Strona 359 z 360

Czasy przejazdu

: 20 paź 2018, 14:19
autor: Glonojad
Nie licząc Marymonckiej, na 17 poprawiła się znacząco (a nawet powiem odważnie, że rewolucyjnie) Babka, doszła koordynacja od Feminy do ONZ (w tym skokowa poprawa czasu wymiany na Hali Mirowskiej ze względu na szerszy peron) i od Racławickiej do R3.

Czasy przejazdu

: 20 paź 2018, 21:27
autor: TGM
hooligan83 pisze:
21 wrz 2018, 10:43
Kolega wczoraj wieczorem jechał na 519 i napisał "Nie ma to jak dobrze napisany rozkład hehe Ruszasz z Powsina zero korków ciśniesz 70km/h tam gdzie jest ograniczenie do 60km/h, a tam gdzie 40km/h jedziesz 50km/h a i tak na Królowej Marysienki wjeżdżasz na -5min"

Wg. wujka gugla czas przejazdu samochodem 13min, a autobus wg. rozkładu 13min + 10 przystanków po drodze :D Super :)
Czas przejazdu jeszcze z XX wieku gdy za Wilanowem żadnych świateł jeszcze nie było. A na Sobieskiego zielone nie paliło się kilkanaście sekund bo lewoskręty mają priorytet #-o .

Czasy przejazdu

: 21 paź 2018, 8:41
autor: Flash8222
Glonojad pisze:
20 paź 2018, 14:19
Nie licząc Marymonckiej, na 17 poprawiła się znacząco (a nawet powiem odważnie, że rewolucyjnie) Babka, doszła koordynacja od Feminy do ONZ (w tym skokowa poprawa czasu wymiany na Hali Mirowskiej ze względu na szerszy peron) i od Racławickiej do R3.
Ale niestety wciąż najgorsze odcinki to Mordor, Racławicka - Rakowiecka, Marymont - Plac Grunwaldzki oraz Femina - Stawki, to są największe generatory opóźnień dla 17. Dodatkowo przypomnę, że dwa lata temu pisałeś, że pracujecie nad koordynacją na odcinku Femina - Stawki. Kolejna sprawa to długość pionowego dla trasy NS jest na jeden wóz gdy dla trasy WZ jest na dwa wozy.

Czasy przejazdu

: 21 paź 2018, 22:03
autor: drobert
Na Feminie wystarczy wyłączyć zwrotnicę by jechały dwa ale niestety musi być włączona bo raz na miesiąc coś skręci. Zresztą na ONZ nawet nie skręci bo zwrotnice zaklinowane ale są obie strony włączone.

Czasy przejazdu

: 22 paź 2018, 16:56
autor: Glonojad
Czyli to nie tyle problemy sygnału , ile tego nieszczęsnego zakazu jazdy "na dwóch w strefie"?

Czasy przejazdu

: 22 paź 2018, 17:23
autor: Flash8222
No i samego lewo skrętu.

Czasy przejazdu

: 22 paź 2018, 17:54
autor: Glonojad
Ten ma się adaptowac. No ale póki jest 10, to i tak w co drugim cyklu wejdzie.

Czasy przejazdu

: 23 paź 2018, 0:57
autor: KwZ
Glonojad pisze:
22 paź 2018, 16:56
Czyli to nie tyle problemy sygnału , ile tego nieszczęsnego zakazu jazdy "na dwóch w strefie"?
Co to jest? Czy to jest to coś, co na Zawiszy zakazuje jechać 1 i 9 na raz z Ochoty w kierunku Towarowej / Centralnego?

Czasy przejazdu

: 23 paź 2018, 7:49
autor: Łukasz
W ogóle to standardem w takich miejscach powinny być sploty.

Czasy przejazdu

: 23 paź 2018, 14:27
autor: drobert
KwZ pisze:
23 paź 2018, 0:57
Glonojad pisze:
22 paź 2018, 16:56
Czyli to nie tyle problemy sygnału , ile tego nieszczęsnego zakazu jazdy "na dwóch w strefie"?
Co to jest? Czy to jest to coś, co na Zawiszy zakazuje jechać 1 i 9 na raz z Ochoty w kierunku Towarowej / Centralnego?
Tu akurat jest spieprzona sygnalizacja a nie zakaz. Po prostu sygnalizacja "widząc" zwrotnicę w lewo nie wie, że na 1 stoi 9 ale jeśli od Centrum coś jedzie to światło dla 9 zapali się. Tu raczej chodzi o to, że na zwrotnicę można wjechać dopiero jeśli strzałka na sygnalizatorze przestanie migać. Na kursie mówiono, że jazda na drugiego blokuje zwrotnicę ale życie pokazuje, że nie jest to do końca prawdą.

Czasy przejazdu

: 23 paź 2018, 15:09
autor: KwZ
A w ogóle blokada zwrotnicy (migająca strzałka) jest jakoś połączona z sygnalizacją świetlną (pałka / krecha)? Myślałem, że za zwrotnice odpowiada TW, a za światła ZDM.

Czasy przejazdu

: 23 paź 2018, 21:22
autor: drobert
Tu już niech specjaliści się wypowiedzą ale oprócz pl. Zawiszy przykładem gdzie sterownik sygnalizacji musi brać sygnał ze zwrotnic jest al. Reymonta.

Czasy przejazdu

: 24 paź 2018, 10:39
autor: Bart
KwZ pisze:
23 paź 2018, 15:09
A w ogóle blokada zwrotnicy (migająca strzałka) jest jakoś połączona z sygnalizacją świetlną (pałka / krecha)? Myślałem, że za zwrotnice odpowiada TW, a za światła ZDM.
Zależy na którym skrzyżowaniu, na którym wlocie i jaki algorytm funkcjonuje. Na niektórych skrzyżowaniach wykorzystywany jest sygnał blokady zwrotnicy do stwierdzania obecności tramwaju (Femina) i np. przedłużania sygnału zezwalającego. Na innych - tylko położenie zwrotnicy w połączeniu z zajętością pętli indukcyjnej (Woronicza - Wołoska). Z tego co wiem na zachodnim wlocie Zawiszy tylko położenie zwrotnicy jest wykorzystywane w sterowaniu.

Czasy przejazdu

: 24 paź 2018, 17:19
autor: Szeregowy_Równoległy
Przy Reymonta bywa śmiesznie, jak zwrotnica się zepsuje. Motorniczy przekłada kijem, ale sygnalizacja potrafi nie widzieć zmiany kierunku zwrotnicy i światła nie podać. Na Zawiszy (wlot od Towarowej) też się tak zdarzało.

Czasy przejazdu

: 24 paź 2018, 20:12
autor: drobert
Na Reymonta w poniedziałek jednym kółkiem na 33 stałem 2,5 minuty a drugim 3 minuty. W tym czasie światło dostała 11, 28, 35 aż w końcu sterownik się zlitował i dał światło na wprost. Niestety tak jest zawsze w szczytowych godzinach. Poza szczytem światło czasem zapala się nim ludzie wejdą.