Strona 37 z 80

: 23 sty 2011, 12:47
autor: Maybach
Maybach pisze:pociągiem osobowym
:aloha:

: 23 sty 2011, 13:34
autor: fik
Maybach pisze:Orientuje się ktoś czy gdzieś jeszcze w Polsce można przejechać się pociągiem osobowym złożonym z lokomotywy i jednego/dwóch wagonów? A już idealnie by było z wagonem typu "bonanza".
Jedna para na Rzeszów-Stalowa Wola Rozwadów tak jeździ na przykład.

: 23 sty 2011, 13:34
autor: 3383
Maybach pisze:
Maybach pisze:pociągiem osobowym
:aloha:
Rozumiem. Zastanawiam się tylko czy bardziej zależy Ci na tym, żeby było jak najmniej wagonów, czy żeby to był pociąg osobowy, czy żeby to była bonanza :-k

Łącząc to wszystko do kupy, najlepiej będzie pojechać do Krzyża, Piły bądź Chojnic. Prawdopodobieństwo zwiększa się lawinowo, gdy trochę przymrozi i nasypie śniegu. Wtedy szynobusy stoją, a na trasę wyruszają SU45 i SP32 :super:

Polecam przejrzeć TE zdjęcia.

: 23 sty 2011, 13:42
autor: Maybach
fik pisze:
Maybach pisze:Orientuje się ktoś czy gdzieś jeszcze w Polsce można przejechać się pociągiem osobowym złożonym z lokomotywy i jednego/dwóch wagonów? A już idealnie by było z wagonem typu "bonanza".
Jedna para na Rzeszów-Stalowa Wola Rozwadów tak jeździ na przykład.
Dzięki, rozumiem że planowo jeżdżą tylko tam, a reszta jak napisał 3383 jako zaszynobus?
3383 pisze:Łącząc to wszystko do kupy, najlepiej będzie pojechać do Krzyża, Piły bądź Chojnic. Prawdopodobieństwo zwiększa się lawinowo, gdy trochę przymrozi i nasypie śniegu. Wtedy szynobusy stoją, a na trasę wyruszają SU45 i SP32
Najbardziej zależy mi właśnie na SU45/SP32/SM42 z jednym/dwoma wagonami - a już byłbym w siódmym niebie gdyby to były bonanzy :) Tylko właśnie jakbym już miał jechać - to na pewne, a nie wiadomo nigdy czy szynobus się zepsuje czy pojedzie normalnie...

: 23 sty 2011, 13:46
autor: fik
Maybach pisze:planowo jeżdżą tylko tam,
Nie mam pojęcia, szczerze mówiąc.

: 23 sty 2011, 17:37
autor: jasiu
Ostatnio składy zamiast szynobusów jeżdżą na Ostrów - Leszno.

: 23 sty 2011, 20:20
autor: 3383
No i oczywiście Poznań - Wolsztyn, tylko że to zazwyczaj nie spełnia warunku 1-2 wagonów. Ale za to jeżdżą w oliwkowym malowaniu :cool2:

: 07 lut 2011, 17:14
autor: Siecool
Jeszcze chyba w zeszłym roku jednym z załączników do regulaminu przydzielania tras pociągów PLK było coś w stylu wykazu bocznic i punktów ładunkowych w obrębie poszczególnych stacji wraz z wyszczególnieniem firmy, która z takowej korzysta. Czy komuś zachował się może taki wykaz na dysku i byłby skłonny się podzielić?

: 08 lut 2011, 8:15
autor: chester
Primo - cOś takiego jest tez w obecnym Regulaminie (zal 2.8?)
Secundo - obecnie jest tez drugi dokument - wykaz punktów ladunkowych pod zarządem PLK.

Zwracam uwagę, ze podani użytkownicy nie zawsze sa w 100% poprawni.

Jesli koniecznie cycads zalacznik z poprzedniego Regulaminu, a do poniedzialku go nie zdobedziesz, daj znac na priv, to Ci ten stary wysle. Albo jesli Ci chodzi o jakas konkretna stacje do rozpracowania, to moze mozna pomoc wielotorowo...

: 08 lut 2011, 8:22
autor: klemenko
Czy jest możliwe i czy praktykuje się łączenie EN57 z EN71?

: 08 lut 2011, 8:57
autor: chester
Jest mozliwe i w SKM 3miasto sie praktykowalo.

fotka takowego czegos jeszcze jak pekape było jedno pekape

: 08 lut 2011, 15:53
autor: Siecool
chester pisze:Primo - cOś takiego jest tez w obecnym Regulaminie (zal 2.8?)
Secundo - obecnie jest tez drugi dokument - wykaz punktów ladunkowych pod zarządem PLK.
O, faktycznie, dotarłem do tego załącznika dot. punktów PLK-i i tego drugiego nie dojrzałem, a widzę, że też daje radę. Ale po ten stary też bym się później uśmiechnął ;) W każdym razie wielkie dzięki.

: 09 lut 2011, 13:58
autor: klemenko
chester pisze:Jest mozliwe i w SKM 3miasto sie praktykowalo.
Dzięki!

: 11 lut 2011, 23:42
autor: Maybach
Czy ruch na linii do Zagórza ma szansę być zawieszony do czasu sezonu wakacyjnego? Nie wiem czy rzucać się teraz na to, czy poczekać do maja.

: 12 lut 2011, 0:15
autor: fik
Poczekałbym do czerwca i strzelił Łupków od razu :P