Strona 36 z 83

: 10 gru 2011, 21:55
autor: Glonojad
świnkami, o ile ich znowu nie będzie się szabrować zamiast naprawić. Bo tak się przypadkiem składa że, ku rozpaczy niektórych, 120Na jeździ i powoli staje się koniem roboczym TW.

: 11 gru 2011, 1:42
autor: MisiekK
Glonojad pisze:120Na jeździ i powoli staje się koniem roboczym TW.
Tak miało być przecież :)

: 30 gru 2011, 10:15
autor: Pagan
O 8:07 widziana ciężarówka w stronę Stalowej z 303 lub 301 na pokładzie.

: 30 gru 2011, 14:11
autor: MisiekK
Pagan pisze:O 8:07 widziana ciężarówka w stronę Stalowej z 303 lub 301 na pokładzie.
#302 jeśli już tak....

: 06 sty 2012, 9:49
autor: Bywalec
Tramwar pisze:W dniu 4 stycznia 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N 672+641
W dniu 5 stycznia 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N 772+773 i 808+816

: 06 sty 2012, 10:04
autor: beni
Źródło :D .

: 06 sty 2012, 10:14
autor: Bywalec
beni pisze:Źródło :D .
A już jest. Tramwar oczywiście

: 17 sty 2012, 23:12
autor: Pingwin
#773 w dniu dzisiejszym rozpoczął swoją ostatnią podróż

: 18 sty 2012, 18:56
autor: TLG
Dziś z rana wywlekli też truchło 590. Cmentarzysko pod płotem od Encyklopedycznej rośnie z dnia na dzień.

: 18 sty 2012, 19:16
autor: Tranzystor
TLG pisze:Dziś z rana wywlekli też truchło 590. Cmentarzysko pod płotem od Encyklopedycznej rośnie z dnia na dzień.
Prawdziwe cmentarzysko jest na Zabranieckiej. :sad:

: 19 sty 2012, 15:43
autor: MisiekK
TLG pisze:Dziś z rana wywlekli też truchło 590.
Sprzątnęli mi sprzed nosa zapasowy odłącznik nożowy...

: 24 sty 2012, 15:51
autor: beni
W zamian za 3203 przeniesiono skład 105Na z R2 na R4 a tam wycięto skład 13N i 1132.

: 25 sty 2012, 13:37
autor: MisiekK
beni pisze:wycięto skład 13N
#794+#650"
beni pisze:1132
To z innej okazji, a nie z powodu dostarczenia kolejnego 120Na.

: 27 sty 2012, 9:18
autor: beni
Wpisano na stan 3204 i 3205 zaś na R4 skreślono kolejny skład 13N.

: 27 sty 2012, 11:24
autor: MisiekK
beni pisze:na R4 skreślono kolejny skład 13N.
#424+#727. Za kilka dni ze stanu zejdzie skład #526+#647 (chyba, że inny się spektakularnie rozwali jak #808+#816)

Po #584 zgłosił się nowy nabywca (złomiarz). Chciał go nawet ciąć na miejscu, ale pod drutem trakcyjnym mu nie pozwolono.