: 27 sie 2010, 12:59
A 24 powróci z czestotliowścią? Pewnie nie, bo ósemka ważniejsza...
A dlaczego ma nie wrócić? W końcu 8 jedzie na Górczewską, 13 wraca na Koło i 23 wraca na starą trasę. Więc układ 5/7,5/15 na 24 wróci...piotram pisze:A 24 powróci z czestotliowścią? Pewnie nie, bo ósemka ważniejsza...
507 nie ma nic do tego, zostanie skierowany obustronnie na najblizsza trase objazdową karolkową - grzybowska - towarową i na rondzie daszynskiego wróci na swoja starą trase, rewolucja to bedzie kiedy zamkna swietokrzyska ale to jeszcze nie ten etap.Krzysiek_S pisze:Zmiany na 507 w związku z budową metra?
Rozkład się zmieni 507 zmieni, a jakby wcześniej uruchomiono E-5 to trzeba byłoby zmieniać takowy 2 razy.marko80 pisze:507 nie ma nic do tego, zostanie skierowany obustronnie na najblizsza trase objazdową karolkową - grzybowska - towarową i na rondzie daszynskiego wróci na swoja starą trase, rewolucja to bedzie kiedy zamkna swietokrzyska ale to jeszcze nie ten etap.Krzysiek_S pisze:Zmiany na 507 w związku z budową metra?
507 za długo istnieje? Fakt od 1986 roku juz cos trzeba z tym zrobić. najlepiej skasowac a po co to, to ja sie zastanawiam kiedy sie cos zrobi ze 116 ktora istnieje od 1946 roku. To juz jest stanowczo za długo ale znajac ZTM 100 lecia 116 obchodzic nie bedzie i na pewno przed 2046 ja skasują a moze predzej ZTM zlikwidują do tego czasu pozyjemy zobaczymy.osa pisze:Aż się prosi połączyć 507 z 517 w silną linię Gocław - Niedźwiadek, likwidując ich mniej popularne lub zastępowalne odcinki (Targówek i Wola/Bemowo) i E-5.
Przeciez kiedyś E-5 tak już jeździło...osa pisze:Aż się prosi połączyć 507 z 517 w silną linię Gocław - Niedźwiadek, likwidując ich mniej popularne lub zastępowalne odcinki (Targówek i Wola/Bemowo) i E-5
To nic innego jak rzeźbienie w g.osa pisze:Aż się prosi połączyć 507 z 517 w silną linię Gocław - Niedźwiadek, likwidując ich mniej popularne lub zastępowalne odcinki (Targówek i Wola/Bemowo) i E-5.
Boże ty widzisz i nie grzmiszosa pisze:Aż się prosi połączyć 507 z 517 w silną linię Gocław - Niedźwiadek, likwidując ich mniej popularne lub zastępowalne odcinki (Targówek i Wola/Bemowo) i E-5.
E5 jezdzilo chyba troche inaczej.Przeciez kiedyś E-5 tak już jeździło...
Koledzy już sporo przekazali, dodam tylko, że i bez likwidacji E-5, potok gocławski w 507 jest znacznie większy niż ursuski w 517.osa pisze:Aż się prosi połączyć 507 z 517 w silną linię Gocław - Niedźwiadek, likwidując ich mniej popularne lub zastępowalne odcinki (Targówek i Wola/Bemowo) i E-5.