Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 sie 2016, 6:19

Chyba tylko ma być robiony jakiś odcinek testowy plus doraźne naprawy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Flash8222
Posty: 7631
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 05 sie 2016, 9:12

Właśnie tego się obawiałem po krótkim czasie tego remontu. Czyli remont spadł na przyszły rok czy na jeszcze później bo przecież w przyszłym roku zamykany ma być Gdański.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 sie 2016, 9:23

Tam to najpierw trzeba dobrze technologię określić. Poprawić tak, jak było nie ma sensu. Stąd jakiś odcinek testowy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Flash8222
Posty: 7631
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 05 sie 2016, 9:36

Mam obawy, że ten cały asfalt się wykruszy do generalnego remontu...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 sie 2016, 9:39

Tylko frezować go co trzy lata też nie ma sensu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 05 sie 2016, 9:45

Jest metro, czy trzeba jeździć autobusami po torach? A już za te 3 lata (czy kiedy tam metro ma być przedłużone) ta potrzeba zniknie całkowicie.

Poza tym, to nie jest tunel, który się kopie tylko od końców. Wymiana na całości i wymiana na odcinku testowym może trwać tyle samo.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 sie 2016, 9:54

MichalJ pisze:Jest metro, czy trzeba jeździć autobusami po torach? A już za te 3 lata (czy kiedy tam metro ma być przedłużone) ta potrzeba zniknie całkowicie.
Uwierzę, jak zobaczę. W międzyczasie poobserwuję 521 oraz zajrzę na Trasbusa do kartoteki 504 i 505.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 05 sie 2016, 13:53

Myślę, że 160 na WZ będzie się trzymać dłużej niż 521 w Jerozolimskich, bo i ma więcej sensu (Femina, Hala Mirowska, Centralny).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 05 sie 2016, 13:56

Linia klasy 521 nie musi jechać torami.

Z Targówka do Hali Mirowskiej to jest "więcej sensu"?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 05 sie 2016, 15:18

Od razu zaznaczam, że w ogóle nie jeżdżę 160, żebym za chwilę nie musiał czytać o prywacie - sory, ale idąc tym tropem do skasowania są wszystkie linie mające więcej niż jeden punkt styku z metrem. Do tego dochodzi jeszcze 190, które zostać musi ze względu na cały ciąg. Całkiem autobusów stamtąd nie wykosisz. Można się pozbyć 527, to oczywiste, ale nie widzę szans na 160, choćby z tego powodu, że jak po przedłużeniu M2 wywalisz 160, to nie pogrzebiesz 517 do 2030 roku.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 05 sie 2016, 15:45

Znaczy - zostawiłbyś A i U na Puławskiej, bo metro za daleko?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 05 sie 2016, 15:58

Nie.

Flash8222
Posty: 7631
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 08 sie 2016, 0:27

Kiedy zamykany jest Tarchomin w celu założenia nakładki?

michael112
Posty: 2851
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 08 sie 2016, 1:05

A tak apropos - nie byłoby rozsądniej - w czasie pierwszego etapu budowy linii tarchomińskiej - od razu zamontować rozjazdy i chociaż kilka metrów torów za Tarchominem Kościelnym? Nie trzebaby było niczego teraz zamykać, ani zabierać 17 z Tarchomina na czas rozbudowy.

Flash8222
Posty: 7631
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 08 sie 2016, 1:13

Nie bo zwrotnice i krzyżaki i tak byłyby zużyte.

ODPOWIEDZ