Stary Pinwin pisze:Czy na czas remontu Targowej nie można wozów z R2 rzucić na 9 ,7 , 8 .22 , 25 ? A na 4 więcej innych zakładów ? Tylko . że ja się nie znam , ja prosty robol jestem .
Pewne ograniczenia są, np. związane z projektami unijnymi (co mocno blokuje manewry np na 9 i 25), ale coś tam by się dało zrobić*, ale dla ZTM odpowiednia liczba rozkładowców "na stanie" jest niestety niewystarczająco istotna. Z drugiej strony się ZTM dziwić, skoro i tak już pojawiają się głosy, że rozrósł się on nadmiernie a niepotrzebnie. No to i mamy skutki.
Np, żeby nie być gołosłownym, całki na 1 z R-2 zamienić na całki 7 z R-3 tudzież wolskie całki na ósemce (a jest ich 9) przekąć w zamian za całki na 18 (zjazd jako 20) czy całkę na 4 (jedna nieniska jest praska).
Tym niemniej, oprócz tych kilku przykładów, spektakularnych rzeczy do przeniesienia za bardzo nie ma - skoro R-2 ma wagony zakupione na trasę W-Z na przykład, to powinny się one na tej W-Zce pojawić.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.