Jelonki

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 16 lut 2010, 8:25

Łukasz pisze:Wszyscy teraz odeszli?
Spokojnie, zostali ci, którzy są najbardziej radykalni. ;-)
geograf_OSU pisze:ta linia bedzie jeszcze bardziej nie przewidywalna
Gdzie korki, jakie korki? Mogą być niekiedy niewielkie utrudnienia przed dojazdem do pętli. Przyjmijmy, ze autobus straci 2-3 minuty przed samą pętlą. Co to zmienia?
geograf_OSU pisze:czy 189 bedzie jezdzilo Czluchowska czy tak jak teraz to bedzie puste, wiec nie ma sie czym podniecac.
Będzie można rozrzedzić 506. ;-)

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 16 lut 2010, 8:47

geograf_OSU pisze:czy 189 bedzie jezdzilo Czluchowska czy tak jak teraz to bedzie puste, wiec nie ma sie czym podniecac.
No to na Chomiczówkę. Nawet na rok, a potem się wywali.

[ Dodano: |16 Lut 2010|, 2010 08:50 ]
Jarek pisze:czy 189 bedzie jezdzilo Czluchowska czy tak jak teraz to bedzie puste, wiec nie ma sie czym podniecac.
Będzie można rozrzedzić 506.
To tak samo jak metro przedłuzyli od Bankowego do dw Gdańskiego, w związku z czym Ursynów przwestał jeździć bezpośrednio na Powiśle. :)
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 16 lut 2010, 9:44

geograf_OSU pisze:ale nikt nie odniosl sie do korkow na Lazurowej...ta linia bedzie jeszcze bardziej nie przewidywalna i wiekszych stadach bedzie jezdzila...jezeli to mozliwe
A na Powstańców to nie ma korków? Po 8 korek w stronę Hali sięga czasem Muszlowej, a popołudniami w stronę Górczewskiej bywają korki od pl. Kasztelańckiego.

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 16 lut 2010, 9:49

drapka pisze:No to na Chomiczówkę. Nawet na rok, a potem się wywali.
łatwo mówić, trudno zrobić. pamiętaj że jak coś dasz to potem będziesz musiał wydzierać.
PURA VIDA!

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 16 lut 2010, 10:00

E tam, tramwaj zamknie im usta :)
Popatrz, jaka franca!

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 16 lut 2010, 10:04

jakoś z Broniewskiego dłuuugo nie dawało się wycofać 520tki więc praktyka wskazuje na coś innego
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Siecool
Posty: 4958
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo

Post autor: Siecool » 16 lut 2010, 19:30

Jarek pisze:Gdzie korki, jakie korki? Mogą być niekiedy niewielkie utrudnienia przed dojazdem do pętli. Przyjmijmy, ze autobus straci 2-3 minuty przed samą pętlą. Co to zmienia?
Oj, tu akurat nie byłbym taki kategoryczny, miałem okazję kiedyś utknąć tam i to było 10 minut i więcej, a nie żadne 2-3. Z relacji koleżanki jeżdżącej tamtędy codziennie wynikało, że tak jest codziennie właśnie (okresliła to nawet jako najgorszy korek na trasie 506 spod UW).
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]

Awatar użytkownika
eMeLPe
Posty: 848
Rejestracja: 01 lip 2009, 13:21
Lokalizacja: Pruszków Płd-Zach (ZP 4196)

Post autor: eMeLPe » 17 lut 2010, 0:19

Od kiedy zobaczyłem tą informację to pomyślałem, że to chyba prima aprilis... Do 190 i 506 na odcinku Hala Wola - OSG dochodzi kolejna linia, który będzie wozić jeszcze więcej powietrza nie mówiąc już o jeździe stadami... ](*,) Najlepszym rozwiązaniem byłoby wycofanie wszystkich linii od Kasprzaka i Wolskiej na Jelonki bo korelują się z tramwajami ](*,) Widać, że komuś się mocno nudziło podczas ferii... Dla mnie będzie problem bo albo będę przesiadał się przy bemowskim ratuszu jadąc z PKP Włochy już przy Hali Wola albo będę czekał na 106, które jest raz na 20 minut... Żałuję, że ktoś nie wpadł na to, aby 189 skręcało w Połczyńską a potem w Lazurową, byłoby jeszcze fajniej ](*,) Uważam tą zmianę za strzał pod własne nogi... BTW, na poprawę częstotliwości bym nie liczył...
M-1 PKS S-1 7 9 709 727 KM1 KM8 WKD N85

KM WPR: 1, 2

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 17 lut 2010, 9:03

eMeLPe pisze:Najlepszym rozwiązaniem byłoby wycofanie wszystkich linii od Kasprzaka i Wolskiej na Jelonki bo korelują się z tramwajami
Sądzę, że powinna zostać jedna linia,a np. 105.
eMeLPe pisze:Do 190 i 506 na odcinku Hala Wola - OSG dochodzi kolejna linia
Zapomniałeś o 112. A odnośnie 506 spodziewałbym się z czasem obniżenia częstotliwości.

Awatar użytkownika
eMeLPe
Posty: 848
Rejestracja: 01 lip 2009, 13:21
Lokalizacja: Pruszków Płd-Zach (ZP 4196)

Post autor: eMeLPe » 17 lut 2010, 23:04

Jarek pisze:Sądzę, że powinna zostać jedna linia,a np. 105.
A 189 mogłaby jednak jeździć, jak obecnie, bo to mojego celu autobus co 20' to trochę za rzadko...
Jarek pisze:Zapomniałeś o 112. A odnośnie 506 spodziewałbym się z czasem obniżenia częstotliwości.
Od kiedy to 112 dojeżdża do Os. Górczewska :-$ ;-) :?: Co do 506 to raczej nie wróżę jej zmiany częstotliwości a jedynie zmiany trasy w związku z budową II linii metra...
M-1 PKS S-1 7 9 709 727 KM1 KM8 WKD N85

KM WPR: 1, 2

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 18 lut 2010, 9:14

eMeLPe pisze:A 189 mogłaby jednak jeździć, jak obecnie, bo to mojego celu autobus co 20' to trochę za rzadko...
Ale argument - ja tak jeżdżę, więc musi być dla mnie linia. Ja też tracę 189 ze swojego przystanku i mimo to uważam, że to bardzo dobra zmiana.

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 18 lut 2010, 9:17

Dobra, to wyjaśnijcie mi jeszcze jedną rzecz: co ma wspólnego 189 z 506, skoro zmiana trasy tego pierwszego docelowo ma prowadzić do obniżenia częstotliwości drugiej linii?
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 18 lut 2010, 9:23

eMeLPe pisze:A 189 mogłaby jednak jeździć, jak obecnie, bo to mojego celu autobus co 20' to trochę za rzadko...
Nie. Tam są tramwaje. Natomiast Człuchowska i Lazurowa opiera się wyłącznie na komunikacji autobusowej. Co do 506 to na pewno zmiana trasy 189 będzie pretekstem do zmniejszenia częstotliwości "czerwońca". 189 razem ze 190 będą zapewniać dowóz do tramów a trasa 10 praktycznie pokrywa się z trasą 506 aż do ONZ-tu.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 18 lut 2010, 10:09

Częstotliwość 106 może zostać jeszcze bardziej zmniejszona aż do kasacji linii z chwilą wybudowania łącznika tramwajowego na Powstańców Śląskich. Z czumy na Hynka będzie się jeździć z przesiadką tramwaj<->autobus.

[ Dodano: |18 Lut 2010|, 2010 10:11 ]
Co do 506 to raczej nie wróżę jej zmiany częstotliwości a jedynie zmiany trasy w związku z budową II linii metra...
Chyba zmiany trasy, po której jeżdżą brygady obecnie obsługujące 506. ;-)

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 18 lut 2010, 10:24

506 i tak pewnie pójdzie się... żegnać jak zaczną budowę metra bo nie wierzę żeby wszystkie linie zostały upchnięte na Królewskiej/Grzybowskiej.
PURA VIDA!

ODPOWIEDZ