli i sobie chwalą. W tym przypadku to jeszcze dobrze, bo Many mają klimatyzacje dla kierowcy, a w takim gniocie gotują się i pasażerowie i kierowca. Część danych masz na górze, a resztę za chwilę policzę.