Plany remontowe Tramwajów Warszawskich
Moderator: Wiliam
Chyba tylko ma być robiony jakiś odcinek testowy plus doraźne naprawy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Właśnie tego się obawiałem po krótkim czasie tego remontu. Czyli remont spadł na przyszły rok czy na jeszcze później bo przecież w przyszłym roku zamykany ma być Gdański.
Tam to najpierw trzeba dobrze technologię określić. Poprawić tak, jak było nie ma sensu. Stąd jakiś odcinek testowy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Mam obawy, że ten cały asfalt się wykruszy do generalnego remontu...
Tylko frezować go co trzy lata też nie ma sensu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jest metro, czy trzeba jeździć autobusami po torach? A już za te 3 lata (czy kiedy tam metro ma być przedłużone) ta potrzeba zniknie całkowicie.
Poza tym, to nie jest tunel, który się kopie tylko od końców. Wymiana na całości i wymiana na odcinku testowym może trwać tyle samo.
Poza tym, to nie jest tunel, który się kopie tylko od końców. Wymiana na całości i wymiana na odcinku testowym może trwać tyle samo.
Uwierzę, jak zobaczę. W międzyczasie poobserwuję 521 oraz zajrzę na Trasbusa do kartoteki 504 i 505.MichalJ pisze:Jest metro, czy trzeba jeździć autobusami po torach? A już za te 3 lata (czy kiedy tam metro ma być przedłużone) ta potrzeba zniknie całkowicie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Myślę, że 160 na WZ będzie się trzymać dłużej niż 521 w Jerozolimskich, bo i ma więcej sensu (Femina, Hala Mirowska, Centralny).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Linia klasy 521 nie musi jechać torami.
Z Targówka do Hali Mirowskiej to jest "więcej sensu"?
Z Targówka do Hali Mirowskiej to jest "więcej sensu"?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6949
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Od razu zaznaczam, że w ogóle nie jeżdżę 160, żebym za chwilę nie musiał czytać o prywacie - sory, ale idąc tym tropem do skasowania są wszystkie linie mające więcej niż jeden punkt styku z metrem. Do tego dochodzi jeszcze 190, które zostać musi ze względu na cały ciąg. Całkiem autobusów stamtąd nie wykosisz. Można się pozbyć 527, to oczywiste, ale nie widzę szans na 160, choćby z tego powodu, że jak po przedłużeniu M2 wywalisz 160, to nie pogrzebiesz 517 do 2030 roku.
Znaczy - zostawiłbyś A i U na Puławskiej, bo metro za daleko?
Kiedy zamykany jest Tarchomin w celu założenia nakładki?
-
- Posty: 2851
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A tak apropos - nie byłoby rozsądniej - w czasie pierwszego etapu budowy linii tarchomińskiej - od razu zamontować rozjazdy i chociaż kilka metrów torów za Tarchominem Kościelnym? Nie trzebaby było niczego teraz zamykać, ani zabierać 17 z Tarchomina na czas rozbudowy.
Nie bo zwrotnice i krzyżaki i tak byłyby zużyte.