Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Warszawski poziom działania priorytetów to ponad 150 sygnalizacji działających bez zarzutu, więc nie.Piotrek_2274 pisze: ↑25 sty 2022, 12:00
Z innej beczki, funkiel nówka sygnalizacja na Rakowieckiej Sanktuarium też prezentuje warszawski poziom działania priorytetów
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Oczywiście poprawa względem kilku lat wstecz jest kolosalna, ale bardziej chodziło mi o wszelkie fakapy przy wprowadzeniach
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Znaczy jakie dokładnie "wszystkie fakapy przy wprowadzeniach"? Z ciekawości - jakie priorytety w zeszłym roku wprowadzono i jakie były przy nich fakapy? Bo twierdzę, że o połowie tematów nawet już nie pamiętasz. Czasem coś gdzieś nie zadziała, naprawi się, i działa. Można nic nie robić, nie będzie wpadek. Nie ma trzeciej drogi, nie istnieje żadna 100% metoda na sprawdzenie wszystkiego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Owszem, nie pamiętam, bo nie prowadzę dziennika, ale mogę wskazać najnowszy zauważony: "coś" się dzieje na pl. Konstytucji i przejeżdżał tylko jeden skład w cyklu. Z innych z okolicy, przez pewien czas tramwaje na wąskiej Marszałkowskiej śmigały, teraz działa tam coś na zasadzie all-redu (po co?), ale żeby tramwaj sobie wzbudził zielone, musi się niemal zatrzymać. Dodatkowa ilość rozruchów (większe zużycie prądu) chyba powinna zainteresować władze miasta, które tak utyskują na rosnące ceny energii.
-
- Posty: 2138
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Priorytet dla tramwajow przypadku pl Konstytucji trwa około 10 sekund po czym tramwaj stoi A autka jadą . Nie przejedzie drugi tramwaj
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Lepsze to niż momentalne zastawienie torowiska przez samochody.
miłośnik 13N
-
- Posty: 2138
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Co kazde światła w szczycie BStary Pingwin pisze: ↑03 lut 2022, 15:19Lepsze to niż momentalne zastawienie torowiska przez samochody.
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jak się rozpatrzyłem w nowej sygnalizacji na szerokiej Marszałkowskiej, to dosyć sprawne się jedzie. Jak dobrze ruszysz z Placu Konstytucji, to obsługujesz Hożą i na raz dojeżdżasz do Centrum.
miłośnik 13N
Tam problemem była Żurawia, wymagała dobrego rozpędu. W drugą stronę, w zależności od pory, albo się stało przy Żurawiej albo wpadało na przystanek aby tam postać. To już cykle pod nowe przejścia? Patelnia dalej na przejazd 1 składu?
Pl.Unii też ma nowy program? Ostatnio udało się nie hamować przed Rakowiecką, ale to był szybki wjazd na kropkach.
Pl.Unii też ma nowy program? Ostatnio udało się nie hamować przed Rakowiecką, ale to był szybki wjazd na kropkach.
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Wieczorem zdążasz na Rakowiecką. Gorzej jest przy Madalińskiego, krasnoludki naszczały do sterowników. Madalińskiego ma do 75 sekund zielonego, co ze skróconym zezwalającym dla trama , tworzy 120 sekund odpoczynku dla motorniczego. Jak już tramwaj dostanie światełko, to na ścisk przejeżdżają dwa składy. Potem jeszcze długie zielone dla samochodów, jeszcze dłuższe dla Madalińskiego i po 120 sekundach znowu dwa składy.
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zasadniczo zmiany od Alei po Goworka są związane z Agrykolą, przy czym temat jest pod obserwacją.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Wszedłem na chwilę z nudów, chyba po raz ostatni ever.
Ale chodzi o za dużo narzekań?
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Od jakiegoś czasu Marszałkowską jeździ się jakby luksusowo. Królewska i Świętokrzyska światło dla tramwaju na dwa razy i całkiem dobrze się wzbudza. Pomiędzy Centrum a pl. Konstytucji chyba też coś zrobiono, bo mam wrażenie że w obie strony jedzie się płynniej. Placu Konstytucji nie komentuję bo nie wiem co autor miał na myśli. Dalej, dużo częstsze światło dla tramwaju na wyjeździe z wąskiej Marszałkowskiej na pl. Konstytucji. Jeszcze tylko ujarzmić te trzy sztuki przejść dla pieszych do Unii Lubelskiej i będzie gitara. Poza tym mam wrażenie, że na GUSie też jest światło dla tramwaju na dwa razy?