Wyłaczenie z ruchu Mostu Łazienkowskiego
: 27 lut 2015, 14:11
Hehehe, dobre, linia co 30 minut wspomaga linię co 5 minut.Łukasz pisze:521 wspomaga dziewiątkę, ale mógłby do Centrum tylko.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Hehehe, dobre, linia co 30 minut wspomaga linię co 5 minut.Łukasz pisze:521 wspomaga dziewiątkę, ale mógłby do Centrum tylko.
Tak, tak. Szkoda, że nie tak samo pełne jak tramwaje. Sorry, ale objazdowe linie świeca pustkami w stosunku do tego, co woziły przy przejezdnej TŁ. Utrzymywanie objazdów na siłę to czyste marnowanie wozów.Gdynianin pisze:Wbrew pozorom na prawdę dużo ludzi wybiera te linie. Popołudniowe 182 przekracza Wisłę prawie tak pełne co linie z Centrum nawet pomimo korka na Wisłostradzie
Od 7:00 do 7:45 mikroszczyt co '3.kangoo2 pisze: Oby tylko 77 zostało w niezmienionej dobrej częstotliwości.
Zatem chcesz wszystko wepchać do centrum?person pisze:Tak, tak. Szkoda, że nie tak samo pełne jak tramwaje. Sorry, ale objazdowe linie świeca pustkami w stosunku do tego, co woziły przy przejezdnej TŁ. Utrzymywanie objazdów na siłę to czyste marnowanie wozów.Gdynianin pisze:Wbrew pozorom na prawdę dużo ludzi wybiera te linie. Popołudniowe 182 przekracza Wisłę prawie tak pełne co linie z Centrum nawet pomimo korka na Wisłostradzie
Ja bym skasował 521, uruchomił 113 na trasie Wiatraczna - Falenica, a na czas remontu wydłużyłbym na dworzec Wschodni w razie potrzeby.Krzysiek_S pisze:Ja bym tam 521 skrócił , ale pamiętajmy, że od czerwca na linii otwockiej od stacji Wawer do Falenicy będzie tylko jeden tor.Najpierw będzie czynny zachodni potem tylko wschodni. A tym samym ubędzie sporo kursów.
Gdzie ja coś takiego napisałem?reserved pisze:Zatem chcesz wszystko wepchać do centrum?person pisze: Tak, tak. Szkoda, że nie tak samo pełne jak tramwaje. Sorry, ale objazdowe linie świeca pustkami w stosunku do tego, co woziły przy przejezdnej TŁ. Utrzymywanie objazdów na siłę to czyste marnowanie wozów.
To się nazywa zmuszanie do wyboru Św. Metra. Za wszelką cenę - wygody pasażerów, czasu przejazdu, logiki...kangoo2 pisze:Obawiam się o 525 i 520 - mam poważne wątpliwości, czy te 2 linie przetrzymają wzmożony szturm w w kierunku co centrum, tym bardziej że znikną z centrum 502 i 514... 182 i 523 tylko co 10 minut?
Nie, to nie jest ok...kangoo2 pisze:Rozumiem, że E-1 powstanie kosztem 507, więc tutaj powinno być OK...
Słucham!? Co to za głupoty.... Dziś ok 9:30 jechałem 182 Saska-Politechnika, wszystkie siedzące + z 25-30 stojących. Przed 14.02 o tej porze zazwyczaj zapełnienie 182 kończyło się na wszystkich siedzącychperson pisze:Tak, tak. Szkoda, że nie tak samo pełne jak tramwaje. Sorry, ale objazdowe linie świeca pustkami w stosunku do tego, co woziły przy przejezdnej TŁ. Utrzymywanie objazdów na siłę to czyste marnowanie wozów..
Jestem za , ale czy to realne ? A może wtedy na czas remontu/ budowy tunelu kursy do metra stadion ?Domas pisze:Ja bym skasował 521, uruchomił 113 na trasie Wiatraczna - Falenica, a na czas remontu wydłużyłbym na dworzec Wschodni w razie potrzeby.Krzysiek_S pisze:Ja bym tam 521 skrócił , ale pamiętajmy, że od czerwca na linii otwockiej od stacji Wawer do Falenicy będzie tylko jeden tor.Najpierw będzie czynny zachodni potem tylko wschodni. A tym samym ubędzie sporo kursów.
Mieli jaja żeby nie puszczać tramwaju na Powstańców do końca remontu wschodniej jezdni. Tydzień później pod naciskiem ratusza ruszyły przygotowania do puszczenia 11. Więc to nie kwestia jaj, a ,,wygodnictwa" radnych, które raczej nigdy nie znikniePiotrekP pisze:Czy tylko ja dostrzegam tą absurdalną sytuację? Czy nikt tam do hcuja pana nie ma jaj, żeby zrobić reformę porządkową korzystając z sytuacji jaka się nadarzyła? Ile jeszcze czasu komunikacja będzie opierana na zasadzie wygodnictwa radnych, którzy chcą zrobić dobrze wyłącznie sobie? Ewidentnie coś tu jest nie halo - dlaczego mnożą się kolejne czterysetki, ekspresówki, o których jeszcze nie dawno mówiono, że zamiast kilku linii, lepiej jedna, a częstsza? Nawciskajmy więcej tabliczek, kolorków, wariantów... Naprawdę się wkurwiłem
Bemowo i tak jest już wściekłe na zmiany autobusowerhemek pisze:Ida wybory wiec robi sie tak aby nikt sie nie zdenerwowal na PełO ...