Strona 360 z 409
Komunikacja miejska w Ursusie
: 22 lis 2013, 10:38
autor: BJ
wojtor pisze:winnux8 pisze:Jak dla mnie nie wiem czy 206 ma w obecnym stanie sens, ZP Sympatyczna ma całkiem niezła obsługę 127 i 129, a na Odolany zbyt wiele osób się nie wybiera (dopóki nie wybudują osiedli na terenach kolejowych)...
Ale nawet owe niezbyt liczne osoby mają prawo do jakiegokolwiek połączenia z siecią ZTMu. Tak jak i Stare Kabaty czy Dudziarska.
I tak jak Krasnowolska albo końcówka Jagielskiej i jej przedłużenie Działkowa? Tu też by nikt tymi autobusami nie jeździł, może w szczycie pojedyncze osoby. Więc po co marnować pieniądze na Odolanach?
Komunikacja miejska w Ursusie
: 22 lis 2013, 10:39
autor: MichalJ
I jak Kazimierzowska.
Komunikacja miejska w Ursusie
: 22 lis 2013, 13:15
autor: ArturS
Bastian pisze:No ale po co Niedźwiadkowi te autobusy?
Pewnie po to, aby gdzieś nimi jechać, prawda? Zresztą po to jest KM.
To pytanie:
Jeśli 10 osób jedzie Cierlicką, a na Ryżowej 517 jest pełne, tzn. że tym 10 osobom trzeba zabrać autobus i np. skierować na pętlę na Regulskiej bo to dla kogoś jest lepsze?
Komunikacja miejska w Ursusie
: 22 lis 2013, 13:33
autor: pawcio
Jeżeli na Pużaka dzięki temu będzie w tym 517 więcej pasażerów, to tak.
Komunikacja miejska w Ursusie
: 22 lis 2013, 15:09
autor: ArturS
3 bloki i trochę niskiej zabudowy ma większy potencjał aby zapełnić przeguba, ciekawe
Na Pużaka to i obecne 517 nie jest puste, akurat zamiana końcówek nie będzie miała żadnego wpływu na ilość pasażerów na ZP Adamieckiego
Komunikacja miejska w Ursusie
: 22 lis 2013, 15:11
autor: pawcio
Ja tego nie wiem, która wersja miałaby generować większy potok. No i oczywiście znaczenie ma pomiar na dojeździe do ZP Adamieckiego, bez tamtejszych wymian.
Komunikacja miejska w Ursusie
: 22 lis 2013, 15:15
autor: Mong
ArturS pisze:Pan z Grochowa wie lepiej od mieszkańców Ursusa co jest dla nich lepsze i czym mają podróżować, może jeszcze Pan wymyśli dla Nas,
gdzie możemy jeździć, aby efektywnie wykorzystać dostępny w mieście tabor autobusowy? Czekamy
Pan z Grochowa ma mapę, na której widzi, że jeśli zmieni się ursuską trasę 187 na taką jak obecnie ma 517 to tenże 187 bezboleśnie zastąpi 517 aż do Grójeckiej. Pan z Grochowa widzi także, że jeśli ktoś chce jechać dalej Alejami do centrum to ze swojego Ursusa może tam dojechać koleją (
Każdy przystanek linii 517 ma swój odpowiednik w postaci stacji kolejowej: Pl. Zawiszy = PKP Ochota, DWC i Centrum = PKP Śródmieście, Muzeum Narodowe = PKP Powiśle. Tak więc Pan z Grochowa nie widzi sensu utrzymywania dla Panów i Pań z Ursusa linii 517, którą jak już wcześniej Pan z Grochowa wspomniał można
całkowicie zastąpić innymi liniami i połączeniami. I proszę mi nie twierdzić, że linia kursująca z zawrotną częstotliwością 15/20/20, na którą idzie bodajże 13 autobusów to efektywnie wykorzystany tabor
Komunikacja miejska w Ursusie
: 22 lis 2013, 15:22
autor: ArturS
Bez ruszenia 191 i tak byłby klops
187 musiałoby wrócić na Stary Ursus, do tego coś na Nowolazurową
Czyli jednak rewolucja w imię luźnego autobusu na Cierlickiej
Komunikacja miejska w Ursusie
: 22 lis 2013, 15:26
autor: Bastian
I może w imię zaoszczędzenia wozów i wozokilometrów...
Komunikacja miejska w Ursusie
: 22 lis 2013, 15:26
autor: Mong
O zastępstwie na Nowolazurowej wypowiadałem się już wcześniej, a po co ruszać 191 to nie wiem jak ponoć dobrze pracuje (jeśli dobrze pamiętam to Fik pisał coś nawet o jego podbiciu).
Komunikacja miejska w Ursusie
: 22 lis 2013, 15:28
autor: ArturS
Mong pisze:Pan z Grochowa ma mapę, na której widzi, że jeśli zmieni się ursuską trasę 187 na taką jak obecnie ma 517 to tenże 187 bezboleśnie zastąpi 517 aż do Grójeckiej. Pan z Grochowa widzi także, że jeśli ktoś chce jechać dalej Alejami do centrum to ze swojego Ursusa może tam dojechać koleją (
Każdy przystanek linii 517 ma swój odpowiednik w postaci stacji kolejowej: Pl. Zawiszy = PKP Ochota, DWC i Centrum = PKP Śródmieście, Muzeum Narodowe = PKP Powiśle. Tak więc Pan z Grochowa nie widzi sensu utrzymywania dla Panów i Pań z Ursusa linii 517, którą jak już wcześniej Pan z Grochowa wspomniał można
całkowicie zastąpić innymi liniami i połączeniami. I proszę mi nie twierdzić, że linia kursująca z zawrotną częstotliwością 15/20/20, na którą idzie bodajże 13 autobusów to efektywnie wykorzystany tabor
A Pan z Grochowa nie widzi potrzeby zmiany tras linii autobusowych na Pańskim terenie i eketywniejszego wykorzystania tamże taboru?
A mi się nie podoba 188 i 523 jeżdzące tą samą trasą od ZP Chłopickiego do ZP Pomnik Lotnika i nie potrzebuję do tego jeżdzenia palcem po mapie
Komunikacja miejska w Ursusie
: 22 lis 2013, 15:29
autor: ArturS
Bastian pisze:I może w imię zaoszczędzenia wozów i wozokilometrów...
Ile wozów się zaoszczędzi kierując go na Regulską z Niedźwiadka?
Komunikacja miejska w Ursusie
: 22 lis 2013, 15:31
autor: ArturS
Mong pisze:O zastępstwie na Nowolazurowej wypowiadałem się już wcześniej, a po co ruszać 191 to nie wiem jak ponoć dobrze pracuje (jeśli dobrze pamiętam to Fik pisał coś nawet o jego podbiciu).
Mowa była o zamianie końcówki 517 na Regulską więc po co wtedy byłoby i 191 i 517 na krańcu Regulska, gdzie są 3 bloki i trochę niskiej zabudowy?
Komunikacja miejska w Ursusie
: 22 lis 2013, 15:41
autor: Mong
ArturS pisze:A Pan z Grochowa nie widzi potrzeby zmiany tras linii autobusowych na Pańskim terenie i eketywniejszego wykorzystania tamże taboru?
A mi się nie podoba 188 i 523 jeżdzące tą samą trasą od ZP Chłopickiego do ZP Pomnik Lotnika i nie potrzebuję do tego jeżdzenia palcem po mapie
A przypomnij która z tych linii dubluje pociąg? Bo jednak dublowanie się dwóch linii autobusowych (na ciągu gdzie jedynym środkiem transportu jest autobus) z dublowaniem linii autobusowej z koleją to nieco inny kaliber.
Sam osobiście kilka lat się tłukłem z Ochoty na Grochów ww. 523 więc nie wmawiaj mi, że jest tam za dużo autobusów. Pamiętam jak rano na Przyczółku ludzie się do 188 i 523 nie mieścili (czasami trzeba było kilka autobusów pod rząd przepuścić).
Komunikacja miejska w Ursusie
: 22 lis 2013, 16:06
autor: Georg
ArturS pisze:Mong pisze:Pan z Grochowa ma mapę, na której widzi, że jeśli zmieni się ursuską trasę 187 na taką jak obecnie ma 517 to tenże 187 bezboleśnie zastąpi 517 aż do Grójeckiej. Pan z Grochowa widzi także, że jeśli ktoś chce jechać dalej Alejami do centrum to ze swojego Ursusa może tam dojechać koleją (
Każdy przystanek linii 517 ma swój odpowiednik w postaci stacji kolejowej: Pl. Zawiszy = PKP Ochota, DWC i Centrum = PKP Śródmieście, Muzeum Narodowe = PKP Powiśle. Tak więc Pan z Grochowa nie widzi sensu utrzymywania dla Panów i Pań z Ursusa linii 517, którą jak już wcześniej Pan z Grochowa wspomniał można
całkowicie zastąpić innymi liniami i połączeniami. I proszę mi nie twierdzić, że linia kursująca z zawrotną częstotliwością 15/20/20, na którą idzie bodajże 13 autobusów to efektywnie wykorzystany tabor
A Pan z Grochowa nie widzi potrzeby zmiany tras linii autobusowych na Pańskim terenie i eketywniejszego wykorzystania tamże taboru?
A mi się nie podoba 188 i 523 jeżdzące tą samą trasą od ZP Chłopickiego do ZP Pomnik Lotnika i nie potrzebuję do tego jeżdzenia palcem po mapie
Mnie też się to nie podoba. Zwłaszcza że na odcinku Saska - Olszynka linia "przyspieszona" 523 staje na wszystkich przystankach. Lepsza jedna mocna linia, niż 2 słabsze o różnych częstotliwościach. Ale to nie ten temat, więc EOT.