Strona 37 z 94

: 30 maja 2013, 14:48
autor: bepe
KwZ pisze:A poza tym większość bloków jest na zachód od Puławskiej, czyli po przeniesieniu byłoby dużo dalej. Jestem nieprzekonany.
Z przystanku MW generalnie mało kto korzysta. Nie przypominam sobie jakichś oszałamiających wymian pasażerskich w tym rejonie.

: 01 cze 2013, 16:55
autor: Autobus Czerwon
Pod wpisem na blogu na Stołecznej, pojawiła się propozycja że aby dowieść mieszkańców ulicy Spartańskiej do metra, można by wygiąć 222 z Malczewskiego w lewo do alei Niepodległości i potem Madalińskiego do Puławskiej, oraz żeby 174 skrócić do Wierzbna czy do innej Królikarni. Pomysł z 222 jest moim zdaniem dobry (szczególnie że po wycofaniu 117 i 210, 168 tamtędy nie jeździ), i niespecjalnie trudny. Pomysł ze 174 jest trochę kontrowersyjny ale z drugiej strony łapało by może mniejsze opóźnienia :-k

: 01 cze 2013, 17:26
autor: adner
Jest jeszcze jeden problem, nie ma przystanku Madalińskiego w tej relacji(Al. Niepodległości -> Madalińskiego w stronę Puławskiej). Nie wiem czemu miałoby służyć skrócenie 174? Przecież trasa 222 praktycznie by się nie wydłużyła a wspólny odcinek to raptem cztery przystanki.

: 01 cze 2013, 18:02
autor: patryk148
ja myślałem o Kazimierzowskiej :D Malczewskiego - Kazimierzowska - Madalińskiego - Puławska

ale rzeczywiście lepiej przez Al. Niepodległości.

choć w przypadku dużych cieć można pokombinować ze 174 (przez Joliot-Curie)

: 01 cze 2013, 18:53
autor: Autobus Czerwon
patryk148 pisze:choć w przypadku dużych cieć można pokombinować ze 174 (przez Joliot-Curie)
I ze 165 przez Marysin Wawerski i Rembertów, co? Weź się człowieku ogarnij bo to już przestaje być śmieszne...

: 01 cze 2013, 19:42
autor: fik
Autobus Czerwon pisze:Pod wpisem na blogu na Stołecznej, pojawiła się propozycja że aby dowieść mieszkańców ulicy Spartańskiej do metra
Mieszkańcy ulicy Spartańskiej do metra mają 168.

: 01 cze 2013, 19:46
autor: Autobus Czerwon
Życzę powodzenia przy skręcie z Woronicza w Wołoską w lewo i w odwrotnym kierunku. 8-(

: 02 cze 2013, 1:17
autor: jasiu
pawcio pisze:Nieskracanie 138 na Pradze zablokowało możliwość pompowania jego częstotliwości. Więc się zaczęło sztukowanie na Mokotowie. Taki bym domniemywał ciąg logiczny.
No dobrze, a czy na Targówku 138 musi kursować z częstotliwością 15/20/20? Może można przerzedzić np. do 20/20/20 i dołożyć drugie tyle kursów skróconych?

: 03 cze 2013, 7:35
autor: pawcio
Kursy skrócone dla linii wyjeżdżającej z Ząbkowskiej? Przecież to nie ma prawa się złożyć w coś sensownego!

: 03 cze 2013, 8:21
autor: Bastian
Dlaczego? Nie wejdzie w następny takt?

: 03 cze 2013, 8:42
autor: pawcio
Prawa Murphy'ego nie dają szans. :D

: 03 cze 2013, 9:14
autor: MichalJ
Że czyje?

Nie wiem, co się mogło zmienić, ale widuję ostatnio 174 na Chałubińskiego z zajętymi siedzącymi.

: 03 cze 2013, 11:42
autor: RobertP
MichalJ pisze:Że czyje?
Murphy'ego :) taka spiskowa teoria dziejów. Jeśli coś nie ma prawa się wydarzyć i wszystkie przesłanki to potwierdzają, to masz pewność, że właśnie to się wydarzy :)
MichalJ pisze:Nie wiem, co się mogło zmienić, ale widuję ostatnio 174 na Chałubińskiego z zajętymi siedzącymi.
130 zanikło na tym odcinku.

: 03 cze 2013, 12:38
autor: MichalJ
Moje "ostatnio" to w tym przypadku większy przedział czasowy niż od pierwszego.

: 04 cze 2013, 15:06
autor: draco
Małe gdybanie. Na jesieni po otwarciu biurowca i centrum handlowego na Placu Unii zwiększy się popyt na linie na Madalińskiego. Będzie musiała powstać nowa linia wpasowująca się w takt 138. Myślę, że najsensowniejszą trasą byłoby Plac Unii - Puławska - Madalińskiego - Wołoska - Odyńca - Niepodległości - Woronicza - Spartańska oraz skrócenie bezsensownego 168 do Rakowieckiej.