Strona 37 z 56

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 19 mar 2015, 0:18
autor: Emyl
Jeśli 112 nie zostanie skrócone do Chomików, to uważam, że należałoby zacząć zabiegać o wyrzucenie kierownictwa ZTM. Jak u cholery można pozwalać na taką niegospodarność i jawnie olewać politykę transportową? :/ I w ogóle jaki to ma sens? Dlaczego tak im zależy, żeby postulaty nie mających pojęcia o transporcie krzykaczy i bazarowiczów były spełniane? O co w tym chodzi? O.o

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 19 mar 2015, 6:05
autor: pawcio
O wyborców. Jeszcze tego nie rozumiesz?

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 19 mar 2015, 9:25
autor: JacekM
Dobra, ale skąd w ogóle przekonanie, że grupa fejsbukowych pieniaczy to jakaś istotna statystycznie grupa wyborców?

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 19 mar 2015, 9:31
autor: Os0
Pewnie chodzi o ogólny przekaz: "Patrzcie, słuchamy waszego zdania, głosujcie na nas, będzie wam (niby) dobrze".

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 19 mar 2015, 9:41
autor: pawcio
Z liczebności. Sporo tych głosów pozbierali.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 19 mar 2015, 9:59
autor: a/p TALENT
Klepać byle co w klawiaturę łatwo, sztuką jest przyjść na konsultacje i polemizować z "bazarowiczami i krzykaczami". Tym trudniej, że obecni na bemowskich konsultacjach nie byli typowymi krzykaczami i populistami, a zorganizowanymi grupami realizującymi lokalne zapotrzebowanie na usługi komunikacyjne. Od trzydziestu paru lat uczestniczę w niezliczonych zebraniach spółdzielczych, konsultacyjnych, gminnych i dzielnicowych - akurat te konsultacje uważam za wyjątkowo spokojne i merytoryczne.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 19 mar 2015, 11:28
autor: fik
Emyl pisze:Jeśli 112 nie zostanie skrócone do Chomików, to uważam, że należałoby zacząć zabiegać o wyrzucenie kierownictwa ZTM. Jak u cholery można pozwalać na taką niegospodarność i jawnie olewać politykę transportową? :/
Hm, dopiero teraz zauważyłeś to zjawisko? :>

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 19 mar 2015, 12:02
autor: marko80
puścić 112 na karolin przez stare bemowo już wielokrotnie pisałem. To pewien kompromis. Lepszy dojazd do WATu się przyda autobusami wielkopojemnymi bo 122 tam czasem nie wyrabia.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 19 mar 2015, 13:08
autor: Georg
Myślałem, że WAT chciałby mieć chociaż jedną punktualną linię. Wszystkie trzy linie: 112, 154 i 523 łączy fakt, że ciągną się przez całe miasto, jak smród za wojskiem, a ich punktualność to można sobie wsadzić między bajki. Na WAT punktualnie podjeżdża tylko 20 oraz 320, które jedzie znikąd donikąd (z punktu widzenia studentów WAT). Na siłę można pod WAT jeszcze podciągnąć 149 (dojście z Kocjana), ale ani jej częstotliwość, ani pojemność nie zachęcają zbytnio do podróży.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 19 mar 2015, 13:45
autor: ashir
Serio 320 punktualne? Ja mam wrażenie, że przez skandalicznie małe postoje wóz jeździ prawie cały czas w kółko. Zwłaszcza jak utyka na Kaliskiego. Często tej linii nie widuję, ale jak już ją widzę to w szczycie przynajmniej parę minut jedzie opóźniona. Rekord jaki widziałem to 10 minut opóźnienia. A i tak lepiej było za czasów 220, ale to temat na dyskusję w innym miejscu. :wink:

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 19 mar 2015, 14:07
autor: Georg
Fakt. Ja ją widywałem tuż po postojach 40-minutowych, więc może faktycznie w szczycie jest gorzej. Ale opóźnienia na pewno są mniejsze niż na innych wymienionych przeze mnie wyżej liniach.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 19 mar 2015, 14:37
autor: Emyl
fik pisze:Hm, dopiero teraz zauważyłeś to zjawisko? :>
Dopiero teraz dostrzegłem, że mogą mi puścić nerwy. Przesilenie wiosenne.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 19 mar 2015, 14:49
autor: Łukasz
Emyl pisze:Przesilenie wiosenne.
E, to nic groźnego :)

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 20 mar 2015, 10:02
autor: a/p TALENT
Dyr. Witek na konsultacjach bemowskich nieźle "zestroił się" z dyskutantami, na tyle skutecznie, że "nadrzecznik" ZTM pozostał niemy w odwodzie.
Ciekawy jestem, jaki będzie kompromis w sprawie zmian w komunikacji na Bemowie? Podpytałem się paru uczestników konsultacji, jak widzą finał tych konsultacji? Powiedzieli, że są ostrożnymi optymistami, biorąc pod uwagę otwartość dyr. Witka na argumenty uczestników konsultacji i nikły poziom "arogancji władzy" prezentowany przez ZTM. Tu uwaga - skoro władze ZTM nie weszły na "wojenną ścieżkę" z uczestnikami konsultacji i kompromis "wisi w powietrzu", to nie widzę powodu do "nerwowych reakcji na forum wawkomu". To jest urok demokracji - szanujmy argumenty adwersarzy i szukajmy kompromisu satysfakcjonującego obie strony.
Jeden z weteranów bojów o komunikację na Bemowie przypomniał mi, że podczas "konsultacji - walki" o tramwaj / odcinek Koło - Nowe Bemowo / uszczęśliwiona władza po udanym finale, dorzuciła w połowie lat 90- tych jako bonus linię autobusu 112.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 20 mar 2015, 10:54
autor: Georg
Ale warto pamiętać, że kompromis nie zawsze jest możliwy. Jeśli spora część mieszkańców jeździ jakąś linią na danej trasie (np. z Chomiczówki do CH Bemowo), to należy jej to umożliwić. Ale jeśli Pan Jacek Marszałek od lat molestuje wszystkich dookoła o przywrócenie 103 i jest duża szansa, że autobus woziłby powietrze, to wprowadzenie takiej zmiany nikomu do niczego się nie przyda. Aczkolwiek są wyjątki - np. 521, gdzie grupa krzykaczy pilnuje, żeby pusty przyspiech robił kilometry w Centrum co pół godziny, żeby oni nie musieli się przesiadać.