Strona 37 z 64

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 29 sie 2017, 12:40
autor: person
Bingo!

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 29 sie 2017, 18:50
autor: Wiliam
A no to w sumie cud że to nie przystanek im. gen. Pattona.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 29 sie 2017, 22:03
autor: osa
Tak właśnie się to odbywa + opinia Zespołu Nazewnictwa Miejskiego.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 12 paź 2017, 11:20
autor: Emyl
fik pisze:
12 paź 2017, 10:33
pawcio pisze:
12 paź 2017, 7:47

Niestety liczy się najwęższe (tu najszersze) gardło.
Niestety liczy się też skonstruowanie układu tak, aby różnice w poszczególnych kluczowych przekrojach nie wyrażały się w rzędach wielkości.
Kontynuując dyskusję o 518 z wątku o M2 - czy ktoś może mi przypomnieć oficjalny powód, dla którego próba skrócenia tego potwora się nie powiodła?

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 12 paź 2017, 11:48
autor: pawcio
Protesty, ze szczególnym uwzględnieniem argumentu Starego Miasta i Uniwerku.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 12 paź 2017, 18:29
autor: osa
Mieszkanka, która lobbowała w zeszłym roku za linią tramwajową wzdłuż Modlińskiej, przekonywała mnie, że w okolicy (Żerań, Piekiełko) powstało ostatnio mnóstwo osiedli. Według niej dla ludzkości, która tam mieszka, linia 518 jest najwygodniejsza w dojazdach do Śródmieścia. Inne połączenia, nie dość, że wymagają przesiadek (nie zawsze wygodnych - tramwaje na pętli Żerań FSO, kiedy akurat tam kursują), to wypadają słabo, np. 509 tkwi w korkach i jest zatłoczone. Zamiast likwidować 510 kilka lat temu, należało je skrócić z Nowodworów do Metra Marymont i teraz byłby spokój.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 12 paź 2017, 20:52
autor: fik
No, w ten sposób to można uzasadnić, żeby to 518 jeździło z ZP FRACHTOWA.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 13 paź 2017, 0:40
autor: MisiekK
osa pisze:
12 paź 2017, 18:29
Mieszkanka, która lobbowała w zeszłym roku za linią tramwajową wzdłuż Modlińskiej, przekonywała mnie, że w okolicy (Żerań, Piekiełko) powstało ostatnio mnóstwo osiedli. Według niej dla ludzkości, która tam mieszka, linia 518 jest najwygodniejsza w dojazdach do Śródmieścia. Inne połączenia, nie dość, że wymagają przesiadek (nie zawsze wygodnych - tramwaje na pętli Żerań FSO, kiedy akurat tam kursują), to wypadają słabo, np. 509 tkwi w korkach i jest zatłoczone.
Linia 518 też jest zatłoczona i też tkwi w takich samych korkach. Osobiście uważam, że i tak 518 w którymś momencie historii na M. Marymont wyląduje. Dać jednoperonową przesiadkę w 116 i na tym temat jest do zakończenia.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 13 paź 2017, 7:46
autor: Łukasz
Emyl pisze:
fik pisze:
12 paź 2017, 10:33
Niestety liczy się też skonstruowanie układu tak, aby różnice w poszczególnych kluczowych przekrojach nie wyrażały się w rzędach wielkości.
Kontynuując dyskusję o 518 z wątku o M2 - czy ktoś może mi przypomnieć oficjalny powód, dla którego próba skrócenia tego potwora się nie powiodła?
A dlaczego jeździ 227? Zreszta o 227 już wszyscy zapomnieli, jeździ sobie co te pół godziny, nawet go nie widać specjalnie.

Tu będzie kiedyś tak samo; dadzą gdzieś jakimiś opłotkami (na przykład Żelazną) i też będzie sobie jeździć. Ale kiedyś.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 13 paź 2017, 8:29
autor: fik
Łukasz pisze:
13 paź 2017, 7:46

A dlaczego jeździ 227? Zreszta o 227 już wszyscy zapomnieli

Który zmarnowałeś brygadę niezbędną / muchowozem po ulicach miasta puszczając / nie bądź bezpieczny / poeta pamięta

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 13 paź 2017, 8:55
autor: person
MisiekK pisze:
13 paź 2017, 0:40
Dać jednoperonową przesiadkę w 116 i na tym temat jest do zakończenia.
W kierunku centrum da się. Nie wiem jak zapewnić ją w drugą stronę.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 13 paź 2017, 9:02
autor: fik
Toć Misiek pisał o przesiadce w 116, a nie z.

(a kółko wokół placu Kuronia nie przejdzie?)

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 13 paź 2017, 9:21
autor: Emyl
Wtedy brak wspólnego przystanku ze 186, bo nie skręcisz legalnie z przystanku 02 we Włościańską.

Ale przecież przesiadka na Kaskadzie naprawdę nie jest taka zła 😕

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 13 paź 2017, 10:09
autor: Flash8222
Co za problem puścić 518 na Metro Słodowiec i by zawracało na rondzie Haliny Szywarc? Przesiadka w 116 w kierunku Chomików a następnie Wilanowa jest a potem wspólny z 186 w kierunku Wisły.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 13 paź 2017, 10:13
autor: Emyl
A po co ci przesiadka na Chomiki? 😂