: 08 maja 2013, 16:20
W sobotę i niedzielę 11-12 maja pociągi metra nie będą kursować pomiędzy Politechniką a Ratuszem. Stacje Centrum i Świętokrzyska będą zamknięte.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Wystarczy sprawdzić rozkłady. Będą zarówno Swingi, jak i tramwaje wysokopodłogowe.fraktal pisze:Z tą różnicą, że teraz nie będzie autobusowych zetek po trasie metra do Politechniki. Moim zdaniem, wystarczyłaby jedna linia tramwajowa i jedna autobusowa, ale trzeba pokazać, że stawiamy na szynę. No i stare 105-ki zapewne za niskopodłogowe kursy metra...
Generalnie na północy będą alstomy, które mogą pozostać na linii, ale swoją drogą techniczna możliwość przejazdu jest pozostawiona.aaa pisze:Pociągi na północnym odcinku metra będą nocować w nocy z soboty na niedzielę w tunelach czy zjeżdżać na Kabaty?
No tak, bo do metra to nie trzeba po schodach schodzić?fraktal pisze: No i stare 105-ki zapewne za niskopodłogowe kursy metra...
Do stopiątki akurat nie, ale pamiętam w latach 90tych i później, że w Ostródzie w dwóch wozach była winda dla niepełnosprawnych do środka peerki. Czyli jednak się daJacekM pisze:Masz windę do środka stopiątki?
W niektórych Jelczach w Toruniu też były windy, ale szybko z tego zrezygnowano.Autobus Czerwon pisze:Do stopiątki akurat nie, ale pamiętam w latach 90tych i później, że w Ostródzie w dwóch wozach była winda dla niepełnosprawnych do środka peerki. Czyli jednak się daJacekM pisze:Masz windę do środka stopiątki?
A jak dobrze pójdzie, to jeszcze przez trzy miesiące...MeWa pisze:W sobotę i niedzielę 11-12 maja pociągi metra nie będą kursować pomiędzy Politechniką a Ratuszem. Stacje Centrum i Świętokrzyska będą zamknięte.
Rynek Kolejowy pisze: a także przebudową układu torowego na stacji Centrum na I linii.
Pytanie kluczowe: co za #$%#@#% wymyślił tą przebudowę układu torowego? Czemu ten pomysł dopiero teraz został przedstawiony opinii publicznej? A przede wszystkim po cholerę ta przebudowa? Ruch między I a II linią miał być wedle aktualnego stanu rozjazdów, czyli wykorzystując aktualny tor ukośny (na schemacie na czerwono), tzw. "z ostrzem", z dwukrotną zamianą kierunku jazdy przy relacji STP KabatyMeWa pisze:Skoro przebudowa układu torowego wraz z odbiorami na stacji Centrum miała trwać trzy miesiące, to na ile tutaj trzeba byłoby wyłączyć ruch? Już pomijam koszty, ale w procedurze zamówienia publicznego raczej trudno byłoby zrealizować takie inwestycje odpowiednio szybko.