Połączenia transpraskie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 19 mar 2009, 1:00

a co ze 135?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36658
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 19 mar 2009, 1:08

emdegger pisze:120 Os. Ostrobramska - Rodziewiczówny - Ostrobramska - Kinowa - Waszyngtona - Rondo Waszyngtona - al. Zieleniecka - Zamojskiego - Targowa - Radzymińka - Jóraskiego - Samarytanka - Gilarska - św. Wincentego - Kondratowicza - Malborska - Głębocka - Derby - sra ta ta - Olesin. 12/15(20)//20
Chryste Panie... :kaput:
emdegger pisze:umożliwienie Derbom oraz osiedlom na północ od Wincentego uruchomienia pierwszej z prawdziwego zdarzenia linii do szeroko rozumianego miasta, tak na Pragę, jak i do Centrum
I tu jest błąd podstawowy, wręcz przykład, jak nie należy kształtować układu komunikacyjnego. Korki będą już tylko większe, nie ma się co spodziewać żadnej trwałej poprawy. Idea "dobrej komunikacji", polegającej na komunikowaniu jak najgłębiej w miasto, najlepiej do centrum - idea, która święciła triumfy przez kilkanaście ostatnich lat - z powodu tychże korków nadaje się obecnie tylko na śmietnik (przy czym na świecie dawno do tego doszli, my zaś koniecznie musimy się uczyć na własnych błędach). Komunikacja w którejś tam kolejności pożądana jest bezpośrednia, w pierwszej jednakowoż skuteczna. A więc - do węzła (przykro mi, od przesiadek uciec się nie da, zwłaszcza w przyszłości). Im bardziej linia pojedzie do centrum (szeroko rozumianego), tym gorzej (przede wszystkim mniej regularnie) będzie działać. Na dzień dobry chciałbyś 120-tce zafundować al. Zieleniecką - pytam się więc, co ci ona zawiniła? 169 zresztą podobnie...

Wpychanie 146 na Targową też nikomu nie posłuży...

Natomiast co do szczegółów, to nie przeczę, są tu rzeczy do zastanowienia się... :-k ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 19 mar 2009, 1:08

[ Dodano: Czw 19 Mar, 2009 01:20 ]
Hej, Bastianie, ale sam chciałeś wydłużać 120 przecież :D I to chyba przez Zieleniecką :P Ja nie dalem 120 czestotliwosci 20/20/20, wiec daruj sobie ten argument o regularności. Chcesz - bo pisales - 169 docelowo na Gocław, przepraszam, ale to będzie teleport nad Zieleniecką? A co, Grochowska to niby lepsza? A czym zawiniła Ostrobramska, że ją teraz Szwedzką karzecie??! Wybacz, ale przeczysz sam sobie. Nie daje Derbom linii na Patelnie tylko w najdogodniejsze miejsca Pragi oraz węzły przesiadkowe, tak by bylo przesiadek jak najmniej przy dobrej czestotliwości. Jest buspas na Radzymińskiej i co, dla 120 by nie obowiązywał? Może i korki nie zmniejszą się, ale z tym 120 trafiles jak kulą w płot :P Zresztą to wariant B, ja jestem w pierwszej kolejności zwolennikiem 169. Natomiast nie akceptuję 135 w obecnej potworkowatej formie i takie poprzekręcane linie zawsze będę zwalczał =;

Bez przesady, dlaczego rozbudowujące się osiedle nie mogłoby mieć linii dalej niż do Ronda Żaba? W dodatku na trasie, gdzie miałaby dla siebie wydzielony pas ruchu? Dla Ciebie 120 na Pradze Południe brzmi (a na pewno nie brzmiało) tak samo egzotycznie, jak dla mnie 189 na Chomikach i pogrzebanie bardzo dobrego 106 :P W ogole mnie nie przekonałeś (-( Czy Miasteczku Wilanów dacie jedną linię do Natolina, drugą do Wilanowa, a trzecią na Stegny? Hej, skróćmy 509 do Zwycięzców, 127 do wukadki, 112 do Ciepłowni Wola, a 175 do Pl. Zawiszy. Wtedy na pewno te linię na będą skuteczne, a na ziemię zstąpi duch Williama Jamesa i gromko pochwali, żeśmy łebscy do granicy dobrego smaku.

Poza tym ja naprawdę nie uważam, że 120 na Ostrobramską to linia do centrum, bądźmy poważni :shock: Byłoby tak samo dobrą linią międzydzielnicową jak 162 czy 174 (ta akurat do zmiany trasy, w mojej opinii na Bródno, ale już nie mieszajmy), a na takie teraz podobno stawiacie? Być może stałoby się połączeniem, które można byłoby uwzględnić przy jeździe do Centrum, dobrą alternatywą dla ślęczącego w korkach 527. Boisz się, że wyssałoby pasażerów ze św. Metra, którym ideologicznie należy uszczęśliwiać każdego, nawet jeśli szczęśliwy być nie chce? :-? Choć nie wykluczam, być może ktoś przesiadłby z 527 do 120. I byłby szybciej :)

Stanowczo zatem zaprzeczam, jakoby moją intencją było stworzenie 120 jako linii docentrowej. Tym samym chciałbym zaznaczyć, że nie upadłem na głowę. Rolą tej linii miałaby być kompleksowa obsługa ciągów komunikacyjnych na całej Pradze pozbawionych komunikacji szynowej w skali makro, przy maksymalnym wykorzystaniu korzyści ze znajdującej się na jej trasie węzłów przesiadkowych, w tym także tych, które są obsługiwane przez komunikację tramwajową. Owszem, w tym do Centrum, ale przecież nie tylko. Z RW można dojechać i na Saską Kępę i w regiony Wawra, które połączeń z Ostrobramską nie mają. I co, zarzucisz mi, że mam zamiar stworzyć połączenie Olesin - Falenica? :bredzisz: Im większa ilość stycznych z ciągami prostopadłymi przy dobrej częstotliwości, tym większa zachęta do przesiadek i minimalizacja połączeń zewsząd dowsząd (w tym do Twojego ukochanego Centrum, do którego nie można już pewnie dojechać inaczej, jak tylko metrem poprzedzonym najlepiej przynajmniej dwoma przesiadkami w drodze do niego lub jakimś tworem stoszesnastkopodobnym). Oczywiście, o ile na tych prostopadłych arteriach jest w co się przesiadać :grin: 120/169 to mają być siekiery praskiej komunikacji z rozszerzonym wachlarzem dodatkowych i bardzo atrakcyjnych możliwości. Możliwości, których kikutowate, żałosne, wijące się między czynszówkami Nowej Pragi a grochowskim bazarkami 135 nie posiadało, nie posiada i nie będzie posiadać. Ja tej linii po prostu nie chcę, bo to dla mnie śmieć, a jej krańce w życiu nie pozwolą wydobyć potencjału pasażerskiego Ostroramskiej ani nie dadzą żadnego transpraskiego tranzytu (a śmiem twierdzić, że to esencja linii "transpraskiej", "interpraskiej", "międzypraskiej", "adpraskiej" czy jeszcze innej verbum fanaberians Dennisa).

146 na Targowej nikomu nie posłuży? No proszę, a ponad rok temu na Targowej pojawiło się nadprogramowo 307 i na pewno wszystkim posłużyło :] Twoje obiekcje są tym bardziej nieuzasadnione, że przecież w mojej propozycji 135 idzie do piachu, więc nijak by się na tej Targowej nie pojawiło. Zgoda, kwestię linii, która mogłaby zastąpić 135 można by jeszcze przedyskutować, ja nie upieram się koniecznie przy idei, że musi to być 146. To był pierwszy instynkt, być może merytorycznie nietrafny

Korki gdzieś zawsze będą i koniec, w takim razie może zapomnijmy o linii na Pragę na Ostrobramskiej, niech sobie dojeżdżają 135 w DS co pol godziny do trójki i radzą sobie sami :]
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Awatar użytkownika
Paweł_K
Taki ligowy Bełchatów
Posty: 5307
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
Kontakt:

Post autor: Paweł_K » 19 mar 2009, 10:11

Korzystam ze 135 praktycznie codziennie od poniedziałku do piątku. Na Wileński rano autobus przyjeżdża zapełniony w 50-60% (liczby miejsc siedzących), z Wileńskiego odjeżdża zwykle ze wszystkimi siedzącymi zajętymi plus kilkanaście osób stoi. Przy Ząbkowskiej dosiada się zwykle po kilka osób. Na Zielenieckiej znów zwiększa się ilość podróżnych (mimo, że kilka osób wysiada). Na Lubelskiej wymiany praktycznie zerowe, kilka osób wysiada dalej (zespół szkół na Grochowskiej). Trochę osób wysiada na Międzyborskiej. Potem sporo ubywa przy Szpitalu Grochowskim - znów szkoła. Następny przystanek - Os. Majdańska - też młodzież głównie wysiada. No i Rawar - tu wysiada zdecydowana większość, część się rozchodzi po okolicznych miejscach pracy - Radwar ale też biura przy Ostrobramskiej 101. Jednakże znam z widzenia osoby, które czekają na jakąś linię Ostrobramską, zapewne w celu dojazdu do ZP Centrum Optyki.
Po południu 135 służy mi wyłącznie jako dojazd do tramwaju na Grochowskiej - nie ma sensu tkwić w korku na Targowej, tramwaj szybciej dojeżdża do Wileńskiego niż 135 (nieraz zdarza się wyprzedzić 2 brygady tej linii). Przy Rawarze wsiada zawsze co najmniej 8 osób, podobnie przy Os. Majdańska. Część z nich wysiada już przy Szpitalu Grochowskim, część przy Międzyborskiej - co dalej to nie wiem, bo nie jeżdżę ;)
Co do trasy proponowanej przez emdeggera, to widzę jej słabość w szczycie B - stoi Zieleniecka, Targowa i 11 Listopada, co mogłoby wpłynąć na punktualność tej linii.
A z doraźnych zmian - nie dałoby się zamienić końcówkami 135 i 182 ? 135 puścić na Os. Ostrobramska przez Rodziewiczówny, a 182 na Olszynkę ?
W ogóle po co 158 i 182 jadą na Os. Ostrobramska przez Zamieniecką i Łukowską ? Nie da się jednej puścić przez Centrum Optyki ? Łukowska potrzebuje aż trzech linii ? (jest przecież jeszcze 141)
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon

Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 19 mar 2009, 11:08

Nie podoba mi sie pomysł Emdeggera bo likwiduje najszybsze i najprostsze polączenie Ostrobramskiej z Grochowską (311 nie licze bo jeździ tylko w DP i co 30 min) a w zamian puszcza dodatkowe linie w coraz bardziej zatkaną Zieleniecką która zaczyna stać już w coraz dziwniejszych godzinach.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 19 mar 2009, 13:54

emdegger pisze: 120 Os. Ostrobramska - Rodziewiczówny - Ostrobramska - Kinowa - Waszyngtona - Rondo Waszyngtona - al. Zieleniecka - Zamojskiego - Targowa - Radzymińka - Jóraskiego - Samarytanka - Gilarska - św. Wincentego - Kondratowicza - Malborska - Głębocka - Derby - sra ta ta - Olesin. 12/15(20)//20
Nie, nie nie tak.... Od Falenicy na Olesin!
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 19 mar 2009, 14:07

emdegger pisze:I co, zarzucisz mi, że mam zamiar stworzyć połączenie Olesin - Falenica? :bredzisz:
:D
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 19 mar 2009, 14:36

Bastian pisze: Im bardziej linia pojedzie do centrum (szeroko rozumianego), tym gorzej (przede wszystkim mniej regularnie) będzie działać.
Fajnie. Regularna linia do wezla, i co dalej? Jezeli do tramwaju to jeszcze mozna zrozumiec, choc przez tramwaje nie sa z guma i wszystkich nie pomieszcza. Ale co wtedy kiedy z dowozowki przesiadasz sie do innej autobusowej dojezdzajacej do centrum, ktora sila rzeczy bedzie tkwic w korku?
Bastian pisze:Komunikacja w którejś tam kolejności pożądana jest bezpośrednia, w pierwszej jednakowoż skuteczna. A więc - do węzła (przykro mi, od przesiadek uciec się nie da, zwłaszcza w przyszłości).
Pelna zgoda. Tylko wydaje mi sie ze swoimi trasowymi pomyslami wyprzedzacie o wiele wiele infrastrukture. Na dzisiaj infrastruktura jest slabo przystosowana do wygodnych przesiadek typu drzwi-w-drzwi. Myslalem ze uda sie zmienic geometri petli Wilanowska przy ostatnim remoncie zeby nie bylo tej pielgrzymki miedzy wyjsciem ze stacji do petli. A Mlociny? Niby wszystko nowoczesnie ale dla mnie perony to nie najlepsze rozwiazanie. Dlaczego nie mozna pomyslec o zbiorczych przystankach dla wysiadajacych i wsiadajacych. A Marymont? Smiech na sali.A Zeran FSO? I tak dalej i tak dalej.

Gdybyscie byli odpowiedzialni za infrastrukture moze wyszloby lepiej, a tak jest jak jest, kazdy widzi.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36658
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 19 mar 2009, 14:41

Zgoda - infrastruktura nie nadąża. I - szczerze mówiąc - nie widzę prespektyw poprawy, także widząc plany kolejnych inwestycji... :(
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 19 mar 2009, 20:17

Paweł_K pisze:Korzystam ze 135 praktycznie codziennie od poniedziałku do piątku. Na Wileński rano autobus przyjeżdża zapełniony w 50-60%
Widzisz, a po zmianie byłoby 90-100%...
Paweł_K pisze:No i Rawar - tu wysiada zdecydowana większość, część się rozchodzi po okolicznych miejscach pracy - Radwar ale też biura przy Ostrobramskiej 101
Czyli potwierdzasz niejako moje słowa, cieszę się :)
Paweł_K pisze:Po południu 135 służy mi wyłącznie jako dojazd do tramwaju na Grochowskiej - nie ma sensu tkwić w korku na Targowej,
Po proponowanych przez mnie zmianach na pewno by już nie tkwiło ;-)
Paweł_K pisze:Co do trasy proponowanej przez emdeggera, to widzę jej słabość w szczycie B - stoi Zieleniecka, Targowa i 11 Listopada, co mogłoby wpłynąć na punktualność tej linii.
Hehe, zależy w którym kierunku stoi. Bo Grochowska w kierunku Wiatracznej też stoi. Zauważ, że 169 już napotyka na swojej drodze 2/3 korków, o jakich pisałeś, mimo to nie narzeka na zapełnienie. Częstotliwość+dobra trasa i problem zostaje zredukowany. Poza tym zbije nieco Twój argument warunkami jazdy, jakie są w tym czasie na Ostrobramskiej i Waszyngtona. Wtedy Grochów wraca do siebie południową częścią jezdni, na północnej króluje przeciwpotok. Ostrobramska oraz Waszyngtona są w tym czasie całkowicie przejezdne - odpowiednie ustawienie czasu przejazdu i wszystko gra. Dęboszczak nie takie rzeczy robił ;)
Paweł_K pisze:A z doraźnych zmian - nie dałoby się zamienić końcówkami 135 i 182 ? 135 puścić na Os. Ostrobramska przez Rodziewiczówny, a 182 na Olszynkę ?
Wykluczone, dla Olszynki to zmiana obojętna i takie 182 nie stanowiłoby żadnej konkurencji dla 188 i 523, zaś dla Witolina do utrata połączenia z TŁ oraz <M>P. Odpada w przedbiegach.
Paweł_K pisze:W ogóle po co 158 i 182 jadą na Os. Ostrobramska przez Zamieniecką i Łukowską ? Nie da się jednej puścić przez Centrum Optyki ?
Łukowska ma dobry układ linii z rozdzielnymi funkcjami i potokami. I niech tak zostanie.
Rosa pisze:Nie podoba mi sie pomysł Emdeggera bo likwiduje najszybsze i najprostsze polączenie Ostrobramskiej z Grochowską (311 nie licze bo jeździ tylko w DP i co 30 min
Może to jest najszybsze połączenie z Grochowską, ale nie z Targową :-$ Potok Ostrobramska - Grochowska jest mały i lwiej części związany z niewielką grupą młodzieży szkolnej, która spokojnie może zadowolić się 311. Choć gdyby tak 311 przemienić w 2xx co 20 minut, jak pisał Colony, to byłoby niewątpliwie miło. Za to ruch na linii Ostrobramska - Grochowska jest w DS zerowy, spójrz na rozklad 135 w weekendy. No i ta beznadziejna końcówka na Pradze Północ, któż by chciał zwiedzać mroki Szwedzkiej w soboty i niedziele? Za to ruch Ostrobramska - Waszyngtona - RW - Aleje w DS jest :]
MisiekK pisze:Nie, nie nie tak.... Od Falenicy na Olesin!
Taaa... i pisze to człowiek, który zastąpienie na Bródnie 506 w relacji na UW i Świętokrzyską widział w postaci E-3 :hahaha:
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 19 mar 2009, 20:56

Powiem szczerze, że linia transpraska jadąca z Witolina na daleki Olesin zupełnie mi się nie podoba. To zbyt różne rejony by mogła je obsługiwać jedna linia... Natomiast 169 popieram jak najbardziej. Chociaż trasa przez rondo Waszyngtona jeszcze mnie nie przekonuje 8-(
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 19 mar 2009, 21:04

R-11 Kleszczowa pisze:Powiem szczerze, że linia transpraska jadąca z Witolina na daleki Olesin zupełnie mi się nie podoba
Ta linia ma przynajmniej perspektywy i już uzyskala tak 10-minutowy, podczas gdy 176 to był śmiech na sali. Co Ci sie nie podoba w 120?
R-11 Kleszczowa pisze:Chociaż trasa przez rondo Waszyngtona jeszcze mnie nie przekonuje
Konkretnie dlaczego?

Ta trasa daje gigantyczne możliwości CAŁEJ Pradze, naprawdę.

[ Dodano: Czw 19 Mar, 2009 21:08 ]
Każda linia obsługująca jedne z najbardziej obciążonych ciągów na Pradze (OStrobramska-Radzymińska bądź Ostrobramska - Wincentego/Malborska) przetrasowana przez węzły przesiadkowe dające wyjście na cała prawobrzeżną i lweobrzeżną Warszawę jest skazana na sukces.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 19 mar 2009, 21:16

emdegger pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Powiem szczerze, że linia transpraska jadąca z Witolina na daleki Olesin zupełnie mi się nie podoba
Ta linia ma przynajmniej perspektywy i już uzyskala tak 10-minutowy, podczas gdy 176 to był śmiech na sali. Co Ci sie nie podoba w 120?
R-11 Kleszczowa pisze:Chociaż trasa przez rondo Waszyngtona jeszcze mnie nie przekonuje
Konkretnie dlaczego?
Takt 10 minutowy uzyskała tylko do Bródna... Chcesz się bawić w "efki" Witolin - Targówek Ratusz :?: Zresztą zauważ, że Twoje 120 pominie znaczną część Bródna Nietramwajowego.


"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 19 mar 2009, 21:33

Zurominska, Targowek Ratusz, CH Targówek... To sporo, rozkręci za to komunikację na Malborskiej, gdzie jest gęsta zabudowa oraz na nowej nietramwajowej części Bródna, ktora bardzo intensywnie się rozbudowuje i także zasluguje na coś dla siebie. To nowe wschodnie Bródno to potencjalna pasażerska żyła złota, a przy tym jeden z najdynamiczniej rozwijających się terenów w Warszawie pod względem nowej zabudowy. Jak przyjedziesz na Bródno, to sam zobaczysz, ile tam jest nowych mieszkań
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 19 mar 2009, 21:42

Bastian pisze:Zgoda - infrastruktura nie nadąża. I - szczerze mówiąc - nie widzę prespektyw poprawy, także widząc plany kolejnych inwestycji... :(
Marymont, Młociny, Słodowiec - to wszystko nowe rzeczy, ale nikt ich nie kazał projektować tak, by pasażerowie mieli utrudnione przesiadanie.

ODPOWIEDZ