A ja myślę, że stosowanie się do znaków poziomych dla kierowców autobusów nie może być jedynym wyznacznikiem ich sposobu jazdy. Weźmy np. przystanek Łazienki Królewskie w kierunku Spacerowej. Przecież tam trzeba ignorować je. Takich miejsc jest wiele.levar pisze:Dokładnie tak jest. Zanalizowałem to jadąc 517 do Ursusa i zastanawiając się, czemu kierowca nie jedzie górą, jak na dole nie ma przystanku. Odpowiedź: bo musiałby przeciąć linię ciągłą albo zatrzymać się na przystanku na tyle wcześniej, żeby zdążyć wymanewrować na przerywanej.Jamnik pisze:Masz na myśli wjazd w stronę Ursusa? Wydaje mi się, że nie bardzo da się tam wjechać autobusem, nie przecinając linii ciągłej (po ruszeniu z przystanku Berestecka).
PochwaĹy i Nagany - 2009
Moderator: vernalisadonis
Dziś rano z Gocławia w kierunku Centrum, wóz 8401
09/507: już na Bora -2 a na Rondzie Waszyngtona wyprzedził go E-5, jadący wg rozkładu 4 minuty po nim. Ta koordynacja na Gocławiu to fikcja: 507 się spóźnia a E-5 jedzie przed czasem, tworzą się tandemy a później 8-10 minut przerwy. Po południu analogiczna sytuacja z Centrum: opóźnione i nabite 507 jedzie chwilę przed luźnym E-5 po czym następuje 12 minutowa dziura. Byłbym za tym, żeby podbić częstotliwość E-5 kosztem 507, wtedy byłaby chociaż jedna częsta i szybka linia na Gocław.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
To chyba nie ten tematLipa pisze:Dziś rano z Gocławia w kierunku Centrum, wóz 840109/507: już na Bora -2 a na Rondzie Waszyngtona wyprzedził go E-5, jadący wg rozkładu 4 minuty po nim. Ta koordynacja na Gocławiu to fikcja: 507 się spóźnia a E-5 jedzie przed czasem, tworzą się tandemy a później 8-10 minut przerwy. Po południu analogiczna sytuacja z Centrum: opóźnione i nabite 507 jedzie chwilę przed luźnym E-5 po czym następuje 12 minutowa dziura.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
Walas pisał o tym, że kierowca pojechał górą nad Śmigłowca, a nie nad rondem Zesłańców Syberyjskich. W stronę Ursusa ciężko jest tam wjechać nie łamiąc przepisów. W drugą stronę jest wszystko w porządku.reserved pisze:No jak... przecież jest właśnie odwrotnie. Zalecana jazda dołem przez Śmigłowca i górą nad RZS.Jamnik pisze:To akurat nieprzepisowo.
![;]](./images/smilies/krzywy.gif)
Ja pisałem, że on pojechał górą nad Śmigłowca w kier. Targówka.Jamnik pisze:Walas pisał o tym, że kierowca pojechał górą nad Śmigłowca, a nie nad rondem Zesłańców Syberyjskich. W stronę Ursusa ciężko jest tam wjechać nie łamiąc przepisów. W drugą stronę jest wszystko w porządku.reserved pisze: No jak... przecież jest właśnie odwrotnie. Zalecana jazda dołem przez Śmigłowca i górą nad RZS.
Ponadto:
Pochwała dla kierowcy wozu 8209
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 842
- Rejestracja: 11 lip 2007, 20:57
- Lokalizacja: Białołęka-Ratusz
Pozdrowienia i pochwała dla mobilisowskiego kierowcy na 110, który otworzył mi nieprzepisowo i mrugał do mnie okiem
Serio, trzeba temat randkowy założyć! Nie, no żartowałem! Skasujcie to!
Acha, i żeby uprzedzić jakieś dociekiwania - akcja miała miejsce w zeszłym tygodniu ![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
- Posty: 842
- Rejestracja: 11 lip 2007, 20:57
- Lokalizacja: Białołęka-Ratusz
No comment, ale Flash zapoznaj się ze statystyką innych niż hetero seksualności a potem zlicz ilu jest kierowców w mieście...
Pochwała:
A589 (740) - kierowca prawie zawsze włącza przyklęk widząc babki z wózkami przygotowujące się do wsiadania/wysiadania. Może to dlatego, że 90% takich osób nie uświadamia sobie istnienia i funkcji "niebieskich przycisków".![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Uwagi:
A589 (740):
- od czasu do czasu zapomina się zmienić nazwy pętli na wyświetlaczu z przodu pojazdu (ktoś już o tym wspominał na forum)
- głośne słuchanie radia
- wyciemnianie przedniej części wnętrza autobusu (jazda po zmroku)
A589 (740) - kierowca prawie zawsze włącza przyklęk widząc babki z wózkami przygotowujące się do wsiadania/wysiadania. Może to dlatego, że 90% takich osób nie uświadamia sobie istnienia i funkcji "niebieskich przycisków".
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Uwagi:
A589 (740):
- od czasu do czasu zapomina się zmienić nazwy pętli na wyświetlaczu z przodu pojazdu (ktoś już o tym wspominał na forum)
- głośne słuchanie radia
- wyciemnianie przedniej części wnętrza autobusu (jazda po zmroku)