Komunikacja miejska na Woli

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 28 kwie 2016, 8:16

Znaczy - w ogóle nie dawać autobusu na JK? Najdalsze bloki mają od autobusów na Wolskiej 700 metrów (od tramwaju 600), czy to jest strefa dojścia w zabudowie typu MW?

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 28 kwie 2016, 13:31

Co z przerwami dla kierowców w wariancie jednokierunkowym? Gdzie mają odpoczywać? Na pętli Cmentarz Wolski mają chociaż do tego warunki.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 28 kwie 2016, 13:38

A w ogóle to z ogłoszenia rozumiem, że nawet jak wygra wariant dwukierunkowy, to pojedzie jednokierunkowo do czasu budowy ulicy...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 kwie 2016, 18:48

Wariant jednokierunkowy może zaglądać na pętlę, to akurat nie ma wielkiego związku. Pewnie pojedyncze bloki z długim dojściem sie znajdą, zawsze jest to kwestia jakiejś optymalizacji. Najliczniej zamieszkałe są wciąż obszary, które maja blisko do przystanków - przy czym bexz wątpienia pilnie trzeba przywrócić autobusowy przy Sowińskiego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 28 kwie 2016, 18:51

Przecież wariant jednokierunkowy jest m.in. po to, żeby można było wsiąść 'do tyłu' i z niewielką stratą czasu dojechać. Gdyby po drodze miało być zajechanie na śniadanie na pętlę, to już lepiej niech tej linii nie tworzą.

mb112
Posty: 1005
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 05 maja 2016, 21:03

Wysłałem swój głos - za wariantem 2 - moim zdaniem skoro linia ma być dla ul. Jana Kazimierza - to powinna być w dwóch kierunkach - jakieś jednokierunkowe warianty to kombinowanie na siłę - na Wolskiej jest przecież częste 105/E5/155.

Poza tym - to też im napisałem - myślę że to może być dobra okazja do kilku innych zmian tzn.

1) 184 na Jana Kazimierza (Cm. Wolski - Rondo Daszyńskiego)
2) 220 P+R Al. Krakowska - Nowe Bemowo - Metro Młociny
3) 167 Chomiczówka - ... - AL. Prymasa Tysiąclecia - Al. Jerozolimskie - Grzymały-Sokołowskiego - Szczęśliwicka - Szczęśliwice
4) 267 Siekierki - ... - Wawelska - Bitwy Warszawskiej - Białobrzeska - Opaczewska - Szczęśliwice
5) 521 -> 113 Falenica - Wiatraczna

Ja wiem, że nic nowego tu nie wymyśliłem, bo każda z tych rzeczy była już wielokrotnie proponowana oraz że absolutnie nie da się nic z tego wprowadzić z przyczyn politycznych ;) (a przynajmniej punktów 3-5) ale co mi szkodzi zabrać głos :)

Georg
Posty: 6034
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 05 maja 2016, 21:16

mb112 pisze:Wysłałem swój głos - za wariantem 2 - moim zdaniem skoro linia ma być dla ul. Jana Kazimierza - to powinna być w dwóch kierunkach - jakieś jednokierunkowe warianty to kombinowanie na siłę - na Wolskiej jest przecież częste 105/E5/155.

Poza tym - to też im napisałem - myślę że to może być dobra okazja do kilku innych zmian tzn.

1) 184 na Jana Kazimierza (Cm. Wolski - Rondo Daszyńskiego)
2) 220 P+R Al. Krakowska - Nowe Bemowo - Metro Młociny
3) 167 Chomiczówka - ... - AL. Prymasa Tysiąclecia - Al. Jerozolimskie - Grzymały-Sokołowskiego - Szczęśliwicka - Szczęśliwice
4) 267 Siekierki - ... - Wawelska - Bitwy Warszawskiej - Białobrzeska - Opaczewska - Szczęśliwice
5) 521 -> 113 Falenica - Wiatraczna

Ja wiem, że nic nowego tu nie wymyśliłem, bo każda z tych rzeczy była już wielokrotnie proponowana oraz że absolutnie nie da się nic z tego wprowadzić z przyczyn politycznych ;) (a przynajmniej punktów 3-5) ale co mi szkodzi zabrać głos :)
Mnie już się odechciało. Jestem pewny, że gdyby zmiany zależały tylko od pracowników ZTM, to już dawno zostałyby wprowadzone. A tak dostaniesz odpowiedź, że dziękują za uwagi i będą je brali pod uwagę podczas dalszego planowania komunikacji miejskiej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 05 maja 2016, 22:01

2) 220 P+R Al. Krakowska - Nowe Bemowo - Metro Młociny
To już było pod nazwą 106 i się nie sprawdziło.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Georg
Posty: 6034
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 05 maja 2016, 22:13

KwZ pisze:
2) 220 P+R Al. Krakowska - Nowe Bemowo - Metro Młociny
To już było pod nazwą 106 i się nie sprawdziło.
Żadna linia w środku miasta nie sprawdzi się, jeśli będzie jeździła co 20/30/30 minut. Nikt nie będzie na to czekał.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 05 maja 2016, 22:30

Co 20/20/30 i drugie tyle 184. A i tak przez korki na Dźwigowej (i inne) kursowało to w cały świat.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Georg
Posty: 6034
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 05 maja 2016, 23:53

KwZ pisze:Co 20/20/30 i drugie tyle 184. A i tak przez korki na Dźwigowej (i inne) kursowało to w cały świat.
Swoje robiła też Al. Krakowska.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36671
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 06 maja 2016, 9:47

KwZ pisze:
2) 220 P+R Al. Krakowska - Nowe Bemowo - Metro Młociny
To już było pod nazwą 106 i się nie sprawdziło.
No ale teraz chyba mowa o przebiegu przez Nowolazurową i Lazurową, nie?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 maja 2016, 9:49

I o czasach, gdy znaczenie Dźwigowej jednak drastycznie spadło, bo pojawiły się S8, Giedziejewskiego i Nowolazurowa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 maja 2016, 15:44

I o czasach, w których pojawiła się linia 11. Chcemy jej kolejnego dubla?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8455
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 06 maja 2016, 15:45

Wygięcie 184 spowoduje, że jeszcze trudniej będzie ubić ten dubel 11tki...

ODPOWIEDZ