Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 10 wrz 2013, 2:04

alojz pisze:W końcu nadeszła ta chwila.
16:29 z Zachodniej do Siedlec obsługiwany przez AKM 1572 + 1582.
Wczoraj (pon, 09.09.2013) na tym obiegu AKM 1577+1564.

EDIT: Poprawiłem nr drugiej jednostki (1564, a nie 1584).

alojz
Posty: 2718
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 10 wrz 2013, 20:45

Dziś na tym obiegu solowy Flirt.

kris
Posty: 10
Rejestracja: 08 wrz 2008, 15:00
Lokalizacja: Warszawa Wesoła

Post autor: kris » 11 wrz 2013, 6:58

przed chwilą dotarłem na stacje wola grzybowska i widziałem jak odjechał lekko spóźniony pociąg z siedlec do zachodniej... Oczywiście na jednym flircie. Już tutaj na woli był nieźle naładowany, ciekawe co się działo w rembertowie :D

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 11 wrz 2013, 23:36

Nieco irytujące mogą być niektóre powtarzające się opóźnienia, np.

Poc. 12450/1 z Łowicza do Dęblina - zwykle na dwóch EN57AKM (choć bywają wyjątki) - dwa dni po kolei na Wschodniej opóźniony o co najmniej 20 minut. Winny Ursus Niedźwiadek?...

Poc. 210530/1 z Dęblina do Piaseczna - obieg na starym EN57 - ostatnio zwykle spóźniony o 10-15 minut jeszcze przed dolotem do średnicy.

alojz
Posty: 2718
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 12 wrz 2013, 17:32

Dziś co najmniej dwa obiegi siedleckie na podwójnych AKMach.

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 13 wrz 2013, 22:43

Wesoło było dziś po 17:00 z obiegami do Siedlec na Wschodnim. Najpierw jechał duet EN57 (bodajże 1785+1801), chyba spóźniony i napakowany solidnie (pasażerowie na stojąco zdaje się na całej długości składu). Niespełna 10 minut po nim dwu-FLIRT i warunki podróży wręcz komfortowe.

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 14 wrz 2013, 6:30

Ale jak już puszczają składy zastępcze to niech je z Zachodniej dadzą o czasie...

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 14 wrz 2013, 20:55

Jacek Z. pisze:Nieco irytujące mogą być niektóre powtarzające się opóźnienia, np.

Poc. 12450/1 z Łowicza do Dęblina - zwykle na dwóch EN57AKM (choć bywają wyjątki) - dwa dni po kolei na Wschodniej opóźniony o co najmniej 20 minut. Winny Ursus Niedźwiadek?...
Nie - za długo pisać czemu tak jest. Teraz nie za bardzo mogę.
Jacek Z. pisze: Poc. 210530/1 z Dęblina do Piaseczna - obieg na starym EN57 - ostatnio zwykle spóźniony o 10-15 minut jeszcze przed dolotem do średnicy.
21530/1 - jak już i rozwalona przez złodziei blokada na odcinku Otwock - Pilawa.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

WojtekE65
Posty: 947
Rejestracja: 15 lis 2012, 19:28
Lokalizacja: Legionowo Przystanek

Post autor: WojtekE65 » 15 wrz 2013, 20:33

Czy ktoś zna wyjaśnienie, czemu w Legionowie stoi 51210? Po pierwsze primo w weekendy ten kurs nie jeździ, po drugie primo ten skład (push-pull) powinien teraz stać w Działdowie po zakończeniu kursu 15431 i oczekiwać na poranny 51422...czyżby awaria 15431 i powrót z "fikcyjnym" numerem?

WojtekE65
Posty: 947
Rejestracja: 15 lis 2012, 19:28
Lokalizacja: Legionowo Przystanek

Post autor: WojtekE65 » 16 wrz 2013, 18:39

Czy ktoś mający dostęp do Księgi Cudów może zapodać jakie są przyczyny notorycznego spóźniania się KM 5126 (Ciechanów - Zach8 06:22 - 08:03)? Już w Legionowie ma przeciętnie +7. Ja wiem, że to nie są duże spóźnienia, ale w przypadku porannych przesiadek, jest to jednak pewien problem. Trochę podejrzewam zbyt ambitny rozkład, może w takim układzie powinni to uwzglednić w korekcie rozkładu i wypuścić go wcześniej?
Przez to np lotniskowy 203326 też ma w plecy i tak w zasadzie musi przystawać/zwalniać przy każdym semaforze, następni ludzie też mają w plecy...

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 16 wrz 2013, 19:45

604 też łapie opóźnienie, w Legionowie 4-6 minut. Obstawiałbym jako winowajcę 51422, na trasie z Działdowa napotyka pułapki i opóźnia resztę.

WojtekE65
Posty: 947
Rejestracja: 15 lis 2012, 19:28
Lokalizacja: Legionowo Przystanek

Post autor: WojtekE65 » 16 wrz 2013, 22:08

Właśnie, 51422 - 604 w Nasielsku mają różnicę 6 minut. 51422 do Nasielska ma 14 zatrzymań i zero minut rezerwy. KM na postój na przystanku przeznacza przeciętnie 30 sekund. Starczy, że jak Jego Wysokość Kierownik dołoży na każdej po 15 sekund i idzie w minuty, a jak jakiś dyżurny nie poda semaforu na czas - jeśli dobrze liczę z Działdowa do Nasielska jest 6 posterunków.

alojz
Posty: 2718
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 13 paź 2013, 19:10

Dziś obsługę 8039 z Warszawy (13:25) do Łukowa wyznaczono AKMy 1573 + 1564.

Czy one teraz nie wracają z planową prędkością 160 km/h :D

kubaS1
Posty: 72
Rejestracja: 14 sie 2012, 19:49

Post autor: kubaS1 » 19 paź 2013, 12:54

Orientuje się ktoś na którym obiegu na KM7 jest dziś bobmardier?
Konkretnie to bym chciał wiedzieć, o kótrej godzinie będzie jechał w strone Warszawy z Józefowa?
Z góry dzięki i pozdrawiam

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 19 paź 2013, 15:18

kubaS1 pisze:Orientuje się ktoś na którym obiegu na KM7 jest dziś bobmardier?
Na tym samym co zawsze w weekendy: przed 12:00 wyjeżdża ze Wschodniej, ok. 16:30 jest z powrotem na Wschodniej, czyli w okolicach Józefowa pewnie około 16:00. Mam nadzieję, że zdążysz :)

Aha, ważne info, pod kątem fotografowania: dziś na tym składzie (o ile dobrze zobaczyłem nr loka) TRAXX nr 003 i 3 bombki, ale na 99,9% wracają wagonem sterowniczym do przodu, bo szedł lokiem na wschód.

ODPOWIEDZ